Jump to content
Zimlak

Покупка на Акорд 6-та ген. 2.0 бензин автоматик

Recommended Posts

Здравейте,

   Почитател съм на японските автомобили от далечната 2007г. Тогава се качих на японец и така. 

До сега нямах възможност - и не се налагаше ( карах служебни ), да си купувам автомобил. Сега съм си харесал ето този Акорд https://mobile.bg/11737045322526728.

  В понеделник ако всичко е ОК ще стана горд собственик и Ваш колега Хондаджия.

   Да добавя,че съм човек на възраст и предпочитам кола, която е правена от инженери а не от счетоводители.

 Та питанката ми е дали случайно някой не я е поглеждал и има мнение. Не съм от Пловдив и ще пътувам до там. В Пловдив има още един хубавец с много яка обява, но там малко ме притесняват километрите. Honda Accord 2.3i
2,700 лв.
2001, Газ/Бензин, 414200 км.
частно лице, Пловдив
https://www.cars.bg/offer/682a4573ec3b9a11380c4bc3

  Да добавя - предпочитам автоматик, но и ръчката не е проблем.

PS 

Изчетох доста за този Акорд, но тези вече са доста възрастни.

   Благодаря на предварително на всички, които се отзоват.

Редактирано от Zimlak
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и добре дошъл!

С 2 думи - вземи синята. ;) Кррах такава 11 години. Ако не е гнила и автомата работи нормално - "гледана е". Направи и тест драйв и оглед на канал, и закачи гърнето както трябва.

Сребристата е примамлива, но ако е била "любима" (което е важно за вехта кола), някой щеше да я оправи от градушката (което е скъпо дори с PDR), а не да минат месеци и да ръждясва.

За "ухажвана" Хонда няма значение пробегът дали е реален.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор колега. И на мен синята ми е на сърце. Четох поста не колега от форума за автомата. Той е от преди години, но не ми се стори толкова страшно. Човека каза, че е тръгнала ръжда отдолу,  но не по ходовата част. Ще се качва на канал разбира се. Чудя се дали да сменям уплътнения и семеринги ако не тече масло. Все пак си е на години.

PS 

Как го видя това гърне?🧐

Редактирано от Zimlak

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амии, нисичко е, а и 2-те му "цеви" трабва да са успоредни на бронята и земата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обърни внимание и на помпата на хидравликата. Омаслена е.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотна кола, аз все още си мисля с носталгия за моята как я карах без ползване на спирачки по завоите, та на всички шофьори на БМВ им идваше състезателна тръпка. :D Вече е на години, дано не е много ръждясала.

 

На всяка цена: оригинален антифриз. Смяна масло с някакво по-евтино, кара се 200 км и се сменя отново с хубаво масло, да се изчисти добре двигателя от старата гняс. Не я мъчи с 10W-40, тя обича 5W-30 и 5W-40. Yacco GDI и идва супер и в Пловдив може и да е на добра цена. (Много си надуха цените те...) Иначе все ще почернява бързо.И маслото на автомата, и там: само оригинал, хубаво на 3 пъти, но който както според възможностите. Бултрако от време на време правят промоции на голямата туба.

 

Сребристата вярно е много очукана и дори май малкото странично стъкло е счупено и закрито с картон. Жалко, двигателят е звяр и издава страхотен звук при високи обороти с ръчната кутия...

 

С едни по-широки гуми тая количка е фурия!

Редактирано от Legend91

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Legend91,

  Не съм отписал и ръчката. Обаче километрите са по 2. А за фурии ми е малко късно 😀. Учих се на търпение на един Вол С 80 2.4 дизел 163 кс автомат. Преди това просто летях ниско😚. Колко да е скъпо Yacco - то? Сега го погледнах - 123лв за 5 л. Колко да събира Акорд - а? А и на при моето каране ще се прави веднъж годишно. За почистването пак ли 5w-30?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз купувам Mobil 5л от Амазон за 50 евро. За изчистването може нещо по-евтино, дори и 10W-40, все пак времето се затопля, или нещо от по-евтините серии на Yacco

 

Тази ми направи впечатление, но пък паричките са и повече, ако смъкне от цената...

https://www.cars.bg/offer/67e00482c36700cde70efbc6

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да - вискозитетът се спазва, а за промивка воже по-евтина минералка. Ще прецениш сали има тужда като я вземеш и според кога и какво е толял стопанинът и последно.

Тая кола не е изтрибител, но за комфортно круизване си е супер. Макар двигателят да има спортни нотки, автоматът е с 4 дълги предавки.

