Jump to content

Recommended Posts

Здравейте, преди  половин година правих ремонт на главата заради неподлежащи на реглаж клапани. Подменихме клапаните, гумичките, сегменти, биелни лагери, водна помпа, ангренажен комплект и гарнитури. След ремонта забелязах леко сълзене от радиатора в долната му част "ухото което ляга единия вентилатор" и го подмених с нов изцяло алуминиев. Наблюдавах известно време, че трябваше да доливам течност в новия радиатор, изглеждаше, че си изхвърля антифриза в раширителя като загрее, но после когато изстива не си го взимаше обратно. След което горния ми маркуч от блока на двигателя към радиатора се беше пробил и хвърляше тънка струя охладителна течност, подмених го с не е оригинален "намерихме стар маркуч от лада с почти 1:1 извивка на моя" и от тогава сякаш наблюдавам, че и двата маркуча от двигателя към радиатора станаха по-твърди "възможно е и преди това да е било така не съм сигурен". След което проверих свещите за антифриз по тях, но нямаше следи, ауспуха също е сух и колата не пуши, подмених и 4 различни капачки но и с тях резултат нямаше. Наблюдавах, че от раширителя изкарва балончета когато колата е на газ и вдигна оборотите, но на бензин не се виждат такива, реших да я спра изцяло газовата от бутилката да покарам на бензин, но и това пак беше без резултат и маркучите са все така по твърди. За сравнение на тойота ярис която също е на 1.1 бара налягане пипах маркучите при загрят двигател и моито определено са много по-твърди не мога да ги стисна и допра двата края. Термостата е на една година оригинален и го тествах дали отваря, някой ако има съвети къде да се насоча да търся проблема, ще съм благодарен. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@buggs21

Гарнитурата,каква сложихте с 1ген го играх този филм с неоригинална , издуха  я пак.

След слагане на оригинална всичко заспа.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Elring беше марката, интересното е, че няма никакви следи от това да гори антифриза. Има ли още нещо, което мога да проверя за да съм сигурен, че е издухана гарнитурата? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тест за изгорели газове в антифриза.

Къде точно е вързано охлаждането на газовата,трябва да е към маркучи парно ,това не е към проблема но води до прегряване двигател.

Продължава ли да не връща антифриза от разширителния съд.

 

 

 

Редактирано от CARPERA
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с Елринг гарнитура и вече 160Т км нямам проблеми, даже и гумичките на клапаните са ми такива. Преди 8 год. е монтирана, защото ми ревизираха цилиндровата глава и от тогава нищо не съм правил по двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
17 hours ago, CARPERA said:

Тест за изгорели газове в антифриза.

Къде точно е вързано охлаждането на газовата,трябва да е към маркучи парно ,това не е към проблема но води до прегряване двигател.

Продължава ли да не връща антифриза от разширителния съд.

Газовата е вързана към парното, да все още не връща антифриза. Този тест за изгорели газове от няколко места чух, че не бил много адекватен, но ще го пробвам.

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Когато не връща антифриз в съда или капачката е компрометиран,или гарнитурата отново издухана.

Системата  охладителната от нещо  губи херметичност.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли е проблема да идва от изпарителя на газовата? Вързан е за парното, но изглежда е за смяна, защото при загрял двигател трудно пали без да подам газ от педала и разбрах, че задържа въздух. Също така другото което си мисля е маркуча и капачката на разширителя, може ли те да създават някакъв проблем? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твърде възможно е. От там трябва да започнеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 hour ago, buggs21 said:

 Също така другото което си мисля е маркуча и капачката на разширителя, може ли те да създават някакъв проблем? 

Там какво няма налягане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...