kopoev1 1 #1 Публикувано 19 Май Здравейте, колеги! Нов във този форум съм и имам въпроси относно марката и хибрида! Първо ме интересува кой и къде в София може да провери хибридната батерия....колата Сивик 2006г 1,3...благодаря! 11741535084352364_Ty.webp Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kopoev1 1 #2 Отговорено 20 Май Благодаря за отговорите.......оправих се! Явно няма желаещи да споделят мнение и опит...особенно за хибрид! Може ли поне някаква насока за документация, устройство, ремонт и пр. за този модел ? Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1562 #3 Отговорено 20 Май Нормално никой да не Ви отговаря. Представете си, че всички останали действат като Вас и как изглежда отстрани: Влизате тук с гръм и трясък и почвате с На 19.05.2025 г. at 8:55, kopoev1 написа: Първо ме интересува Отразявате с ирония как в рамките на ден никой не Ви е отговорил, не споделяте своя опит как сте се оправили, концентрирате се директно върху следващия Ви въпрос. Те хибридите на сивик 8, че са рядкост - рядкост са, но как да се зареди батерията на хибрида, ако от нея само се консумира, а никой не зарежда... Форумът се гради на споделяне, не само на питане. Иначе (напълно без ирония) поздравления за коректно попълнената информация в профила! И това стана рядкост вече. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 206 #4 Отговорено 20 Май Той, човека си мисли, че е във фейсбук. Нито се представя, нито пък е търпелив. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kopoev1 1 #5 Отговорено 21 Май Благодаря за приема.....! Приемам критики всякакви ,разбира се ! Дори и когато са от сорта " тоя си мисли...".....сякаш зане какво мисля!? Но човека явно не може да надскочи капацитета си...! Първия проблем го реших с ровене в нета, намерих верните хора за дигностика и подробности относно хобридната батерия, дори и нова батерия....все пак старата е на 19 год! Цените са поносими...! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 206 #6 Отговорено 21 Май Така е по добре. Няма ли някъде, където да ги рециклират? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kopoev1 1 #7 Отговорено 21 Май Както казах, този проблем го разреших......още имам работеща батерия ,а и нова с гаранция е на поносима цена....! Вярно ли е ,че клапаните се регулират на 20х км....? Вижда ми се доста често, въпреки ,че без хидравлични повдигачи е нужно....! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 206 #8 Отговорено 21 Май Щом колата не е на газ, няма нужда да се регулират на 20к км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kopoev1 1 #9 Отговорено 23 Май По предписание на производителя, трябва на 20х , но може би само проверка....! Системата Старт-стоп ,която много дразни, има ли вариант да се изключи ......не видях такъв бутон в колата?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kopoev1 1 #10 Отговорено 23 Май Може ли контакт с човек или фирма в София, която може да премахне старт - стоп системата грамотно ?! Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 870 #11 Отговорено 23 Май Това е хибрид, как ще премахнеш основна техническа характеристика. Относно клапаните, ако караш на бензин, реглаж по книжка го дават на 100 000км., тоест на 80к. с презастраховане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kopoev1 1 #12 Отговорено 24 Май Аз лично не знам как.....но ако можех, бих я махналл по няколко причини! Лошо за мотора 20+ пъти на ден да се рестартира, лошо за стартера и за акумулатора! И е лошо за водача в София на светофарите....! Търся фирма за премахването на системата...има такива ,но препоръчайте нещо изпитано и доказано, моля! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.SOHC 105 #13 Отговорено сряда в 06:29 Има създадена тема малко по-нагоре в раздела, в нея има описани достатъчно неща. Ако вентилатора е пуснат да обдухва челния прозорец и краката или само челния прозорец, старт стопа не е активен. Всякакво принудително изключване на самата система е желателно да се извърши по адекватен начин, понеже модулите и функциите имат обратна връзка и последователности. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kopoev1 1 #14 Отговорено четвъртък в 03:58 Благодаря, точно това имах предвид.....! Намерих фирма ,която софтуерно го изключва, но изчаквам за още инфо и мнения! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.SOHC 105 #15 Отговорено четвъртък в 08:52 Дано го изключат правилно. Удобството и идеята на хибрида е точно там да се седи на светофар и климатика да продължава да работи и двигателя да е загасен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kopoev1 1 #16 Отговорено вчера в 09:23 За сега старт стопа го държа на включен двигател с обдухването на малко градуси и първа степен вентилатор.......почти незабележимо е , но колата не гасне? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове