Zimlak 6 #1 Публикувано събота в 12:10 (Редактирано) Здравейте, Почитател съм на японските автомобили от далечната 2007г. Тогава се качих на японец и така. До сега нямах възможност - и не се налагаше ( карах служебни ), да си купувам автомобил. Сега съм си харесал ето този Акорд https://mobile.bg/11737045322526728. В понеделник ако всичко е ОК ще стана горд собственик и Ваш колега Хондаджия. Да добавя,че съм човек на възраст и предпочитам кола, която е правена от инженери а не от счетоводители. Та питанката ми е дали случайно някой не я е поглеждал и има мнение. Не съм от Пловдив и ще пътувам до там. В Пловдив има още един хубавец с много яка обява, но там малко ме притесняват километрите. Honda Accord 2.3i 2,700 лв. 2001, Газ/Бензин, 414200 км. частно лице, Пловдив https://www.cars.bg/offer/682a4573ec3b9a11380c4bc3 Да добавя - предпочитам автоматик, но и ръчката не е проблем. PS Изчетох доста за този Акорд, но тези вече са доста възрастни. Благодаря на предварително на всички, които се отзоват. Редактирано събота в 12:12 от Zimlak 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6603 #2 Отговорено събота в 12:39 Здравей и добре дошъл! С 2 думи - вземи синята. Кррах такава 11 години. Ако не е гнила и автомата работи нормално - "гледана е". Направи и тест драйв и оглед на канал, и закачи гърнето както трябва. Сребристата е примамлива, но ако е била "любима" (което е важно за вехта кола), някой щеше да я оправи от градушката (което е скъпо дори с PDR), а не да минат месеци и да ръждясва. За "ухажвана" Хонда няма значение пробегът дали е реален. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zimlak 6 #3 Отговорено събота в 12:49 (Редактирано) Благодаря за бързия отговор колега. И на мен синята ми е на сърце. Четох поста не колега от форума за автомата. Той е от преди години, но не ми се стори толкова страшно. Човека каза, че е тръгнала ръжда отдолу, но не по ходовата част. Ще се качва на канал разбира се. Чудя се дали да сменям уплътнения и семеринги ако не тече масло. Все пак си е на години. PS Как го видя това гърне?🧐 Редактирано събота в 12:50 от Zimlak Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6603 #4 Отговорено събота в 14:12 Амии, нисичко е, а и 2-те му "цеви" трабва да са успоредни на бронята и земата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 3010 #5 Отговорено събота в 14:50 Обърни внимание и на помпата на хидравликата. Омаслена е. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zimlak 6 #6 Отговорено неделя в 13:46 Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 167 #7 Отговорено неделя в 15:37 (Редактирано) Страхотна кола, аз все още си мисля с носталгия за моята как я карах без ползване на спирачки по завоите, та на всички шофьори на БМВ им идваше състезателна тръпка. Вече е на години, дано не е много ръждясала. На всяка цена: оригинален антифриз. Смяна масло с някакво по-евтино, кара се 200 км и се сменя отново с хубаво масло, да се изчисти добре двигателя от старата гняс. Не я мъчи с 10W-40, тя обича 5W-30 и 5W-40. Yacco GDI и идва супер и в Пловдив може и да е на добра цена. (Много си надуха цените те...) Иначе все ще почернява бързо.И маслото на автомата, и там: само оригинал, хубаво на 3 пъти, но който както според възможностите. Бултрако от време на време правят промоции на голямата туба. Сребристата вярно е много очукана и дори май малкото странично стъкло е счупено и закрито с картон. Жалко, двигателят е звяр и издава страхотен звук при високи обороти с ръчната кутия... С едни по-широки гуми тая количка е фурия! Редактирано неделя в 16:02 от Legend91 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zimlak 6 #8 Отговорено неделя в 16:27 Благодаря Legend91, Не съм отписал и ръчката. Обаче километрите са по 2. А за фурии ми е малко късно 😀. Учих се на търпение на един Вол С 80 2.4 дизел 163 кс автомат. Преди това просто летях ниско😚. Колко да е скъпо Yacco - то? Сега го погледнах - 123лв за 5 л. Колко да събира Акорд - а? А и на при моето каране ще се прави веднъж годишно. За почистването пак ли 5w-30? