slav4o_7771 0 #1 Публикувано събота в 08:45 Някой който е сменял и имал проблеми с въпросната шайба може ли да опише симптомите какви са и как се разбира че шайбата е свършила живота си ! При мен основно имам проблеми като паля и изгасям двигатела имам вибрации , майстора каза демферна шайба ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 263 #2 Отговорено събота в 14:10 Колега, качи едно видео докато работи двигателя на празен ход като снимаш шайбата отгоре. Може да я осветиш с нещо за по-добра видимост. Моторът може да тресе от много неща включително и тампони. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slav4o_7771 0 #3 Отговорено събота в 14:33 преди 22 минути, HondaExplorer написа: Колега, качи едно видео докато работи двигателя на празен ход като снимаш шайбата отгоре. Може да я осветиш с нещо за по-добра видимост. Моторът може да тресе от много неща включително и тампони. По време на работа не тресе , само при палене и гасене на двигателя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 313 #4 Отговорено събота в 14:49 Преди 5 часа, slav4o_7771 написа: ... майстора каза демферна шайба ! След като я смениш и проблема остане, ще каже- аха, ...значи не е тя, да видим демпферния маховик... Теоретично, шайбата е малка и не би разтресла целия двигател. Нека някой знаещ, да каже симптомите при двата случая, шайба/маховик... Имах вибрации при палене и гасене, но съм забравил, дали на дизеловата 7ца, или Авенсис и дали не беше само при гасене... Така ги продадох... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 263 #5 Отговорено събота в 15:12 Преди 6 часа, slav4o_7771 написа: майстора каза демферна шайба ! А възможно ли е майсторът да е казал демпферен маховик вместо демпферна шайба и ти да не си разбрал или просто да му куца терминологията? За дизелов акорд ли иде реч? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 313 #6 Отговорено събота в 15:35 преди 21 минути, HondaExplorer написа: А възможно ли е майсторът да е казал демпферен маховик вместо демпферна шайба ... И моите мисли бяха в тая посока... И двете са на коляновия вал, едната отпред, другата отзад... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slav4o_7771 0 #7 Отговорено събота в 18:58 Преди 3 часа, HondaExplorer написа: А възможно ли е майсторът да е казал демпферен маховик вместо демпферна шайба и ти да не си разбрал или просто да му куца терминологията? За дизелов акорд ли иде реч? За дизелов акорд е ! Съединител и маховик сменях преди 10 000 км Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 313 #8 Отговорено събота в 19:28 преди 25 минути, slav4o_7771 написа: За дизелов акорд е ! Съединител и маховик сменях преди 10 000 км А как да се обясни, дори да се е разхлопала гумата на шайбата, да разтресе целия двг. , който е 100+ пъти по- тежък? Говоря за несъизмерими маси... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko75 80 #9 Отговорено неделя в 00:46 Аз имах такива проблеми когато купих автомобила 2013 година и беше от шайбата на алтернатора,при включване на климатика имаше и едно притракване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1597 #10 Отговорено неделя в 08:26 А първо да се уточним, какво се случва. Преди 23 часа, slav4o_7771 написа: ... вибрации ... или Преди 17 часа, slav4o_7771 написа: ... тресе ... Разликата е огромна. Разликата в човешките възприятия също е огромна. Един го приема като лека вибрация, друг като яко притрисане. Затова Преди 18 часа, HondaExplorer написа: ... качи едно видео ... моля. Може и да стане по-ясно, какъв е проблема. Ако не стане - отиди при друг майстор за второ мнение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове