Jump to content
jivko furlinski

Спирачни дискове и накладки

Recommended Posts

@jivko furlinski Понякога спирачните маркучи се раздуват отвътре и започват да действат като клапан, тях проверихте ли ги. Друга вероятна причина за необичайно бързото износване на задните накладки може да е така наречения кантар, който разпределя спирачното усилие между предните и задните колела в зависимост от натоварването на автомобила.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И маркучите е сменил с Ate. Заедно ги избирахме. Не е от тях. Спирачната течност също е нова. Кантара също го коментирахме, но ако е той, тогава усилието щеше да е блокирано някъде, без значение колко е натоварена. В неговия случай работеха само вътрешните накладки. Просто направи грешка, че заедно с апаратите не смени пак накладки, а сложи изнесените. Смятам, че като ги смени пак, ще се оправи всичко. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега поръчах задни и предни накладки и предни дискове. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 1.03.2025 г. at 17:30, Krasjo написа:

 В неговия случай работеха само вътрешните накладки.

Ако се износват само вътрешните накладки, това значи че апаратите не се движат по водачите. При свалени накладки апарата трябва да се движи навън-навътре по водача без усилие.

Ако накладките се износват накриво (без значение дали е вътрешна/ външна) по хоризонтал или вертикал - тогава са криви супортите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес смених предните дискове и накладки и задните накладки. Купих ATE. След около 10 - 15 спирания това прословуто стъргане спря. Ще прокарам една, две седмици и ще дам окончателна оценка. Отзад беше ясно, че апаратите бяха за смяна, но и дисковете и накладките се оказаха пълен боклук. Преди по малко от една година ги купих. Комплект с накладки. Отпред и отзад. BOSCH. (Китайски). Платих за тях 600 Евро. Сега взех на половината на тази цена ATE (Немски). За момента мойте драми приключиха. Но ми струваше много скъпо и много нерви. 

IMG_20250309_164443.jpg

IMG_20250309_164450.jpg

IMG_20250309_165120.jpg

  • Нагоре 1
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

В доста голяма степен, не е проблем марката накладки/дискове а апаратите. И тези дискове/накладки ще отидат зян ако апаратите не са оправени. Едно рециклиране решава въпросът завинаги ( под завинаги имам предвид години ). Като се замисли човек, ако трябва да хвърли 1-2 комплекта дискове с накладки докато си рециклира апаратите, то все едно си е купил направо нови апарати, което всъщност, също става и не са скъпи, особено задните на нашите коли. Та, нови или рециклирани апарати + добре движещите се супорти и каквито и дискове и накладки да сложиш, особено отзад, няма да имаш проблеми в 99.9% от случаите. 

Относно марките, АТЕ диск + АТЕ накладка, свирят обикновенно но спират добре. Аз лично избягвам комбинацията вече. Слагам АТЕ дискове но различна марка накладка за да нямам свирене, което мен лично ме дразни. 

Редактирано от Mkilla
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 43 минути, Mkilla написа:

В доста голяма степен, не е проблем марката накладки/дискове а апаратите. И тези дискове/накладки ще отидат зян ако апаратите не са оправени. Едно рециклиране решава въпросът завинаги ( под завинаги имам предвид години ). Като се замисли човек, ако трябва да хвърли 1-2 комплекта дискове с накладки докато си рециклира апаратите, то все едно си е купил направо нови апарати, което всъщност, също става и не са скъпи, особено задните на нашите коли. Та, нови или рециклирани апарати + добре движещите се супорти и каквито и дискове и накладки да сложиш, особено отзад, няма да имаш проблеми в 99.9% от случаите. 

Относно марките, АТЕ диск + АТЕ накладка, свирят обикновенно но спират добре. Аз лично избягвам комбинацията вече. Слагам АТЕ дискове но различна марка накладка за да нямам свирене, което мен лично ме дразни. 

Отзад всичко е ново. Апарати, водачи, държачи. Всичко. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, преди седмица смених предни и задни дискове и накладки TRW, много съм доволен, взех ги комплект, няма никакво свирене. Спирачните апарати си работят нормално.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...