Jump to content

Recommended Posts

           Здравейте колеги!

     Наскоро при скорост около 140 km\h ми светна датчика TPMS,  т.е.  губи връзка с някой от датчиците в гумите. / не разлика в налягането- гумата с удивителната/

   При намаляване на скоростта на120  след 5-10 км загасна. пак подкарах и датчика отново светна. С намалянето процедурата се повтори. загасна и повече не е светвал. Вече 14-15 дни,  не съм и карал по магистрала повече.  Не виждам връзка освен температурата в гумите при различните скорости. Има ли друг с подобни проблеми. 

   Ясно е , че батериите на датчиците са тръгнали. Ще трябва да се сменят. Въпроса мие дали само батерии или целите датчици.  Различни мнения срещам в нета.

Проблем е  и ,  че колата е внос от САЩ.  В различните интернет магазини цената е 20-30 USD за брой. Чета , че не искат допълнително програмиране. 

       Бултрако  не щат да се занимават, казват ставали и европейските. Хамериканците  цитирам "Attention EU customers: TPMS Sensors transmit at 433 MHz in the European Union - this sensor transmits at 315 MHz and will not work on vehicles operating within the EU. Select a '433 MHz' replacement under your vehicle, or check for universal replacements under Tools & Universal Parts" - като махнем  вниманието "TPMS сензорите предават на 433 MHz в Европейския съюз - този сензор предава на 315 MHz и няма да работи по превозни средства, работещи в рамките на ЕС. Изберете подмяна "433 MHz" под вашия автомобил или проверете за универсални заместители под Tools и Universal Parts и Wheel и Tire и Tire и Tire System (TPMS) сензор." 

     Като пренебрегна високомерието на на вносителя за България и тва , ме сърбят 600-650  лв., които буквално искат да им подаря.

      Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем  сменял ли е батерии или цели датчици , искат ли обучение, трябва ли специализирана техника и програми и има ли в България работещи на  315 MHz и приблизителни цени.

 

Редактирано от kokopeykov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо се убеди напълно, че изобщо има датчици в гумите. Може и да има такава модификация не знам. 

 

Иначе колега си купува от алиекспрес за а BMW i3 и си работят. И той по същата причина, не вижда смисъл да дава псри на дилъра.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 2 часа, Bizzito написа:

Първо се убеди напълно, че изобщо има датчици в гумите. Може и да има такава модификация не знам. 

 

Иначе колега си купува от алиекспрес за а BMW i3 и си работят. И той по същата причина, не вижда смисъл да дава псри на дилъра.

Има със сигурност. 4 г. вече я имам. Продават се . в САЩ са 25-30 USD. За различните марки даже са различни. Проверих нарочно за 2-3.

   В амаяма не намепих за автомобили произведени на американския континент.

   В алито от 30-70 лв. в магазините дето съм взимал прилична стока. Искат и програмиране. Тоест майстор хондаджия с програми и т н. още 150 кинта Наигравал съм се и с 2, 3 неща , та и с магазините внимавам, вярно има и по 15 лв.

  По принцип  като сменям гумите с зимни мога да видя датчика. Реших да изпреваря събитията , Еле пък ако се размина само с батерии?...

 

Редактирано от kokopeykov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В рокауто сигурно си гледал?

 

Радвам се че нямам датчици аз ;)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Bizzito написа:

В рокауто сигурно си гледал?

 

Радвам се че нямам датчици аз ;)

Рока наистина предлага най нагледно и сравнително евтино добра стока. Има и още 4-5 които съм ползвал и за нови   и за употребявани части, но е тема за друг разговор. Имам и роднини , както повечето от нас. За хондата слава богу  и тук се намират. За 3г. и 8-9 м. както я търкалям вече е навъртяла повече по Европа и Азия , отколкото из  Джорджия. Здрава е и малко части съм купувал. По каското е интересно- доверени сервизи ала бала, но за фар , огледало въобще не се пазариха  платиха ми фактурата с доставка и мита 100на 100.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление не мога да помогна за датчиците. Дано някой друг се включи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно... батерията или има достатъчно ток или няма.  Не виждам логика да се влияе от скорост. Мисля, че проблема е на друго място. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Митко Йотов написа:

 

Благодаря за темата,дето си изровил . Изчетох я , доста полезна информация, която още повече ме хвърли в джаза и даже ме отказа за сега да взимам втори комплект джанти. Поне си изясних реда на действие .  първо  ще потърся  сервиз  дето може да ги  види и разчете Като дойде реда на зимните снимам датчиците/ даже може да  демонтирам един  изглеждаш по читаво . Качвам зимните и купувам от Carid след консултация.  При следващата смяна  с новите датчици. Ако е с  8 гнезда модула  , втори комплект джанти и кт  датчици.Ако е с 4, като до сега демонтаж монтаж.