Сивата от линка на колегата изглижда страхотно! 

Ценна е защото е стокова и без тунинг злоупотреби, а автентичността е добър атестат за качество.

Точно такава имах до преди 10 години и още е в добро здраве.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.cars.bg/offer/67f93a4810ff6cc6cb0d5f86

 

Ето още една. Абеее, алчни ми се виждат за кола на 27 години.... Още 2к и ще вземеш по-новата генерация. Вярно тази я обичаме защото имаме спомени с нея, но трябва и да сме прагматични

 

За вискозитета, за това поколение Хонда явно все още не са ги натискали законодателствата. В книжката на моята имаше най-различни вискозитети, просто с Якото ми хареса как работи

Редактирано от Legend91

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря и на двамата,

   Цената ми се струва малко височка. И тези 150к км за 28 години?!?! Иначе ако не стане в Пловдив ще погледна тази https://mobile.bg/11744297634771488. Изглежда много добре и километрите звучат по нормално. Освен това е и с регистрация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
14 minutes ago, Zimlak said:

Иначе ако не стане в Пловдив ще погледна тази https://mobile.bg/11744297634771488.

 

Да, тя е същата като тази която аз намерих в cars.bg.

Ами дано попаднеш на добър екземпляр и се грижи за нея, колата е супер, и някак: с душа. Хем има всичко, хем не е претрупана, просто да ти е кеф да седнеш и да си караш

 

Бтв, от моята са останали едни гумени стелки, идеално запазени, точно за модела. Ако искаш мога да ти ги продам, да са в употреба, по-добре отколкото да висят на тавана

Редактирано от Legend91

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря,

  С удоволствие. Ама нека първо я взема 😁

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

гърнето на синята е сменено и некадърно сложено, проверка за катализатор, също така бъркане зад задните вежди, това, че не е по ходовата част не е много успокоително, ако е тръгнала по ламарините уточни ( обичновено оттам тръгва), че иначе яба-даба-дууу на Фред Флийнстоун 

Редактирано от Тъмнозелен самурай G86-P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Zimlak Купи ли някоя? Би ли споделил снимки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

    Нали така се казва, когато караме една и съща марка?😁

    С две думи - купих си Акорд. Нито един от двата, които обсъждахме по горе. Накратко за тях - Синята, карана от безхаберник и неподдържан ( автоматът рита като кон - ама аз така я взех 2019-та - мотора тече на лейка поне от пет места, паднал лак, отзевки по броните и капака. Не става или става за някой, който иска и има време да си я прави.

   Сивата - всеки един от 400-те хиляди и личеше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

    Нали така се казва, когато караме една и съща марка?😁

    С две думи - купих си Акорд. Нито един от двата, които обсъждахме по горе. Накратко за тях - Синята, карана от безхаберник и неподдържан ( автоматът рита като кон - ама аз така я взех 2019-та - мотора тече на лейка поне от пет места, паднал лак, отзевки по броните и капака. Не става или става за някой, който иска и има време да си я прави.

   Сивата - всеки един от 400-те хиляди и личеше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сега за моята красавица,

  Почти я бях отписал. Щях да ходя да гледам една тойота, ама след три часа. Три часа празни ми хайде да я видя. Звъннах на човека вика идвай. Гледам я и ѝ се радвам. Стегната, изпъната, няма луфтове. Отваряме вътре - Абе тоя салон все едно не е на 25 години. Под предния капак няма теч, няма ръжда. Мотора като мачка мърка. Искаш ли да я покараш ме пита? Искам разбира се. Паля - на четвърт . Вътре не се чува. По паветата , няма лоп, няма троп, както пишат в обявите. Седалката ме гушна. Абе с две думи моята е.

  Хонда Акорд 1.8 VTEC 136hp 1999г. 234500км. Ръчка. Климатик - работи.

  Ръчки на вратите отвътре - работят и четирите. Два ключа с дистанционно - работят на всички врати. Четири зимни гуми с джанти, има още хляб в тях.

   После ще пиша за дребните забележки и да питам за съвети.

   Снимки утре.

PS 

Legend91 стелките отпадат - имам си. Даже и в багажника 😁

  Благодаря на всички 

Редактирано от Zimlak
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амии, ха честито и добре дошъл!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти ceco_accord,

   Ма тази Хонда вярно ли няма индикатор за къси светлини?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде честито и безаварийно и от мен! 1,8 е най-разпространените модел, най-няма да имаш проблеми с части.