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 167 #9 Отговорено неделя в 16:32 Ами аз купувам Mobil 5л от Амазон за 50 евро. За изчистването може нещо по-евтино, дори и 10W-40, все пак времето се затопля, или нещо от по-евтините серии на Yacco Тази ми направи впечатление, но пък паричките са и повече, ако смъкне от цената... https://www.cars.bg/offer/67e00482c36700cde70efbc6 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6603 #10 Отговорено неделя в 16:33 (Редактирано) Да - вискозитетът се спазва, а за промивка воже по-евтина минералка. Ще прецениш сали има тужда като я вземеш и според кога и какво е толял стопанинът и последно. Тая кола не е изтрибител, но за комфортно круизване си е супер. Макар двигателят да има спортни нотки, автоматът е с 4 дълги предавки. Сивата от линка на колегата изглижда страхотно! Ценна е защото е стокова и без тунинг злоупотреби, а автентичността е добър атестат за качество. Точно такава имах до преди 10 години и още е в добро здраве. Редактирано неделя в 16:41 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 167 #11 Отговорено неделя в 16:42 (Редактирано) https://www.cars.bg/offer/67f93a4810ff6cc6cb0d5f86 Ето още една. Абеее, алчни ми се виждат за кола на 27 години.... Още 2к и ще вземеш по-новата генерация. Вярно тази я обичаме защото имаме спомени с нея, но трябва и да сме прагматични За вискозитета, за това поколение Хонда явно все още не са ги натискали законодателствата. В книжката на моята имаше най-различни вискозитети, просто с Якото ми хареса как работи Редактирано неделя в 16:44 от Legend91 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zimlak 6 #12 Отговорено неделя в 16:44 Благодаря и на двамата, Цената ми се струва малко височка. И тези 150к км за 28 години?!?! Иначе ако не стане в Пловдив ще погледна тази https://mobile.bg/11744297634771488. Изглежда много добре и километрите звучат по нормално. Освен това е и с регистрация. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 167 #13 Отговорено неделя в 16:47 (Редактирано) 14 minutes ago, Zimlak said: Иначе ако не стане в Пловдив ще погледна тази https://mobile.bg/11744297634771488. Да, тя е същата като тази която аз намерих в cars.bg. Ами дано попаднеш на добър екземпляр и се грижи за нея, колата е супер, и някак: с душа. Хем има всичко, хем не е претрупана, просто да ти е кеф да седнеш и да си караш Бтв, от моята са останали едни гумени стелки, идеално запазени, точно за модела. Ако искаш мога да ти ги продам, да са в употреба, по-добре отколкото да висят на тавана Редактирано неделя в 16:58 от Legend91 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zimlak 6 #14 Отговорено неделя в 17:00 Благодаря, С удоволствие. Ама нека първо я взема 😁 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 335 #15 Отговорено вчера в 10:11 (Редактирано) гърнето на синята е сменено и некадърно сложено, проверка за катализатор, също така бъркане зад задните вежди, това, че не е по ходовата част не е много успокоително, ако е тръгнала по ламарините уточни ( обичновено оттам тръгва), че иначе яба-даба-дууу на Фред Флийнстоун Редактирано вчера в 10:12 от Тъмнозелен самурай G86-P Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 167 #16 Отговорено вчера в 12:19 @Zimlak Купи ли някоя? Би ли споделил снимки? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zimlak 6 #17 Отговорено вчера в 14:46 Здравейте колеги, Нали така се казва, когато караме една и съща марка?😁 С две думи - купих си Акорд. Нито един от двата, които обсъждахме по горе. Накратко за тях - Синята, карана от безхаберник и неподдържан ( автоматът рита като кон - ама аз така я взех 2019-та - мотора тече на лейка поне от пет места, паднал лак, отзевки по броните и капака. Не става или става за някой, който иска и има време да си я прави. Сивата - всеки един от 400-те хиляди и личеше. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zimlak 6 #18 Отговорено вчера в 14:53 Здравейте колеги, Нали така се казва, когато караме една и съща марка?😁 С две думи - купих си Акорд. Нито един от двата, които обсъждахме по горе. Накратко за тях - Синята, карана от безхаберник и неподдържан ( автоматът рита като кон - ама аз така я взех 2019-та - мотора тече на лейка поне от пет места, паднал лак, отзевки по броните и капака. Не става или става за някой, който иска и има време да си я прави. Сивата - всеки един от 400-те хиляди и личеше. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zimlak 6 #19 Отговорено вчера в 15:12 (Редактирано) Сега за моята красавица, Почти я бях отписал. Щях да ходя да гледам една тойота, ама след три часа. Три часа празни ми хайде да я видя. Звъннах на човека вика идвай. Гледам я и ѝ се радвам. Стегната, изпъната, няма луфтове. Отваряме вътре - Абе тоя салон все едно не е на 25 години. Под предния капак няма теч, няма ръжда. Мотора като мачка мърка. Искаш ли да я покараш ме пита? Искам разбира се. Паля - на четвърт . Вътре не се чува. По паветата , няма лоп, няма троп, както пишат в обявите. Седалката ме гушна. Абе с две думи моята е. Хонда Акорд 1.8 VTEC 136hp 1999г. 234500км. Ръчка. Климатик - работи. Ръчки на вратите отвътре - работят и четирите. Два ключа с дистанционно - работят на всички врати. Четири зимни гуми с джанти, има още хляб в тях. После ще пиша за дребните забележки и да питам за съвети. Снимки утре. PS Legend91 стелките отпадат - имам си. Даже и в багажника 😁 Благодаря на всички Редактирано вчера в 15:13 от Zimlak 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6603 #20 Отговорено преди 23 часа Амии, ха честито и добре дошъл! