Jump to content

Recommended Posts

04636-SED-310ZZ - ето тази част от каталога знае ли някой как върви ? Заедно с купето или отделно се продава ? Търся задни калници за комби. Някой ако продава на части да пише на лично или 0876060476

Screenshot_2.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да отговоря на въпроса. Но засякох една публикация във фейсбук групите. Някой се беше захванал да сменя целия панел - голяма играчка. Но пък ако е читав панела си решаваш проблема с ръждясалите вежди.

Можеш да провериш Иван Иванов от Бургас дали няма такива цели панели.

Редактирано от Г.Писаров
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако искаш да си решиш проблема с ръждата, насочи се към към продуктите на ФЕРТАН. А ако е доста изгнила се изрязва до здраво и се понажда новата вежда, но трябва добре да се обработят заварките след това, както и калника от вътре, също препоръчвам продукти на ФЕРТАН. 
Avtosklad е сайта. Може да вземеш парче и от друг акорд за части от някой морга ако си сигурен че няма ръжди. 
IMG_2149.thumb.png.1edfd9d80d6c6b54b1487ae7e8ec605c.png 
Ако имаш и човек с фирма цената ще ти  дойде с 30-40% надолу 

Филма със смяна на цял панел се прави само при удар, хамалогията е голяма парите също.  

 

Редактирано от Zarkov
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, защото се разлепя и стъклото, сответно разтапициране и овътре.

По-лесно и достатъчно добре е разане до здраво и кърпене с дойзграждане. 

Основното е читав майстор, когото "да знаеш къде живее", в случай че му "лъснат бакиите" след 2 зими. ;)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за отговорите. Разбрах от вас, че е голям филм да се сменя целия панел. Лошото е, че тук в моя регион няма много читави майстори. Всеки иска да китне малко без да кърпи, да боядисва и да взима парата. Дадоха ми един телефон на човек и ще видя какво ще стане. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз оправях ръжда по задната вежда на комбЕто миналото лято. Не знам колко ще изкара. Майстора каза, че доста се е постарал. Колата седя при него 1 седмица. Каза, че работата е малко но технологията на химиите, които слага за обработка си искат своето време. Така, че ако някой ти каже, че след два - три дни е готов - имай едно на ум.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Бившето ми комби.

Правен е август 2019-та.

456834027_--.gif.549b176adff609af0417fe075152c2df-1.gif

485628872_--.gif.955c0809ae093a8bc0a33947a660360c.gif

 

Актуално състояние:

Долу до прага тогава нямаше голям проблем и е само мазано, а не рязано, но явно си е имало язва, та вече е избила.

 

mYEi0uvp.jpg

ilUdMmMA.jpg

luenl7vr.jpg

 

Жена и ръжда тръгне ли ...

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нагледно как се прави от аматьор:

Трябва ти единствено що-годе адекватна като размери и форми вежда заместител. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, boiskii написа:

Нагледно как се прави от аматьор:

Трябва ти единствено що-годе адекватна като размери и форми вежда заместител. 

Това добре, ама като не мога да си го направя? Изобщо не ми идва отръки тая работа. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намери човек, който е склонен да реже и заварява и да ти праща снимки от всеки етап на ремонта. Ще се разберете кой ще осигури резервните вежди, дали ти или той. Така ще знаеш дали го прави както сте се разбрали или шляпа само кит. Първо намери човек и се разберете за цена. Имай предвид, че ако не обработи добре зоната и в двата случая ще избие ръжда, без значение дали е кърпил или е наливал само кит. Ръжда и незащитен метал не трябва да остават. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като взех моята кола имаше избила ръжда на задната вежда. Имаше нужда и от боя на някой елементи. Тогава този, който боядисва колата само е замаскирал ръждата а уж каза, че ще се погрижи както трябва. Да ама не. На втората година след боята пак изби. Миналото лято отидох при друг майстор. Човека още в началото каза, че нещата при такива ремонти са 50/50. И приятел, който се занимава също ми каза, че тия ремонти са много капризни и доста често несполучливи. Колкото и да се обработва мястото както трябва, може от самата заварка, отвътре да избие ръжда. 

Да продължа за този който ми я прави - каза, че не иска вежда. Ще изреже мястото и ще напасне някое парче от негови остатъци в гаража. Така избягва големи заварки. Предполагам прилагането на този метод е възможен при по - малък засегнат участък. Също така каза, че ламарината на Хондите е доста капризна към заварка. Не съм го карал да ми снима стъпките, но ми каза, че е ползвал една камара химии с по няколко нанасяния, и че е чакал необходимото технологично време за всяка. Не просто да ги нашляпа. По - горе бях писал, че колата стоя при него цяла седмица - не заради това, че има много работа, а заради точно тези обработки. Взе ми 400 лв. Каза, че според него ще изкара дълги години без проблеми. Но тепърва ще се разбере 😁

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отвътре ако свали корите може да обработи и заварките и да нашляпа хубаво течен парафин докъдето бръкне с маркуча...ама няма кой да се занимава. 

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...