Редактирано от kokopeykov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Bizzito написа:

За съжаление не мога да помогна за датчиците. Дано някой друг се включи.

 

преди 28 минути, Catalyst написа:

Принципно... батерията или има достатъчно ток или няма.  Не виждам логика да се влияе от скорост. Мисля, че проблема е на друго място. 

И температурата  влияе , не ти ли се е случвало  на дистанционно да падне батерията и като я потъркаш  да захапе за1-2 дни.  Разказах кво ми се е случило. След първото светване  спирах на бензиностанция оглеждах гуми , Гасих палих, не съм свалял клеми или да чистя грешки с OBD,  не съм и чакал беше загасена докато я оглеждах. Тръгнах 90- 2,3 км , после до към 120   , не съм гледал часовник , но до към 10 мин изгасна. Стъпнах  и малко преди да сляза от магистралата светна отново. След около 10 км загасна  и до сега не се е появявал.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, kokopeykov написа:

Благодаря за темата,дето си изровил . Изчетох я , доста полезна информация. Поне си изясних реда на действие .  първо  ще потърся  сервиз  дето може да ги  види и разчете Като дойде реда на зимните снимам датчиците/ даже може да  демонтирам един  изглеждаш по читаво . Качвам зимните и купувам от Carid след консултация.  При следващата смяна  с новите датчици. Ако е с  8 гнезда модула  , втори комплект джанти и кт  датчици.Ако е с 4, като до сега демонтаж монтаж.

 

Точно така, правилно решение си взел.

И да, вдигнеш ли температурата на гумата се вдига и налягането за това ти е светнал сигнал, че надвишаваш налягането което са заложили по спецификация от Хонда (тоест може да я гръмнеш) за това на магистралата ти е светнал. На мен ми се е случвало няколко пъти с друга кола, магистралата вдига с 0.2/0.3 налягането но ако си бил в границата на макс преди да тръгнеш както предполагам и за това се е получило така. Логично, всички си проверяваме налягането на гумите, маслото и антифриза преди да тръгнем за морето.

Нямаш място за притеснение защото ще имаш още много такива случаи (нормално). Един такъв датчик има живот 10/12 год. и после нов. Няма да бързаш да купуваш а караш по пътя който си решил, сваляш гумата и демонтираш датчика, снимаш го от всякъде и търсиш такъв който работи на неговата честота и тогава взимаш иначе ще си хвърлиш парите на вятъра. Страхотна екстра е това и не я губи, ще ти светне и когато някоя от гумата ти започне да спада под минимума което е заложено в екуто което е безценно когато си с висока скорост и знай, че не е необходимо датчика да е оригинален (скъп).

Лек път и безаварийни километри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@kokopeykov, вероятно батерията в датчика си отива.

В тази тема съм писал как си реших проблема с датчиците за втори комплект гуми с джанти.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Plamen-CRV написа:

@kokopeykov, вероятно батерията в датчика си отива.

В тази тема съм писал как си реших проблема с датчиците за втори комплект гуми с джанти.

     Благодаря за точния  и бърз съвет! Отличен автомобил си си купил . Аз исках MDX или PILOT, но не ми стигна смелост, CR V то го взех след 2 г . обикаляне по автокъщи и гледане на извънземни ... Доволен съм от избора си. След година две може и да се пробвам

   Та по темата Купувам уреда - тук ме притеснява , че  това което ми отваря  в изписаните марки липсва Хонда . Като гледам снимката която си прикачил има Акура предполагам и Хонда . Ако не те затруднява  , погледни дали е същото , щото са минали 2 г .Взимам и 8 сензора, предполагам пак от там.https://www.autelshop.de/wholesale/4pcs-autel-mx-sensor-2-in-1.html

      С лаптопа до колата прочитам сензорите на колата. Клонирам новите . И далече едни от други. Благодаря

 

Редактирано от kokopeykov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сензорите са същите. Работят на 315 и 433 мегахерца. Според софтуера ЦРВ 4 2012-2014 са на 315 мегахерца. След това са на 433. Ако не ти се занимава с поръчки и чакане попитай в гумаджийските сервизи дали предлагат датчици и програмиране.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...