Jump to content
Executor

Разкрачване назадните гуми

Recommended Posts

Здравейте, днес реших да сменя задните гуми с нови, видях че старите са износени само отвтъре. Огледах по окачването но не видях да има възможност за регулиране на наклона. Виждал съм при VW с независимо окачване че отзад имат един ексцентричен болт. Тук не виждам такова нещо. 
В ръководството видях че има възножност, възможно ли е да го няма при всички  или нещо не съм видял добре....

Honda.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Навярно не си го видял, но и да го видиш не знам как сам ще си оправиш сходимостта на задния мост. Правил съм го на преден мост с едни ал. профили, но на жигулка и стана. За хондата, обаче не ти го препоръвам.

Този болт е а регулиране на хоризонталната успоредност /сходимост/, ако се изразявам правилно/разбираемо. Ако, под разчекване разбираш, като на мерцедес и пежо, то виновен е горният носач и втулките му.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да точно като при мостоявете на пежаците. 
Не мисля да го  правя аз. Ходих при едни "спецалисти" и  ми казаха че нямало възмоност да корекция. Снимката кяото съм ти прикачил в горния пост гледам че болта се двии наляво и надясно тост тая долната щанга прибира навътре или избутва навън долната част на гумата. Даже има стрелка, която показва че дживението е по хоризонталата.
Ти казваш горния носач и втулката. Сигурен ли си ? Ще отида и на друго място да питам но ако е от втулка на горния носач да взема да я сменя да видя ще има ли разлика.
 

Редактирано от Executor

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега огледах нещата по-добре наистина снимката,която съм показал е за друго регулиране. Тогава се връщамна въпроса как да орпавя разкрачването което е същото като на колите със заден мост. 

На картинката долу съм нарисувал как е нормално с червено а в ЧЕРНО съм нарисувал КАК Е ПРИ МЕН.

Chert.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сомо да уточня че не червеното е нормално, а черното (при не цал мост), но в доста по-малки от нарисуваното граници!

Предният и задният мост имат конструктивни (статични или регулируеми) наклони (камбир и кастер), за осигуряване на стабилност по права линия и в завой. За тази цел, колелата на здният мост са затворени нагоре и напред. Явно при теб е доста извън нормата, щом яде гумите отвътре, но същото би станало и ако мостът е отворен напред. Мини стенд, за да се видят градусите.

Таези ъгли са като при лекарствата: в нормална доза са такива, а в завишена, стават отрова.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горния носач е с две втулки и има раздвижени такива тунинг носачи с които може да се направи регулиране. 

Но ако е много видимо разчекването трябва да се видят и втулките на долния носач в какво състояние са. Също и състоянието на купето, там където се захваща горния носач, да не би нещо на се е скапало и поддало мястото.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, ceco_accord написа:

Сомо да уточня че не червеното е нормално, а черното (при не цал мост), но в доста по-малки от нарисуваното граници!

Предният и задният мост имат конструктивни (статични или регулируеми) наклони (камбир и кастер), за осигуряване на стабилност по права линия и в завой. За тази цел, колелата на здният мост са затворени нагоре и напред. Явно при теб е доста извън нормата, щом яде гумите отвътре, но същото би станало и ако мостът е отворен напред. Мини стенд, за да се видят градусите.

Таези ъгли са като при лекарствата: в нормална доза са такива, а в завишена, стават отрова.

 

Това е ясно, при камионите е добре изразено, вижда се с просто око. Но в случая твмата е друга.

Оавен да подменя всичко отзад и слвд това да ходя на реглаж.чч

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има луфтове тук/таме е добре да се отстранят преди стенда.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, ceco_accord написа:

Ако има луфтове тук/таме е добре да се отстранят преди стенда.

 

Ами сега поръчах горния носач, него лесно ще го сменя, поръчах и амортисьори, така и така ще разкачам. Долен носач не намерих, моя човек в интеркарс ми каза че тампоните се сменяли не носача (не че много му вярвам). Вероятно няма да мога сам да сменя тампоните. Каквото не мога на сервиз ще е.
Ще кажа какво е станало.
Благодаря ви за съдействието.

Редактирано от Executor

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, щеше да е добре ако имаш възможност за един стенд без да правиш корекции за да видиш колко са отклоненията. Предполагам, че отрицателен камбър над 2,5 градуса би довел до износване на вътрешния ръб на гумите, но пак е относително. Не съм сигурен, че след подмяната на това което си описал ефектът ще е дълготраен и ще те вкара в нормите, предполагам и пружините играят роля. Хора работещи на стенд са ми казвали, че по-доброто решение е регулируеми горни носачи, но там пък трябва да се изберат качествени такива. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...