Jump to content
Дедо Поп

Електрически (електронен) термостат Црв 1 ген.

Recommended Posts

Момци всички знаем, че там е скрит заека и ако некой има универсално решение на този основен проблем ,,, освен ел. термостат който е 100% решение според това което се запознавам по този въпрос ,,, то ...

Моля мнения !

https://njmjst.en.made-in-china.com/product/EQPRxbLVFhkm/China-Car-Parts-Electric-Thermostat-Heat-Management-Module.html

maxresdefault.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добър термостат от оригиналния на хонда за модела няма да намериш.100-на лева за мин. 10 години. На едното ми хонде е вече на 25г. и работи безупречно.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Докато един хубав ден не видиш пушека , както ми се случи .. дано ама до кога ,,, а после влизаш в едни страшни филми ,,.. този онзи термостат и тн..

Редактирано от Honda_Z
Моля, не цитирайте цялото предходно мнение! По презупция се предполага, че отговаряте на него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Термостата е консуматив,ако това се спазва и се ползва оригинален такъв няма никакви проблеми с него.

В Бг ширещата се простотия сред майсторите,нещо щом работи не се пипа води до този един хубав ден.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 19.03.2025 г. at 20:09, Дедо Поп написа:

Докато един хубав ден не видиш пушека , както ми се случи .. дано ама до кога ,,, а после влизаш в едни страшни филми ,,.. този онзи термостат и тн..

Няма как да си прегрял заради оригинален термостат. Може да го махнеш изобщо от корпуса, ако пушека ти е кахъра. Пазиш ли "виновника" за пушека?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дедо Поп, приложените снимка и илинк информативни за идеята ли са само...не виждам нещо общо в тях със старо црв?

Забърквал ли си се с електроника, актуатор-и и подобни? Наскоро в един технологичен немски автомобил с V-образен двигател се "радвахме" на електронни термостати...Освен обратна връзка за работата им към софтуера на колата, има отделни датчици, които следят диференциална разлика между работните им температури. Не работят ли две от нещата, колата спира за да не се повреди. Най-простите решения, ако са изпълнени както трябва, са най-дълговечно работещи. Отделна е темата с поддръжката на един сложен детайл, възел, модул, машина...и на един опростен вриант. Да те успокоя с белият пушек, не съм сменял от 15 години термостат. Сменям антифриз при смяна на ангренажен комплект с нова водна помпа, колата е от 1998 за сега пушек няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...