Препоръка от мен - ако можеш му сложи летни гуми, горещината бързо ще изяде зимните, а и не са много добри в топло време .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти,

  Тя е с летни на лети джанти. Зимните са бонус.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Zimlak написа:

Благодаря ти ceco_accord,

   Ма тази Хонда вярно ли няма индикатор за къси светлини?

Ако са пуснати фаровете си личи по светащото табло, а за дълги си има.

Слагай DRL на дългите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе, и по часовника си личи. Просто се изненадах. Какво е DRL?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Модулче за дневни светлини.

Монтира се по инсталацията и пали на 30-50% само съответните крушки, след стартиране на ДВГ.

Предимствата са че не забравяш, не ти помръква таблото денем, и ако имаш пръскалки на фаровете, не ги вкл. денем.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти.

   Утре като я снимам ще питам и други работи. Не са болка, но искам да са ми ОК нещата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такава,

  Ето и няколко снимки. Верно постничка е ама кво му трябва на човек.

IMG_20250529_114749.jpg

IMG_20250529_114514.jpg

IMG_20250529_114530.jpg

IMG_20250529_114548.jpg

IMG_20250529_114644.jpg

IMG_20250529_114708.jpg

IMG_20250529_114719.jpg

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човекът от когото ми даде списък с нещата които е правил откакто я е купил 22-ра година. Списъкът е с дати и километри . Интересното е, че когато е сложил 5/w-40 колата си е хапвала масло. Сега е с 10/w-40 си е ОК от смяна на смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда "изпъната", а дребните нещица ще оправиш, щом си мераклия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубавица си е тя! Хем удобна, хем нищо излишно - японски стил. И много приятни размери също, хем е голяма, хем не е прекалено че да създава проблеми с паркирането.

Този двигател не е за 10W-40. Знам моята, хем стоеше в гараж, зимата при студено палене работеше шумно с 5W-40. Пробвай с Yacco GDI 5W-30. Или с някое масло с естери, да подхранят гумените части. Примерно Yacco Galaxie racing 5W-30. Но първо го промий този двигател, със сегашният самолет така направих преди години, случайно, и все още маслото не почернява от смяна до смяна. А ми дойде с една чернилка... На дънцето на щеката, едва-едва 1 мм масло.

 

Бтв, фаровете на този Акорд светят много добре, можеш да ги полираш с три вида шкурка: 600, 1200 и 3000 и после Двукомпонентен лак с втвърдителя в отделно флаконче на дъното, или със спрей HBBody за фарове (по-евтино, но по-малко трайно)

Редактирано от Legend91

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човекът сменял маслото на 7к. Има още 5. Бистро е, днес го погледнах. По средата между мин и мах. Мисля да го покарам още малко и ще сложа Якото, което ми каза.5/40  или 30 гди.

  А фаровете ще ги полирам. И лак отгоре. 

  Като цяло съм си доволен.😃

Редактирано от Zimlak

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Zimlak написа:

Човекът сменял маслото на 7к. Има още 5. Бистро е, днес го погледнах. По средата между мин и мах. Мисля да го покарам още малко и ще сложа Якото, което ми каза.5/40  или 30 гди.

  А фаровете ще ги полирам. И лак отгоре. 

  Като цяло съм си доволен.😃

 

преди 22 минути, Legend91 написа:

Но първо го промий този двигател,

С какво ми препоръчваш да го промия?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми с някакво евтино масло. Ако ти е удобно, вземи едно Yacco 10W-40, и карай с него 200-300 км и после 5W-30

 

Ако маслото не е черно, недей промива, щом е карано малко просто го смени, то си става все едно е промивка

Редактирано от Legend91

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

GDI 5w-30. Galaxie-то с тези естери ще е много добре, но е скъпичко, не знам колко ти събира картера

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Е тва е лака (т.е. на този принцип, това било всъщност грунд някакъв) има го и по нашите магазини, за горе-долу същите пари

 

https://mavicautobody.ca/collections/spray-cans/products/3680031

 Втвърдителя е в отделно флаконче на дъното и се пробива преди употреба

 

Аз преди време пребоядисвах едно огледало с обикновена лак отгоре, нищо не стана, меко като смола някаква и се разтваря от вакса

Редактирано от Legend91

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Живко ( така се казва бившият собственик) каза 4.7. Сега погледнах и в сайта на Яко. Там дават 4.6 с филтър. Както писах по нагоре 123 кинта за мен е ОК. Веднъж годишно, защото аз толкова карам горе долу 7 - 8к.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай си с това масло, щом е скорошно, но есента мини на 5w-30.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...