Jump to content
bogomildimov

Нагорял кабел рейка

Recommended Posts

Здравейте, Колеги!

Пиша по- повод колата на приятел!

Колата е Accord 8 K20

Случката е следната:

При смяна на съединител майсторчето се натъкна на нагорял кабел на кормилната рейка. 

Всичко нагоряло е сменено, но кабелите отново затоплят! При изключване на педала на газта го няма този проблем! 

Според някой майстори се губи маса някъде!

 

Това което е добявяно към колата е бутони за круиз (фабрично няма круиз).

 

Въпросите са няколко:

- Възможно ли е чрез добавяне на бутони за круиз да е станала "белята"?

- Някой имал ли е подобен казус?

 

Благодаря предварително за отговорите!

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно е, че при греене на кабели/куплунзи, не гори бушон...

Това навежда на предположението, че майсторите с вмешателство по инсталацията, не са се оправили с някакъв проблем и са сложили някой бушон с по- висока стойност..., което никак не е ОК...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото рейката е сменяна гаранционно в хонда (колата е купувана нова от България), но не вярвам там да са объркали нещо! пак казвам страното в случая, че като се закачи педала на газта и затопля кабела!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А добавянето на круиза, при покупката ли е правено?

Колко проводника са в куплунга на рейката и кои греят?

Все пак това с педала за газта е добър жокер и специалист, мислене и наличие на ел. схема, би трябвало да се оправи...

По схемата могат да се мерят маси, напрежения...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бутоните за круиза са добавени в последствие т.е. колата фабрично е без! Не мога да кажа кои греят, но са нагорели до купето! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питах, защото каза, че майстор, не е пипал по инсталацията...

Това "до купето" не е жокер, защото едва ли някой тук познава подробности по колата...

Виж и в книжката рисунката на кутиите с бушони и сравни визуално стойностите същите ли са.

Дадох само теоретични насоки, как би трябвало да се търси, но от човек отбиращ от електрики...

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално не е бушон, а медна пластина, която държи 70А. Надали са сложили нещо друго. Според мен няма нищо общо с круиза, а по-скоро е съвпадение. В момента го играя този филм с управлението на рейката и дотук съм на  -1500€ за рециклиране, а изобщо не знам, дали това ще е краят. Рейката и управлението са нови по над 2700€ всяко и срок на доставка над три месеца. От официалния сервиз твърдят, че няма заместители. 

Та на 70А предпазител, трябва доста да се завари преди да изгори. 

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Krasjo  Защо не си разказал за този проблем ще помагаме кой с каквото може.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митко, то е доста дълго за разказване. Показа предупреждение на дисплея волан с удивителна и надпис "провери системата". Сервото не функционира след грешката. Това се случи в началото на септември. Прегледах форума, но нямаше нещо съществено и на следващия ден отидох до дилъра на Хонда в града, в който живея в Германия. Казаха, че са заети до първата седмица на декември и дори няма да я закачат на диагностика преди това. Питах ги за цените на частите и срок на доставка. Тогава отидох в Bosch. Дадоха ми час за след седмица и след диагностиката, казаха че не стига ток до рейката, повредено ел. управление на сервото и нагорял куплунг. Не съм видял нищо на живо. Рециклирането, диагностиката, монтажа и демонтажа ще струват 1500€. Все още чакам. Тази седмица им звънях и още не е готово. Вече почти два месеца е в сервиза. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарим за отговора.

Ще могат ли да кажат каква е причината да се стигне до това защото буксата наистина е много ниско и минаването през по високи локви може да са фактор а може и реле да има и да залепва и ако не може да изключва на време ... .Както и да е, надявам се ще споделиш за резултата. Дано се справят с проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, Krasjo написа:

Митко, то е доста дълго за разказване. Показа предупреждение на дисплея волан с удивителна и надпис "провери системата". Сервото не функционира след грешката. Това се случи в началото на септември. Прегледах форума, но нямаше нещо съществено и на следващия ден отидох до дилъра на Хонда в града, в който живея в Германия. Казаха, че са заети до първата седмица на декември и дори няма да я закачат на диагностика преди това. Питах ги за цените на частите и срок на доставка. Тогава отидох в Bosch. Дадоха ми час за след седмица и след диагностиката, казаха че не стига ток до рейката, повредено ел. управление на сервото и нагорял куплунг. Не съм видял нищо на живо. Рециклирането, диагностиката, монтажа и демонтажа ще струват 1500€. Все още чакам. Тази седмица им звънях и още не е готово. Вече почти два месеца е в сервиза. 

При мен ситуация е друга. Рейката работи - няма грешки, но кабелаците греят!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...