Mosholov 4 #1 Публикувано понеделник в 05:29 04636-SED-310ZZ - ето тази част от каталога знае ли някой как върви ? Заедно с купето или отделно се продава ? Търся задни калници за комби. Някой ако продава на части да пише на лично или 0876060476 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 175 #2 Отговорено понеделник в 06:54 (Редактирано) Не мога да отговоря на въпроса. Но засякох една публикация във фейсбук групите. Някой се беше захванал да сменя целия панел - голяма играчка. Но пък ако е читав панела си решаваш проблема с ръждясалите вежди. Можеш да провериш Иван Иванов от Бургас дали няма такива цели панели. Редактирано понеделник в 06:56 от Г.Писаров 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zarkov 2 #3 Отговорено сряда в 17:01 (Редактирано) Ако искаш да си решиш проблема с ръждата, насочи се към към продуктите на ФЕРТАН. А ако е доста изгнила се изрязва до здраво и се понажда новата вежда, но трябва добре да се обработят заварките след това, както и калника от вътре, също препоръчвам продукти на ФЕРТАН. Avtosklad е сайта. Може да вземеш парче и от друг акорд за части от някой морга ако си сигурен че няма ръжди. Ако имаш и човек с фирма цената ще ти дойде с 30-40% надолу Филма със смяна на цял панел се прави само при удар, хамалогията е голяма парите също. Редактирано сряда в 17:01 от Zarkov 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6347 #4 Отговорено сряда в 18:44 Да, защото се разлепя и стъклото, сответно разтапициране и овътре. По-лесно и достатъчно добре е разане до здраво и кърпене с дойзграждане. Основното е читав майстор, когото "да знаеш къде живее", в случай че му "лъснат бакиите" след 2 зими. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mosholov 4 #5 Отговорено четвъртък в 05:02 Благодаря ви за отговорите. Разбрах от вас, че е голям филм да се сменя целия панел. Лошото е, че тук в моя регион няма много читави майстори. Всеки иска да китне малко без да кърпи, да боядисва и да взима парата. Дадоха ми един телефон на човек и ще видя какво ще стане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 175 #6 Отговорено вчера в 05:39 Аз оправях ръжда по задната вежда на комбЕто миналото лято. Не знам колко ще изкара. Майстора каза, че доста се е постарал. Колата седя при него 1 седмица. Каза, че работата е малко но технологията на химиите, които слага за обработка си искат своето време. Така, че ако някой ти каже, че след два - три дни е готов - имай едно на ум. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6347 #7 Отговорено вчера в 07:05 (Редактирано) Бившето ми комби. Правен е август 2019-та. Актуално състояние: Долу до прага тогава нямаше голям проблем и е само мазано, а не рязано, но явно си е имало язва, та вече е избила. Жена и ръжда тръгне ли ... Редактирано вчера в 07:11 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 428 #8 Отговорено вчера в 15:04 Нагледно как се прави от аматьор: Трябва ти единствено що-годе адекватна като размери и форми вежда заместител. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mosholov 4 #9 Отговорено преди 22 часа Преди 1 час, boiskii написа: Нагледно как се прави от аматьор: Трябва ти единствено що-годе адекватна като размери и форми вежда заместител. Това добре, ама като не мога да си го направя? Изобщо не ми идва отръки тая работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 428 #10 Отговорено преди 21 часа Намери човек, който е склонен да реже и заварява и да ти праща снимки от всеки етап на ремонта. Ще се разберете кой ще осигури резервните вежди, дали ти или той. Така ще знаеш дали го прави както сте се разбрали или шляпа само кит. Първо намери човек и се разберете за цена. Имай предвид, че ако не обработи добре зоната и в двата случая ще избие ръжда, без значение дали е кърпил или е наливал само кит. Ръжда и незащитен метал не трябва да остават. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове