storish05 32 #1 Публикувано неделя в 12:24 Здравейте.Някой знае ли как се сменяват горните тампони на радиатора?Имат много голям луфт и съм поръчал нови, но никъде не намирам информация как да ги сменя. Изпратено от моят SM-S928B с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
psp 276 46 #2 Отговорено неделя в 15:50 Ти откъде разбра какъв луфт трябва да има? Ако са изпокъсани, липсват или нещо подобно се сменяват, ама защото имат луфт не мисля, че трябва да се прави подмяна. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6801 #3 Отговорено неделя в 18:12 Нарочно имат луфт! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jivetz 31 #4 Отговорено неделя в 18:51 Spoiler Каква е причината? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6801 #5 Отговорено неделя в 19:27 Вибрациите от хода на мотора. И по-скоро ходът на горната му част напред - назад в моторният кош. Горният маркуч, макар и S-образен е твърд и лашкането, въпреки успокоителният тампон не е незабележимо в режим ускорение и моторна спирачка. Избагва се напрежението в горния щуцера и скобата на радиатора към горния маркуч. Долу радиаторът е закрепен стабилно и си тежи на мястото. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jivetz 31 #6 Отговорено понеделник в 03:12 (Редактирано) Предполагам за тоя луфт говори колегата?Цецо и аз като сслагах новия радиатор беше определено голям луфта ,стария не съм забелязал да го има,или поне не такъв..Буквално си ходеше горната част напред назад..Сложих едни допълнителни гуми...Ще ги снимам после. Редактирано понеделник в 03:24 от Jivetz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1383 #7 Отговорено понеделник в 03:38 Преди 8 часа, ceco_accord написа: Вибрациите от хода на мотора. И по-скоро ходът на горната му част напред - назад в моторният кош. Горният маркуч, макар и S-образен е твърд и лашкането, въпреки успокоителният тампон не е незабележимо в режим ускорение и моторна спирачка. Избагва се напрежението в горния щуцера и скобата на радиатора към горния маркуч. Долу радиаторът е закрепен стабилно и си тежи на мястото. Абсолютно точно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6801 #8 Отговорено понеделник в 05:17 Преди 2 часа, Jivetz написа: Предполагам за тоя луфт говори колегата? Цецо и аз като сслагах новия радиатор беше определено голям луфта ,стария не съм забелязал да го има,или поне не такъв..Буквално си ходеше горната част напред назад. Така си е - преценил го е японеца. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
storish05 32 #9 Отговорено понеделник в 18:37 Луфта е прекалено голяма и като разклатиш дори леко рядиатора всичко дрънчи около него. Няма как да е така от завода. Обсъждано е и в други форуми на други марки автомобили и общо взето луфт не трябва да има, а само леко да се клати, колкото му позволява тампона.Отделно като се пуска перката при включен климатик, радиатора мърда доста и дрънчи, което се чува и вътре в купето.Не ми се спори дали са за смяна тампоните, просто питам дали някой ги е сменял. Изпратено от моят SM-S928B с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6801 #10 Отговорено понеделник в 19:15 Няма и да спорим, особено при липса на визуална конкретика от твоят радиатор. Ако искаш, постъпи като колегата от пост #6. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове