Дедо Поп 0 #1 Публикувано 19 Март Момци всички знаем, че там е скрит заека и ако некой има универсално решение на този основен проблем ,,, освен ел. термостат който е 100% решение според това което се запознавам по този въпрос ,,, то ... Моля мнения ! https://njmjst.en.made-in-china.com/product/EQPRxbLVFhkm/China-Car-Parts-Electric-Thermostat-Heat-Management-Module.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 74 #2 Отговорено 19 Март По-добър термостат от оригиналния на хонда за модела няма да намериш.100-на лева за мин. 10 години. На едното ми хонде е вече на 25г. и работи безупречно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Дедо Поп 0 #3 Отговорено 19 Март (Редактирано) Докато един хубав ден не видиш пушека , както ми се случи .. дано ама до кога ,,, а после влизаш в едни страшни филми ,,.. този онзи термостат и тн.. Редактирано 22 Март от Honda_Z Моля, не цитирайте цялото предходно мнение! По презупция се предполага, че отговаряте на него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1572 #4 Отговорено 19 Март (Редактирано) Термостата е консуматив,ако това се спазва и се ползва оригинален такъв няма никакви проблеми с него. В Бг ширещата се простотия сред майсторите,нещо щом работи не се пипа води до този един хубав ден. Редактирано 19 Март от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 74 #5 Отговорено 21 Март На 19.03.2025 г. at 20:09, Дедо Поп написа: Докато един хубав ден не видиш пушека , както ми се случи .. дано ама до кога ,,, а после влизаш в едни страшни филми ,,.. този онзи термостат и тн.. Няма как да си прегрял заради оригинален термостат. Може да го махнеш изобщо от корпуса, ако пушека ти е кахъра. Пазиш ли "виновника" за пушека? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandy 27 #6 Отговорено вторник в 07:39 Дедо Поп, приложените снимка и илинк информативни за идеята ли са само...не виждам нещо общо в тях със старо црв? Забърквал ли си се с електроника, актуатор-и и подобни? Наскоро в един технологичен немски автомобил с V-образен двигател се "радвахме" на електронни термостати...Освен обратна връзка за работата им към софтуера на колата, има отделни датчици, които следят диференциална разлика между работните им температури. Не работят ли две от нещата, колата спира за да не се повреди. Най-простите решения, ако са изпълнени както трябва, са най-дълговечно работещи. Отделна е темата с поддръжката на един сложен детайл, възел, модул, машина...и на един опростен вриант. Да те успокоя с белият пушек, не съм сменял от 15 години термостат. Сменям антифриз при смяна на ангренажен комплект с нова водна помпа, колата е от 1998 за сега пушек няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Дедо Поп 0 #7 Отговорено четвъртък в 18:47 (Редактирано) Така е всичко е сложно когато искаш да ти е сложно ,,, с лежане на едно ушенце живота пак минава .... Който иска да избута този живот просто е така ден да мине друг да доде ... Ми по добре да не ми отговара моля В това Црв 1 на 25 години ше вкарам повече от 20 бона за подобрения,, тааа който не му аресва да прочете по горе ! Ше има нова боя 1000 лв. литъра - щото е тип хром хамелион, изцяло тапициране салон и пластмаси, пълна подмяна на това под колата и под капака отпред , всичко ..,,, шумо-топло и виброизолация , пълна промяна отзад и ред други неща пропуснах и ще е само на Бензин Редактирано четвъртък в 18:50 от Дедо Поп Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 317 #8 Отговорено четвъртък в 20:13 Темата стана нещо всеобхватна, всеки има приоритети в този живот и няма значение на кое ушенце лежи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandy 27 #9 Отговорено преди 20 часа Ами чакаме конкретно по темата цялостното ти техническо и софтуерно решение за куплиране в бензиновото cr-v на електрически термостат. Темата е твоя, следим с интерес. Всички сме различни, мен ме интересува техническата част повече от лъскави ламарини и дизайнерски изглед. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове