bogomildimov 61 #1 Публикувано 9 Ноември Здравейте, Колеги! Пиша по- повод колата на приятел! Колата е Accord 8 K20 Случката е следната: При смяна на съединител майсторчето се натъкна на нагорял кабел на кормилната рейка. Всичко нагоряло е сменено, но кабелите отново затоплят! При изключване на педала на газта го няма този проблем! Според някой майстори се губи маса някъде! Това което е добявяно към колата е бутони за круиз (фабрично няма круиз). Въпросите са няколко: - Възможно ли е чрез добавяне на бутони за круиз да е станала "белята"? - Някой имал ли е подобен казус? Благодаря предварително за отговорите! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2 Отговорено 9 Ноември Странно е, че при греене на кабели/куплунзи, не гори бушон... Това навежда на предположението, че майсторите с вмешателство по инсталацията, не са се оправили с някакъв проблем и са сложили някой бушон с по- висока стойност..., което никак не е ОК... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bogomildimov 61 #3 Отговорено 9 Ноември Между другото рейката е сменяна гаранционно в хонда (колата е купувана нова от България), но не вярвам там да са объркали нещо! пак казвам страното в случая, че като се закачи педала на газта и затопля кабела! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #4 Отговорено 9 Ноември А добавянето на круиза, при покупката ли е правено? Колко проводника са в куплунга на рейката и кои греят? Все пак това с педала за газта е добър жокер и специалист, мислене и наличие на ел. схема, би трябвало да се оправи... По схемата могат да се мерят маси, напрежения... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bogomildimov 61 #5 Отговорено 9 Ноември Бутоните за круиза са добавени в последствие т.е. колата фабрично е без! Не мога да кажа кои греят, но са нагорели до купето! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #6 Отговорено 9 Ноември Питах, защото каза, че майстор, не е пипал по инсталацията... Това "до купето" не е жокер, защото едва ли някой тук познава подробности по колата... Виж и в книжката рисунката на кутиите с бушони и сравни визуално стойностите същите ли са. Дадох само теоретични насоки, как би трябвало да се търси, но от човек отбиращ от електрики... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasjo 22 #7 Отговорено 9 Ноември Реално не е бушон, а медна пластина, която държи 70А. Надали са сложили нещо друго. Според мен няма нищо общо с круиза, а по-скоро е съвпадение. В момента го играя този филм с управлението на рейката и дотук съм на -1500€ за рециклиране, а изобщо не знам, дали това ще е краят. Рейката и управлението са нови по над 2700€ всяко и срок на доставка над три месеца. От официалния сервиз твърдят, че няма заместители. Та на 70А предпазител, трябва доста да се завари преди да изгори. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1233 #8 Отговорено 10 Ноември Krasjo Защо не си разказал за този проблем ще помагаме кой с каквото може. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasjo 22 #9 Отговорено 10 Ноември Митко, то е доста дълго за разказване. Показа предупреждение на дисплея волан с удивителна и надпис "провери системата". Сервото не функционира след грешката. Това се случи в началото на септември. Прегледах форума, но нямаше нещо съществено и на следващия ден отидох до дилъра на Хонда в града, в който живея в Германия. Казаха, че са заети до първата седмица на декември и дори няма да я закачат на диагностика преди това. Питах ги за цените на частите и срок на доставка. Тогава отидох в Bosch. Дадоха ми час за след седмица и след диагностиката, казаха че не стига ток до рейката, повредено ел. управление на сервото и нагорял куплунг. Не съм видял нищо на живо. Рециклирането, диагностиката, монтажа и демонтажа ще струват 1500€. Все още чакам. Тази седмица им звънях и още не е готово. Вече почти два месеца е в сервиза. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1233 #10 Отговорено 11 Ноември Благодарим за отговора. Ще могат ли да кажат каква е причината да се стигне до това защото буксата наистина е много ниско и минаването през по високи локви може да са фактор а може и реле да има и да залепва и ако не може да изключва на време ... .Както и да е, надявам се ще споделиш за резултата. Дано се справят с проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bogomildimov 61 #11 Отговорено 11 Ноември Преди 9 часа, Krasjo написа: Митко, то е доста дълго за разказване. Показа предупреждение на дисплея волан с удивителна и надпис "провери системата". Сервото не функционира след грешката. Това се случи в началото на септември. Прегледах форума, но нямаше нещо съществено и на следващия ден отидох до дилъра на Хонда в града, в който живея в Германия. Казаха, че са заети до първата седмица на декември и дори няма да я закачат на диагностика преди това. Питах ги за цените на частите и срок на доставка. Тогава отидох в Bosch. Дадоха ми час за след седмица и след диагностиката, казаха че не стига ток до рейката, повредено ел. управление на сервото и нагорял куплунг. Не съм видял нищо на живо. Рециклирането, диагностиката, монтажа и демонтажа ще струват 1500€. Все още чакам. Тази седмица им звънях и още не е готово. Вече почти два месеца е в сервиза. При мен ситуация е друга. Рейката работи - няма грешки, но кабелаците греят! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове