Jump to content
Accordingly

Симетрични стопове

Recommended Posts

Здравейте, искам да си направя стоповете на комбито симетрични, както са на JDM версиите - https://www.sbimotor.com/en/cars/HONDA/ACCORD WAGON/374518330 Мога да си намеря ляв стоп от англичанка и ще стане, но понеже няма вече изобилие от обяви, въпросът ми е има ли разлика от преди и след фейслифт, или дали е от дизел, бензин 2.0 или 2.4 (визуално аз не откривам разлики, но може би се различават като монтаж или пасване или да пропускам нещо друго). Съжалявам за базовият въпрос, но информацията която намирам е противоречива. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При седана преди и след фейслифт имат разлика. Аз съжалявам, че не го научих по-рано и правя компромис, че много ще ми станат резервните стопове. Рефлекторите преди фейс са с "правоъгълничета", а след фейс са концентрични. Сложих и лед китайски крушки с двойна светлина, бяла за задна ( става много по-светло и видимо) и червена за мъгла + над номера лазерен дистанционер. На снимката при нощно снимане се "засилват" нещата, но може да се види разликата в рефлекторите

Honda stopove1 new.JPG

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря, точно заради такива дразнещи дреболии търся някой който я е правил тази модификация от първа ръка и на комбито, ама явно не е толкова популярна. Аз съм с фейслифт комби, но рефлекторите са си правоъгълничета... Както и да е, ще си действам на око, то се е видяло, дано няма разлики в монтажа.

Редактирано от Accordingly

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разлики в монтажа не се правят.

Принципно при фейслифт се променят само дребни детайли, но с по-модирна визия. Примерно спойлерът горе на вратата, а не бих се учудил и рисунъкът в ламелите на стъклата.

Имах 7-ма фейс комби, но не съм се заглеждал в префейса.

Спри до някоя такава и сравни детайлно външните стъкла. Като монтажни точки и габаритна размери не очаквам разлика.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 7.05.2025 г. at 11:39, ceco_accord написа:

Разлики в монтажа не се правят.

Принципно при фейслифт се променят само дребни детайли, но с по-модирна визия.


Не си прав - много неща могат да се променят с един фейслифт. Ако говориш за Акорд 7 - дори предния капак и маската са различни и несъвместими, да не говорим за скоростни кутии, електроника и т.н.. Навремето имах Прелюд 3 - преди и след фейс са съвсем различни коли откъм визия и отново несъответстващи като монтаж. Другият ми Акорд пък е 6 купе - там външно промени почти няма (трудно е да подобриш съвършенството :rolleyes:) но пък преди фейс са със стандартни кабели/свещи, след - с бобини и т.н.
Иначе стоп си намерих в крайна сметка, просто извадих късмет с фейслифтова обява. 

Сега проучвам въпроса да се заиграя малко с цялата задница и светлините. Попаднах на това видео което ме вдъхнови, въпреки че бих конфигурирал светлините другояче - 


Стопчетата на мястото на рефлекторите в бронята (има ги в алиекспрес) бих ги оставил като габарити заедно с най-външните светлини на калниците (или ако са достатъчно ярки, бих ги вързал за мъгли), а вътрешните (кръглите) да светват само при спиране. Просто ме дразни комбинацията от правоъгълни+кръгли светлини заедно нонстоп и при спирачка как просто светват по-ярко, на JDM версията са разделени фабрично, само че наопаки  - външните светлини са стопове, вътрешните са габарити.


Също ме интересува тези най-малките вътрешни кръгчета за какво са оставени - просто рефлектори? Не знам, ще го помисля още малко, а и ми интересно дали от законова гледна точка ще възникне проблем, по ГТП-тата особено. Като цяло е интересно как едни и същи коли имат различни конфигурации на светлините и отпред и отзад, според пазара за който са предвидени. Сещам се за много примери, особено с Акорд 5, 6 и 7. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам си карал след някоя от новите коли пълни с ледове отзад и знаеш че е гадно? Та не стресирай задния с "коледна елха".

Остави светлоотразителите в бронята, да са си такива.

Правоъгълните габарити в калниците остави само габарити, а кръглите на вратата преправи на стоп сигнали. Шанса да караш с отворена врата е нулев.

В левият блок стоп на вратата разпробий зад малкото кръгче в ъгълчето и сложи цокълче и лед крушка, па я вържи към мъглата. Не слагай и в 2-те, защото разстоянието между тях е под лимита в разпоредбата, а и задните се ориентират не само по яркост, а и раздалеченост на 2-те светлини.

Иначе за светлините за заден ход няма ограничения и 2 бр определено е по-полезно.

Така се канех аз да направя, но ме домързя да разглабям на времето, а и не съм жичкаджия.

А за пре и фейс винаги има изненади, а за капак и маската знам. В комплект с бронята могат да се сменят без драма - фейсови на префейс и обратното.

За други предходни модели не съм се интересувал много.

 

 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На времето си реших казуса с визуалната асиметрия малко майтапчийски. ;)

IMG_5374.JPG

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда много добре, но поне да беше наистина с добавките на Type S :D Иначе стикера е на място.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 23 часа, ceco_accord написа:

На времето си реших казуса с визуалната асиметрия малко майтапчийски. ;)


Хаха, много добро! :honda:

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...