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zimlak 6 #21 Отговорено преди 23 часа Благодаря ти ceco_accord, Ма тази Хонда вярно ли няма индикатор за къси светлини? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 167 #22 Отговорено преди 22 часа Хайде честито и безаварийно и от мен! 1,8 е най-разпространените модел, най-няма да имаш проблеми с части. Препоръка от мен - ако можеш му сложи летни гуми, горещината бързо ще изяде зимните, а и не са много добри в топло време . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zimlak 6 #23 Отговорено преди 22 часа Благодаря ти, Тя е с летни на лети джанти. Зимните са бонус. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6603 #24 Отговорено преди 21 часа Преди 1 час, Zimlak написа: Благодаря ти ceco_accord, Ма тази Хонда вярно ли няма индикатор за къси светлини? Ако са пуснати фаровете си личи по светащото табло, а за дълги си има. Слагай DRL на дългите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zimlak 6 #25 Отговорено преди 21 часа Да бе, и по часовника си личи. Просто се изненадах. Какво е DRL? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6603 #26 Отговорено преди 20 часа (Редактирано) Модулче за дневни светлини. Монтира се по инсталацията и пали на 30-50% само съответните крушки, след стартиране на ДВГ. Предимствата са че не забравяш, не ти помръква таблото денем, и ако имаш пръскалки на фаровете, не ги вкл. денем. Редактирано преди 20 часа от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zimlak 6 #27 Отговорено преди 20 часа Благодаря ти. Утре като я снимам ще питам и други работи. Не са болка, но искам да са ми ОК нещата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zimlak 6 #28 Отговорено преди 1 час Такава, Ето и няколко снимки. Верно постничка е ама кво му трябва на човек. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zimlak 6 #29 Отговорено преди 1 час Човекът от когото ми даде списък с нещата които е правил откакто я е купил 22-ра година. Списъкът е с дати и километри . Интересното е, че когато е сложил 5/w-40 колата си е хапвала масло. Сега е с 10/w-40 си е ОК от смяна на смяна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6603 #30 Отговорено преди 49 минути Изглежда "изпъната", а дребните нещица ще оправиш, щом си мераклия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 167 #31 Отговорено преди 48 минути (Редактирано) Хубавица си е тя! Хем удобна, хем нищо излишно - японски стил. И много приятни размери също, хем е голяма, хем не е прекалено че да създава проблеми с паркирането. Този двигател не е за 10W-40. Знам моята, хем стоеше в гараж, зимата при студено палене работеше шумно с 5W-40. Пробвай с Yacco GDI 5W-30. Или с някое масло с естери, да подхранят гумените части. Примерно Yacco Galaxie racing 5W-30. Но първо го промий този двигател, със сегашният самолет така направих преди години, случайно, и все още маслото не почернява от смяна до смяна. А ми дойде с една чернилка... На дънцето на щеката, едва-едва 1 мм масло. Бтв, фаровете на този Акорд светят много добре, можеш да ги полираш с три вида шкурка: 600, 1200 и 3000 и после Двукомпонентен лак с втвърдителя в отделно флаконче на дъното, или със спрей HBBody за фарове (по-евтино, но по-малко трайно) Редактирано преди 37 минути от Legend91 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zimlak 6 #32 Отговорено преди 27 минути (Редактирано) Човекът сменял маслото на 7к. Има още 5. Бистро е, днес го погледнах. По средата между мин и мах. Мисля да го покарам още малко и ще сложа Якото, което ми каза.5/40 или 30 гди. А фаровете ще ги полирам. И лак отгоре. Като цяло съм си доволен.😃 Редактирано преди 26 минути от Zimlak Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zimlak 6 #33 Отговорено преди 24 минути преди 1 минута, Zimlak написа: Човекът сменял маслото на 7к. Има още 5. Бистро е, днес го погледнах. По средата между мин и мах. Мисля да го покарам още малко и ще сложа Якото, което ми каза.5/40 или 30 гди. А фаровете ще ги полирам. И лак отгоре. Като цяло съм си доволен.😃 преди 22 минути, Legend91 написа: Но първо го промий този двигател, С какво ми препоръчваш да го промия? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 167 #34 Отговорено преди 3 минути (Редактирано) Еми с някакво евтино масло. Ако ти е удобно, вземи едно Yacco 10W-40, и карай с него 200-300 км и после 5W-30 Ако маслото не е черно, недей промива, щом е карано малко просто го смени, то си става все едно е промивка Редактирано преди 1 минута от Legend91 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове