Mosholov 4 #1 Публикувано 17 Февруари 04636-SED-310ZZ - ето тази част от каталога знае ли някой как върви ? Заедно с купето или отделно се продава ? Търся задни калници за комби. Някой ако продава на части да пише на лично или 0876060476 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 176 #2 Отговорено 17 Февруари (Редактирано) Не мога да отговоря на въпроса. Но засякох една публикация във фейсбук групите. Някой се беше захванал да сменя целия панел - голяма играчка. Но пък ако е читав панела си решаваш проблема с ръждясалите вежди. Можеш да провериш Иван Иванов от Бургас дали няма такива цели панели. Редактирано 17 Февруари от Г.Писаров 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zarkov 2 #3 Отговорено сряда в 17:01 (Редактирано) Ако искаш да си решиш проблема с ръждата, насочи се към към продуктите на ФЕРТАН. А ако е доста изгнила се изрязва до здраво и се понажда новата вежда, но трябва добре да се обработят заварките след това, както и калника от вътре, също препоръчвам продукти на ФЕРТАН. Avtosklad е сайта. Може да вземеш парче и от друг акорд за части от някой морга ако си сигурен че няма ръжди. Ако имаш и човек с фирма цената ще ти дойде с 30-40% надолу Филма със смяна на цял панел се прави само при удар, хамалогията е голяма парите също. Редактирано сряда в 17:01 от Zarkov 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6349 #4 Отговорено сряда в 18:44 Да, защото се разлепя и стъклото, сответно разтапициране и овътре. По-лесно и достатъчно добре е разане до здраво и кърпене с дойзграждане. Основното е читав майстор, когото "да знаеш къде живее", в случай че му "лъснат бакиите" след 2 зими. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mosholov 4 #5 Отговорено четвъртък в 05:02 Благодаря ви за отговорите. Разбрах от вас, че е голям филм да се сменя целия панел. Лошото е, че тук в моя регион няма много читави майстори. Всеки иска да китне малко без да кърпи, да боядисва и да взима парата. Дадоха ми един телефон на човек и ще видя какво ще стане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 176 #6 Отговорено петък в 05:39 Аз оправях ръжда по задната вежда на комбЕто миналото лято. Не знам колко ще изкара. Майстора каза, че доста се е постарал. Колата седя при него 1 седмица. Каза, че работата е малко но технологията на химиите, които слага за обработка си искат своето време. Така, че ако някой ти каже, че след два - три дни е готов - имай едно на ум. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6349 #7 Отговорено петък в 07:05 (Редактирано) Бившето ми комби. Правен е август 2019-та. Актуално състояние: Долу до прага тогава нямаше голям проблем и е само мазано, а не рязано, но явно си е имало язва, та вече е избила. Жена и ръжда тръгне ли ... Редактирано петък в 07:11 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 429 #8 Отговорено петък в 15:04 Нагледно как се прави от аматьор: Трябва ти единствено що-годе адекватна като размери и форми вежда заместител. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mosholov 4 #9 Отговорено петък в 16:39 Преди 1 час, boiskii написа: Нагледно как се прави от аматьор: Трябва ти единствено що-годе адекватна като размери и форми вежда заместител. Това добре, ама като не мога да си го направя? Изобщо не ми идва отръки тая работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 429 #10 Отговорено петък в 17:20 Намери човек, който е склонен да реже и заварява и да ти праща снимки от всеки етап на ремонта. Ще се разберете кой ще осигури резервните вежди, дали ти или той. Така ще знаеш дали го прави както сте се разбрали или шляпа само кит. Първо намери човек и се разберете за цена. Имай предвид, че ако не обработи добре зоната и в двата случая ще избие ръжда, без значение дали е кърпил или е наливал само кит. Ръжда и незащитен метал не трябва да остават. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 176 #11 Отговорено преди 14 часа Аз като взех моята кола имаше избила ръжда на задната вежда. Имаше нужда и от боя на някой елементи. Тогава този, който боядисва колата само е замаскирал ръждата а уж каза, че ще се погрижи както трябва. Да ама не. На втората година след боята пак изби. Миналото лято отидох при друг майстор. Човека още в началото каза, че нещата при такива ремонти са 50/50. И приятел, който се занимава също ми каза, че тия ремонти са много капризни и доста често несполучливи. Колкото и да се обработва мястото както трябва, може от самата заварка, отвътре да избие ръжда. Да продължа за този който ми я прави - каза, че не иска вежда. Ще изреже мястото и ще напасне някое парче от негови остатъци в гаража. Така избягва големи заварки. Предполагам прилагането на този метод е възможен при по - малък засегнат участък. Също така каза, че ламарината на Хондите е доста капризна към заварка. Не съм го карал да ми снима стъпките, но ми каза, че е ползвал една камара химии с по няколко нанасяния, и че е чакал необходимото технологично време за всяка. Не просто да ги нашляпа. По - горе бях писал, че колата стоя при него цяла седмица - не заради това, че има много работа, а заради точно тези обработки. Взе ми 400 лв. Каза, че според него ще изкара дълги години без проблеми. Но тепърва ще се разбере 😁 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 429 #12 Отговорено преди 14 часа (Редактирано) Отвътре ако свали корите може да обработи и заварките и да нашляпа хубаво течен парафин докъдето бръкне с маркуча...ама няма кой да се занимава. Редактирано преди 14 часа от boiskii 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6349 #13 Отговорено преди 5 часа (Редактирано) Покрай "тубата" мнозина вече са наясно как се прави, но майсторлъкът идва с практиката и надграждането, чрез допускане на лични грешки. И вариантите са само 3. 1. Намираш някой, да го направи как да е и приемаш ситуацията с последващите негативи. 2. Намираш правилния майстор и чакаш да ти дойде ред и да ти "одере кожата", па се молиш да не е от горният тип. 3. Запряташ ръкави и си го правиш сам, с ясното съзнание, че ще е по-бавно и зле от горните 2, но ти ще си му авторът и с времето ще задобряваш. Тук вече инвестицията в място / време / инструментариум е разтеглива в парите и периода. Колегата Боян, вече е на вариант 3 и то не от добро, а и задобрява. Редактирано преди 5 часа от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове