c0l0r 1 #1 Публикувано 10 Март Здравейте, автомобила е с 2.4 двигател през зимата се случваше на място ако остая да работи колта да вдига температурата и пуснат ли се перките да я сваля не винаги но, когато го правише забелязах, че парното духа хладко подам ли газ на място идваше топлото, сега със затоплянето продължава да е така мнения? водна помпа радиатор термостат? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 294 #2 Отговорено 12 Март Антифриза в радиатора до гърловината ли е пълен? Направи тест за изгорели газове в охладителната система! Всичко ако е наред, симптомите са за смяна на водна помпа. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
c0l0r 1 #3 Отговорено 17 Март Интересното е, че не го прави всеки път... и се съмнявам за термостат ще пиша до края на седмицата ще влезе в сервиз и ще кажа какво се случва. Някой запознат ли е като вдига градуси на място и двете перки ли трябва да се включат или само едната? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
_pileto_ 44 #4 Отговорено 18 Март И двете. Поне при 6та и при 8ма генерация се включват и двете, невярвам 7ма да е по различно. Ако имаш ел.схемата на инсталацията ще стане ясно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 471 #5 Отговорено 18 Март Винаги и двете перки трябва да работят, когато се налага.Дали на климатик, или при достигане на температура. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan4o 0 #6 Отговорено 18 Март (Редактирано) Off Topic И двете... Има две скорости, бавна и бърза, ама коя кога ....? На бавна двата вентилатора са включени последователно. Тоест по 6 волта на всеки. Редактирано 18 Март от Honda_Z Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 471 #7 Отговорено 18 Март (Редактирано) Off Topic Тук се говори за бензинов двигател 2.4 и няма скорости. Всичко работи на максимални обороти. Това не е дизел 7-ма генерация, или бензин 8-ма генерация за да работят последователно. Редактирано 18 Март от Honda_Z Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan4o 0 #8 Отговорено 18 Март (Редактирано) Преди 3 часа, jijane написа: Off Topic Тук се говори за бензинов двигател 2.4 и няма скорости. Всичко работи на максимални обороти. Това не е дизел 7-ма генерация, или бензин 8-ма генерация за да работят последователно. Off Topic Моята американка 2,4 ЦРВ 3та генерация си има. Лично съм проверил релетата и си работят скоростите. Извинявам се за объркването... Редактирано 18 Март от Honda_Z Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 471 #9 Отговорено 18 Март Off Topic @ivan4o разбирам, че искате да изпъкнете, колко добре си познавате колата, но не е тук мястото. Сигурен съм, че американското ви ЦРВ има много други неща, които ги няма в европейската версия на Акорд 7-ма генерация. Та когато става въпрос за Акорд 7, бензин, какъвто и е подрадела на форОма,то там няма скорости на вентилаторите. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan4o 0 #10 Отговорено 18 Март Off Topic Вече се извиних за объркването.... Какво толкова !?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CCord 281 #11 Отговорено 18 Март (Редактирано) Off Topic Нищо кой знае какво но, първо виж за кой модел става дума в темата и когато си подготвен тогава се изказвай, иначе внасяш объркване както за питащия така и за другите които ще четат темата. Като отговор на питащия, когато работи двигателя пусни климатика, в този случай трябва да въртят и двете перки, в много от случаите единия мотор е повреден и върти само едната, те тогава се случва да загрее мотора. Ако при включен климатик въртят и двете тогава остава варианта за повреден термо-шалтер на радиатора. Включи си скритото меню на дисплея, или някое ELM-че и гледай на каква температура ще се включат перките при работа на място с изключен климатик, трябва да е някъде на 95-98 градуса, ако не включват смяна на шалтера. Редактирано 18 Март от Honda_Z Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan4o 0 #12 Отговорено 18 Март (Редактирано) Off Topic За което се и извиних... ....моля да се почистят изказванията ми, за да не стават обърквания! Редактирано 18 Март от Honda_Z Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
c0l0r 1 #13 Отговорено 19 Март Освен загряването (само някой път на място), няма парно някой път в смисъл духа студено при форсиране започва да се затопля без значение на място или в движение, съответно в движение при повече газ започва да духа топло и отново не всеки път... моля ако, някой може да ми предложи майстор за пловдивска област, който е на ТИ с хондите да му я закарам.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
c0l0r 1 #14 Отговорено понеделник в 07:22 Малко развитие по казуса... май ще се окаже, че всички проблеми свързани с охлаждането са от изпарителя на газта заминал си е и вкарва газ в системата и от там проблемите... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 294 #15 Отговорено понеделник в 10:06 Можеше да напишеш в първият пост, че имаш АГУ, ама що ли да го споменаваш?!? 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 471 #16 Отговорено понеделник в 21:30 Преди 14 часа, c0l0r написа: Малко развитие по казуса... май ще се окаже, че всички проблеми свързани с охлаждането са от изпарителя на газта заминал си е и вкарва газ в системата и от там проблемите... Какви боклуци монтират газаджиите не е истина. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове