Jump to content
imi@gbg.bg

Проблем със стъклото на шофьорската врата

Recommended Posts

Здравейте, от както съм си купил колата преди 6 години, имам проблеми със стъклото на шофьорската врата. Докато беше в гаранция ми го оправяха няколко пъти, след това още няколко пъти, като всеки път ми казват, че проблема бил в уплътнението на врата. Моля помагайте прозореца едвам се вдига. 

Редактирано от imi@gbg.bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почисти стъклото с препарат за прозорци(двустранно) и след това го напръскай с вода(двустранно) и без да го бършеш го свали и вдигни, ако пак е същото, проблемът не следва да е в уплътнението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минавам само да дам номера на уплътнението ако е в това проблема. Някъде в някой форум го мернах преди време и си го записах за всеки случай.

 

72450-TBG-A01 - това е номера на частта.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук малко хвърляме боб, авторът можеше да качи едно видео, но на база на опит с предишен автомобил, проблемите с уплътненията по-скоро водят до затруднено отваряне, а не затваряне. Долните имат един канал във форма като "V", и когато стъклото се мъчи да слезе надолу го запретва и започва да се търка във вътрешните му ръбове, които нямат мъх. 

 

На 15.10.2025 г. at 18:18, imi@gbg.bg написа:

проблема бил в уплътнението на врата

 

А тя вратата има доста уплътнения при стъклото. Долу, отстрани, вън, вътре... Поне казаха ли ти кое е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, кой ти влиза в подробности. Само казват че трябва да се смени уплътнението, съответно аз се съгласявам и така няколко пъти вече ми сменят въпросното уплътнение. И в мен започна да се заражда едно чувство че или тия са много смотани или че нещо ме пускат по пързалката. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уплътненията едва ли са различни като производство, а ако са, значи трябва да им "светне лампата", че при еднакъв резултат проблема е другаде.

Те лежат в метални жлебове, ако някъде някой е крив към стъклото -нормално е да затяга. Докато не се намери къде е криво, и ежедневно да ги сменяш - все тая.

Също така може да е от механиката - конкретно жилото и бронята в която се движи, ако някъде е сгънато с чупка и трие.

Но, да - качи поне клипче да се види.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Преди 12 часа, imi@gbg.bg написа:

Не, кой ти влиза в подробности. Само казват че трябва да се смени уплътнението, съответно аз се съгласявам и така няколко пъти вече ми сменят въпросното уплътнение. И в мен започна да се заражда едно чувство че или тия са много смотани или че нещо ме пускат по пързалката. 

 На уплътненията, отвътре в частта където се плъзга стъклото е нанесено мъхесто покритие което улеснява плъзгането на стъклото, имал съм случай при който това покритие е износено и стъклото контактувайки с гумата затяга и затруднява доста движението му.

 Ако искаш да провериш дали уплътнението е причината за трудното движение напръскай обилно цялото уплътнение, отвътре и отвън, както и надолу във вратата по цялото му протежение с хубав силиконов спрей и веднага изпробвай, при положителен резултат може да се търси вината в уплътнението но има и условие. Трябва да прегледаш задължително за кривини и успоредност шините във вратата в които лежи уплътнението както ти е казал Цецо по-горе, огледай също по цялата му дължина от край до край дали уплътнението е вкарано добре в тези шини, ако някъде е излязло или има кривини също ще затяга. Сега се сещам (поне за Акорд-а), откъм страната на бравата има една част от въпросната шина заедно с уплътнението, която е направена разглобяема за да се вадят и сменят актуатора, бравата и дръжката, ако някога е барано там дали е събрано както трябва и дали е спазена успоредността (не знам на Сивик дали е така) . 

 Ако всичко до тук е добре и не дава резултат пробата със силикона, трябва да се смаже със спрей-грес жилото и редукторчето ако може.

Редактирано от CCord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...