Flameff 13 #1 Публикувано понеделник в 15:22 Здравейте колеги, След дълго чакане долетя и моя Pilot Touring 2019 от Канада 😊. Изкарах транзитни номера, за да мога да го карам и обслужа, докато мине технотеста и стане готов за регистрация в КАТ. В сряда влиза в сервиза за масла (моторно, скоростна кутия, раздатка и диференциал), филтри и всички други чорби, които трябва да се сменят. Също така ще му направят и цялостен преглед. До 10-тина дена трябва да пристигнат ангренажен комплект, водна помпа и комплект с пистов ремък. Колата е на 200к км., като въпреки добрата история в Carfax няма информация дали са сменяни. Дилъра също не можеше да каже. Реших да заложа на сигурното като сменя и тези консумативи. Колата пристигна с нови дискове, накладки и всесезонни гуми, та ми се спести едно упражнение 😊 Дойде без стелки, нещо за което бях забравил да попитам търговеца и сега ще трябва да поръчвам отвън, защото тук пълен комплект няма. Намерих една фирма в Бургас, която изработва индивидуални стелки за всякакви видове автомобили. Може би ще ги пробвам тях. Впечатленията до момента са много положителни. Голям и супер удобен семеен автомобил. Децата много му се радват и още не могат да изберат на кой ред да седят 😊 Вози комфортно, доста маневрена е за размерите си и е с добра динамика. Звукът от мотора е много приятен. Към момента ми дава около 13/100 разход при основно градско с леки елементи на извънградско. Лед фаровете дават хубава видимост при каране в тъмната част на денонощието. При палене когато е студено (при нас е -2, -5 градуса последните две сутрини) включва сама подгрева на волан седалки и стъкла. Паленето от разстояние е много яка екстра. Няколко минуса, които забелязах до момента: - Големината и комфорта имат своята цена, съответно улиците изглеждат по-тесни и местата за паркиране са по-малко. - Андроид ауто-то не работи стабилно, ту се закача, ту се разскача. Ще видя в сервиза дали могат да го оправят с ъпдейт на софтуер-а. В противен случай ще си купя wireless модула препоръчан от @meneldor, на който благодаря за допълнителните съвети, който ми даде по време на покупката. - Старт/Стоп системата – на два пъти след спиране на светофар и кръстовище колата не искаше да запали при подаване на газ и трябваше да се мине през ръчно палене. Във форума на Piloteers видях, че има подобни случаи, като предполагат, че може да е свързано със слаб акумулатор. Колата дойде с умрял акумулатор и за момента се зарежда само от каране, не съм го слагал на зарядно. Предполагам системата не е само за Пилот и ще съм благодарен да споделите опит за подобни случаи с други хонди. Малко по-натам ще пусна и снимки. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6009 #2 Отговорено понеделник в 15:31 Айде - честито и безаварийно + много време и нови маршрути за воаяжи - не е градска кола - евридейка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Flameff 13 #3 Отговорено вчера в 14:07 Мерси! Мерси, моят маршрут е далеч от стандартното градско каране, но от време навреме се налага влизане в центъра и ми направи впечатление, че там размерът има значение :-) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Божков 11 #4 Отговорено вчера в 14:30 Честита придобивка и от мен! Със здраве и безаварийно каране! И аз като бивш собственик на ЦРВ 4 се бях насочил към Паспорт/Пилот... но после се преориентирах към Акура. Аха да скоча на един МДХ защото е по-голям и се замислих за градското каране и паркиране. Относно Андроид ауто... и при мен има моменти в който не иска да работи системата. Аз използвам wireless модул на Моторола - много съм доволен. Провери си колата по ВИН номер в сайта им за recalls . Да не излезе драма с биелните лагери на мотора. (това беше втората причина поради която се отказах от МДХ -а който бях харесал) Поздрави и приятни километри Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 603 #5 Отговорено вчера в 14:32 Честито и от мен. Как вървежа спрямо старата хонда? Дано за тези километри е минала сервизната акция за биелните лагери. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Flameff 13 #6 Отговорено преди 21 часа (Редактирано) Няма място за сравнение - 280коня срещу 150, разликата е много осезаема :-) Като искаш да изпревариш, просто даваш газ и го правиш. Не е нужно да чакаш попътен вятър и нанадолнище. Отделно е много по-тиха и комфортна. Смяната на скоростите не се усеща въобще. Проверих я за recalls и сервизни акции, няма нищо споменато за биалетни лагери, но открих отговор на проблема със Старт/Стоп системата. Минала е сервизна акция за това, като пише, че ако проблемът продължава може да е от износен стартер или нужда от реглаж на клапаните. Заради това удължават гаранцията с 10 години от датата на първата регистрация,като изрично пише, че ремонта трябва да е за сметка на Хонда дилъра и ако откаже да я направи безплатно да се сигнализира директно на Хонда и са оставили контакти. Да видим какво ще каже Бултрако по въпроса. Каква е симптоматиката на проблем с биелните лагери и как може да се хване? Редактирано преди 21 часа от Flameff Допълнителна информация Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Flameff 13 #7 Отговорено преди 21 часа 6 hours ago, Божков said: ...Относно Андроид ауто... и при мен има моменти в който не иска да работи системата. Аз използвам wireless модул на Моторола - много съм доволен... Тествах с друг телефон(Самсунг) и с него работи перфектно. За съжаление аз ползвам Шаоми и Моторола, тях не ги харесва нещо. Колега ми услужи с Wireless dongle и с него работи също безотказно. Благодаря за съвета за проверката по ВИН. Преди няколко месеца я бях направил, но не обърнах сериозно внимание на това, тъй като реших, че щом е минала акция всичко ще е наред... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове