bogomildimov 61 #1 Публикувано 9 Ноември Здравейте, Колеги! Пиша по- повод колата на приятел! Колата е Accord 8 K20 Случката е следната: При смяна на съединител майсторчето се натъкна на нагорял кабел на кормилната рейка. Всичко нагоряло е сменено, но кабелите отново затоплят! При изключване на педала на газта го няма този проблем! Според някой майстори се губи маса някъде! Това което е добявяно към колата е бутони за круиз (фабрично няма круиз). Въпросите са няколко: - Възможно ли е чрез добавяне на бутони за круиз да е станала "белята"? - Някой имал ли е подобен казус? Благодаря предварително за отговорите! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2 Отговорено 9 Ноември Странно е, че при греене на кабели/куплунзи, не гори бушон... Това навежда на предположението, че майсторите с вмешателство по инсталацията, не са се оправили с някакъв проблем и са сложили някой бушон с по- висока стойност..., което никак не е ОК... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bogomildimov 61 #3 Отговорено 9 Ноември Между другото рейката е сменяна гаранционно в хонда (колата е купувана нова от България), но не вярвам там да са объркали нещо! пак казвам страното в случая, че като се закачи педала на газта и затопля кабела! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #4 Отговорено 9 Ноември А добавянето на круиза, при покупката ли е правено? Колко проводника са в куплунга на рейката и кои греят? Все пак това с педала за газта е добър жокер и специалист, мислене и наличие на ел. схема, би трябвало да се оправи... По схемата могат да се мерят маси, напрежения... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bogomildimov 61 #5 Отговорено 9 Ноември Бутоните за круиза са добавени в последствие т.е. колата фабрично е без! Не мога да кажа кои греят, но са нагорели до купето! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #6 Отговорено 9 Ноември Питах, защото каза, че майстор, не е пипал по инсталацията... Това "до купето" не е жокер, защото едва ли някой тук познава подробности по колата... Виж и в книжката рисунката на кутиите с бушони и сравни визуално стойностите същите ли са. Дадох само теоретични насоки, как би трябвало да се търси, но от човек отбиращ от електрики... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasjo 24 #7 Отговорено 9 Ноември Реално не е бушон, а медна пластина, която държи 70А. Надали са сложили нещо друго. Според мен няма нищо общо с круиза, а по-скоро е съвпадение. В момента го играя този филм с управлението на рейката и дотук съм на -1500€ за рециклиране, а изобщо не знам, дали това ще е краят. Рейката и управлението са нови по над 2700€ всяко и срок на доставка над три месеца. От официалния сервиз твърдят, че няма заместители. Та на 70А предпазител, трябва доста да се завари преди да изгори. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1234 #8 Отговорено 10 Ноември Krasjo Защо не си разказал за този проблем ще помагаме кой с каквото може. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasjo 24 #9 Отговорено 10 Ноември Митко, то е доста дълго за разказване. Показа предупреждение на дисплея волан с удивителна и надпис "провери системата". Сервото не функционира след грешката. Това се случи в началото на септември. Прегледах форума, но нямаше нещо съществено и на следващия ден отидох до дилъра на Хонда в града, в който живея в Германия. Казаха, че са заети до първата седмица на декември и дори няма да я закачат на диагностика преди това. Питах ги за цените на частите и срок на доставка. Тогава отидох в Bosch. Дадоха ми час за след седмица и след диагностиката, казаха че не стига ток до рейката, повредено ел. управление на сервото и нагорял куплунг. Не съм видял нищо на живо. Рециклирането, диагностиката, монтажа и демонтажа ще струват 1500€. Все още чакам. Тази седмица им звънях и още не е готово. Вече почти два месеца е в сервиза. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1234 #10 Отговорено 11 Ноември Благодарим за отговора. Ще могат ли да кажат каква е причината да се стигне до това защото буксата наистина е много ниско и минаването през по високи локви може да са фактор а може и реле да има и да залепва и ако не може да изключва на време ... .Както и да е, надявам се ще споделиш за резултата. Дано се справят с проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bogomildimov 61 #11 Отговорено 11 Ноември Преди 9 часа, Krasjo написа: Митко, то е доста дълго за разказване. Показа предупреждение на дисплея волан с удивителна и надпис "провери системата". Сервото не функционира след грешката. Това се случи в началото на септември. Прегледах форума, но нямаше нещо съществено и на следващия ден отидох до дилъра на Хонда в града, в който живея в Германия. Казаха, че са заети до първата седмица на декември и дори няма да я закачат на диагностика преди това. Питах ги за цените на частите и срок на доставка. Тогава отидох в Bosch. Дадоха ми час за след седмица и след диагностиката, казаха че не стига ток до рейката, повредено ел. управление на сервото и нагорял куплунг. Не съм видял нищо на живо. Рециклирането, диагностиката, монтажа и демонтажа ще струват 1500€. Все още чакам. Тази седмица им звънях и още не е готово. Вече почти два месеца е в сервиза. При мен ситуация е друга. Рейката работи - няма грешки, но кабелаците греят! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasjo 24 #12 Отговорено четвъртък в 22:15 След два месеца чакането свърши. Според сервиза, няма конкретна причина за дефекта. Цитирам "Стара кола е, разваля се..." Казаха, че има една година гаранция на рециклираното управление на рейката. Да видим колко ще изкара. Всичко общо струваше 1547.00€. Митко, това с локвите го изключиха като възможност. Казаха, че е достатъчно добре защитено от вода. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1234 #13 Отговорено петък в 05:01 ОК. Дано няма повече проблеми и благодарим за обратната връзка. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове