Jump to content
cybernitro42

Проблем с турбина!

Recommended Posts

Здравейте, Хондаджии!
Наскоро се наложи да премахна DPF,тъй като беше супер запушен и колата влизаше в авариен режим. Също така в Хонда ми провериха дюзите и смениха една с нова. Проблемите започнаха след това. След като махнах DPF и изключих EGR, отново започна да излиза check engine и още 7-8 случайни лампи(TPMS,CTBA,TC...). Оказа се че колата има и проблем с турбото и педала на газта. Турбината работи перфектно когато става на въпрос за градски условия, крах колата към 500 км и си мислех че е окей, вървеше доста след махането на DPF и новата дюза, но малко след като покарах 120+ на магистралата отново светна check engine и тези случайни 7-8 лампи. Стигнах от София до Варна без проблем, лампите изгаснаха и остана само check engine и на прибиране отново на магистралата точно преди София пак светнаха тези всички лампи. Закарах я там където махнаха DPF и изключиха EGR- в Djigit Tuning но според тях те са си свършили работата и проблемът е от турбото и педала на газта. След това закарах колата в Хонда, провериха пътищата и казаха че всичко е окей, също така казаха че на място работи без проблеми, но педалът на газта е за смяна. Както и да е един педал казаха 1200 лева ще го преглътна, но за турбината казаха че малко фирми се наемат да ги рециклират и нова струва малко над 10 000 лева при тях. Моля някой ако има познания или опит с тези двигатели да се свърже с мен: 087 689 0987. Пишете тук, вайбър, звънете! Моля! 
.
.
.
П.П- Колата има проблем със скоростната кутия и автомата и се оказа че тези 9 степпенни ZF са дефектни и имат удължена гаранция до 10 години, затова ще ми сменят скоростната кутия и раздадка с нова. Колата е на 215 000 оригинални километри, карана с обикновен дизел и добвака BDC на Bardahl винаги от 89 000км. Карана е повече извънградско и само в последната година има доста градско.

Това са кодовете които дава диагностиката:

P0299

P2138

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По думи излиза, че проблемите са започнали след спирането на дпф и егр. И от тук следва, че не е много сигурно, че педала на газта не е в ред. Кое точно на турбото не е наред? Изпуска масло и има луфт? Неправилно управление на налягането? Такива коли на части се намират и може да се вземе и педал и турбокомпресор (дори и за проба). Няма причина излишните индикации за нередности да светнат изведнъж след някаква намеса в компютъра. Не искам да казвам нищо, но последно време много хора твърдят, че са си свършили работата а далеч не е така. Можело и егр да не се спира ако не е имало проблем с него, но въпрос на виждане и избор. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@cybernitro42 Аз бих потърсил още едно мнение и оглед/диагностика - ако си в Сф пробвай при Слави в Мотобокс в Овча купел (0899744385), ако си във Варна - виж при някой от Дидовците - един в Левски (0889668266) и един в Кайсиева Градина (Миамото, нямам тел). Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...