Jump to content
jeksana

Верига црв 3 2.0 150 2007 година

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте колеги.Колата е црв 3 2.0 бензин на газ.Днес я оставих за реглаж на клапани и смяна на масло.Майсторът каза че веригата ми е леко разтегната,но аз не чувам някакви шумове от нея.Колата работи добре има мощност и пали от раз.На 310 хил км е мисля с оригиналната верига е .Кога е препоръчително да се сменя и колко долу горе излизат части и труд?

Редактирано от jeksana

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Този майстор какво каза веригата леко разтегната ама незнам дали е за смяна.

Дано поне знае как се регулират клапани.

Това е пълния комплекта за смяна

Пълен комплект смяна верига CRV 3ген R20A2 . - CR-V 3та ген. (2007 - 2011) - Hondabg.com Форуми https://share.google/eBsCBOlfmGYNU3rcM

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Няма кой майстор да вземе да прочете нещо има си белези.

994738893_Screenshot_20250812_143602_SamsungInternet.thumb.jpg.87f7af4ae53d582a4856f8fafb5fa6fc.jpg

Има оптегач с ревизионен отвор.

Нов-

Screenshot_20250812_143849_Gallery.thumb.jpg.ccbee0adb54670a0f35c23e2705b5655.jpg

 При разтегната верига-

Screenshot_20250812_144000_Gallery.thumb.jpg.5a9b0286a423613d2e2905b5d32bca58.jpgScreenshot_20250812_144526_Gallery.thumb.jpg.db1006665492891237d6c5d8fa2fef20.jpg

 

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря.Ще го питам дали го е видял.Относно клапаните сега се чуват осезаемо след реглажа.Каза че ги е оставил 27 и 23 .Били на горната граница.

Редактирано от jeksana
Грешка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@jeksana

Определено майстора ти прави простотии.Той не знае допуските, а белези ще види,сигурен съм че дори незнае за ревизионния отвор да види оптегача.

Това са допуските.

Screenshot_20250812_150239_Gallery.thumb.jpg.f98e5c661948eec49e3704a4b91f64fa.jpg

Това 23 вход дори не е в горна граница като тя е 22.

Аз ги правя вход 20 изход 25.

Махай се от този майстор отиди да ти регулират както трябва клапаните.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А проблем ли е да ги оставя така.Освен че се чуват малко повечко може ли да навредят по някакъв начин на колата Той каза че ги е оставил така на горната граница тъй като се кара на газ колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Както виждаш входящите дори са извън границата.

И се правят на студена двигател ,тоест оставаш колата вечерта ,той ги прави сутринта.

Ако не е спазил  това нищо не е направил и са доста извън границите,затова тракат.

Има си стойност които се гонят.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По- интересното е, как си е играл да докара стотните на 3 и на 7...

Обикновено не се занимават да редят по 2-3-4 луфтомерни пластини една върху друга. Направо ползват 0,2 и 0,25.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 6 часа, jeksana написа:

А проблем ли е да ги оставя така.Освен че се чуват малко повечко може ли да навредят по някакъв начин на колата Той каза че ги е оставил така на горната граница тъй като се кара на газ колата.

Лист хартия е 0.1, а тук говорим за 0.01.

Карай си колата и не влизай във филма. 

Правилно е направил майсторът, щом си на газ.

За 310к е нормално да е разтегната веригата, гледат се белезките, ако разминаването е под половин зъб, си караш и си свиркаш, ако е половин и нагоре, психически се готвиш за смяна.

Редактирано от Rakeem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Има си инчови луфтомерни пластини.Не е никакъв проблем да си я караш така.

 

Off Topic

Аз ако съм на твое място ще запаля и ще отида до колегата да ми я оправи както трябва.Тъкмо ще намери и други проблеми и ще ги острани. Без друго до сега, никой не е попаднал на майстор , направо пали и отивай до него.Само ако не ти работи вентилатора на радиатора, не е той човека, че не знае как да провери дали идва захранване до перката,но иначе с другата техническа литература я знае на изуст.

 

Редактирано от dindin
  • Нагоре 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Е, аз съм си дърт, от старата школа и съм свикнал с метричната система. :D :thumbs1: 

Само една молба! Не се заяждай постояно с колегата. Не правиш добро впечатление към останалите във форума с такъв маниер.

Коригирай го аргументирано и с нормално отношение, когато е необходимо. Сигурен съм, че ще се съгласи. А и той, все така, е давал доста полезни съвети, подкрепени със снимков материал. Не може да му се отрече. Нека бъдем по-толерантни.

 

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...