Jump to content

Recommended Posts

Здравете,

Моляза мнение/насочване за намиране на качествен ОЕМ съединител за Акорд 6 CG8 F18B2. Който има опит да сподели, че много "оригинални" ОЕМ части напоследък.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питай Ванко - FenaBG

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще му каже екседи!Но си вземи оем аксиален лагер..

Редактирано от Jivetz
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
48 minutes ago, Jivetz said:

Ще му каже екседи!Но си вземи оем аксиален лагер..

Тъй де, за ОЕМите иде реч, иначе FCC u Koyo са ясни

Редактирано от Тъмнозелен самурай G86-P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На едната кола, екседи при мен изкара около 60к км. Не се дърпам, не тегля нищо. Махнахме го на нитове с тропащи пружини. Качеството не е като 1 време. Сложих оригинален, по-скъп е но не с чак толкова много. Лагерите на Екседи са скраб, също като стандартните съединители. Може би за 1.3 Сивик са ок но за по-голям мотор, не. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
41 minutes ago, Mkilla said:

На едната кола, екседи при мен изкара около 60к км. Не се дърпам, не тегля нищо. Махнахме го на нитове с тропащи пружини. Качеството не е като 1 време. Сложих оригинален, по-скъп е но не с чак толкова много. Лагерите на Екседи са скраб, също като стандартните съединители. Може би за 1.3 Сивик са ок но за по-голям мотор, не. 

Благодаря за информацията, и аз чувам такива неща. "оригинален" – откъде е въпросът обаче?

Редактирано от Тъмнозелен самурай G86-P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Екседито ако ти е менташко възможно е ..Но е Афтър маркет  все пак..Имат и висок клас ,но е пара. 

 

При Дидо от вн ми каза следното.. слага люк ,и каза че държат , важно е кой ти го слага и как..Не всеки има лев за оем като вази нали,и колко време ще седи колата в него и тн,щот повечето хора не искат да правят подаръци на следващите собственици..

За оем..

D&V 

https://m.facebook.com/dvautobg/

Редактирано от Jivetz
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Jivetz, като минавам 20к на година и след 3 години трябва да го сменя, колко да излиза 1 ОЕ съединител? Излиза дори по-евтино от афтърмаркета. Да, те имат Stage 1 и е къде по-качествен ама е на цената на ОЕ а той е доста издръжлив. Ако колата ти стои и се минават по 5000км годишно, сигурно е рентабилно. Ментак, колко да е ментак? Те местата не са чак толкова много за тия части, знаят се и хората и качеството.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега не ми се спори, като ти казвам че е по скъпо повярвай ми..Сменях знаеш..Още повече за дизел ако говорим, и маховик ако сложим.Ц3ната скача доста..Вярно е качеството е друго не спорят, но има д-р фактори, ще искат ли аджаба тоя сервиз да ти го смени нищо че е оем и няма да си лапне отстъпката и да се нагуши той,щот му носиш частите, и те гледат на криво играх го тоя мач.Другото колко ще седи тая кола е теб, колкото ти се инвестира в нея,или ще я направиш и ще направиш подарък на следващия собственик дето хич няма да му дреме, какво си сменял и защо цената е такава крайната..За екседито ще ти кажа като покарам колко ще издържи ако искаш..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Jivetz, имах прелюд, сега е в брат ми, колата е в семейството от далечната 2008-9 някъде, не помня вече. Екседи сложих там, до ден днешен е в колата ама няма общо с тези сега, нищо общо. Понеже все хонди карам до момента, заминавах се и с авточасти няколко години. Казвам ти, от личен опит, новите не стават, стандартните серии. То не е само при тях, а при масово частите в момента. При по-високите серии stage 1-2 и други марки с доказано качество ( съответно и висока цена ), нещата са по-различни. За дизел не говоря, става въпрос за бензин. Дизел взех Luk или ( Бокluк ), както обичам да му казвам, на някакво промо за братовчеда с DS4, заедно с маховика. Изглежда като все едно си отворил киндер яйце ама тя и колата така изглежда. Нещата са зле, оригинални части където може, останалото е тото. 

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mдаммм явно оригиналът ще е тука има, тука нема, и аз съм на мнението, че е по добре ОЕМ  (под такъв разбирам factory built ), a не Hаrt  например. Смяната си е трудоемка и е важно да се монтира правилния комплект. Механикът, колкото и да е добър, като сложи някакъв кашкавал все тая. По принцип моят е спрян от производство та... Май, май ще се търси извън татковината...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Hart воден радиатор издържа на Авенсис Т25 1.8 по-малко от 2 месеца, това съвсем скоро, просто за инфо. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, не случайно го цитирам, Hart, ползвам само карбонови филтри за купето, но то е консуматив, сменям на 6 м

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...