Jump to content
storish05

Смяна на горните тампони на радиатора

Recommended Posts

Здравейте.

Някой знае ли как се сменяват горните тампони на радиатора?

Имат много голям луфт и съм поръчал нови, но никъде не намирам информация как да ги сменя.

 

Изпратено от моят SM-S928B с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти откъде разбра какъв луфт трябва да има? Ако са изпокъсани, липсват или нещо подобно се сменяват, ама защото имат луфт не мисля, че трябва да се прави подмяна.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нарочно имат луфт!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Spoiler

Каква е причината?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вибрациите от хода на мотора.

И по-скоро ходът на горната му част напред - назад в моторният кош.

Горният маркуч, макар и S-образен е твърд и лашкането, въпреки успокоителният тампон не е незабележимо в режим ускорение и моторна спирачка. 

Избагва се напрежението в горния щуцера и скобата на радиатора към горния маркуч.

Долу радиаторът е закрепен стабилно и си тежи на мястото.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам за тоя луфт говори колегата?Цецо и аз като сслагах новия радиатор беше определено голям луфта ,стария не съм забелязал да го има,или поне не такъв..Буквално си ходеше горната част напред назад..Сложих едни допълнителни гуми...Ще ги снимам после.

 

Screenshot_20250901_060801_Gallery.jpg

20250901_062044.jpg

Редактирано от Jivetz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, ceco_accord написа:

Вибрациите от хода на мотора.

И по-скоро ходът на горната му част напред - назад в моторният кош.

Горният маркуч, макар и S-образен е твърд и лашкането, въпреки успокоителният тампон не е незабележимо в режим ускорение и моторна спирачка. 

Избагва се напрежението в горния щуцера и скобата на радиатора към горния маркуч.

Долу радиаторът е закрепен стабилно и си тежи на мястото.

 

Абсолютно точно.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Jivetz написа:

Предполагам за тоя луфт говори колегата? Цецо и аз като сслагах новия радиатор беше определено голям луфта ,стария не съм забелязал да го има,или поне не такъв..Буквално си ходеше горната част напред назад.

Screenshot_20250901_060801_Gallery.jpg

Така си е - преценил го е японеца. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Луфта е прекалено голяма и като разклатиш дори леко рядиатора всичко дрънчи около него. Няма как да е така от завода. Обсъждано е и в други форуми на други марки автомобили и общо взето луфт не трябва да има, а само леко да се клати, колкото му позволява тампона.

Отделно като се пуска перката при включен климатик, радиатора мърда доста и дрънчи, което се чува и вътре в купето.

Не ми се спори дали са за смяна тампоните, просто питам дали някой ги е сменял.

 

Изпратено от моят SM-S928B с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма и да спорим, особено при липса на визуална конкретика от твоят радиатор.

Ако искаш, постъпи като колегата от пост #6.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...