Jump to content
Владо Христов

Проблем с датчик за налягане на маслото vtec клапън

Recommended Posts

Здравейте, колеги, Колата ми е Honda Accord VII, k20. Преди месец ми светна чека и след диагностика, майсторът ми каза, че датчика за наляган на маслото на vtec клапъна е проблемен. Правих още една диагностика и грешката, която излезе е 83-01.Моля за помощ, дали да търся целия клапъна, дали само датчика и какво е добре да се направи най-напред. Прилагам и снимка на друг (но същият като моя) клапъна. Благодаря! IMG_20241024_171035.thumb.jpg.7bf55092a4d1977450687d03f46b4675.jpgIMG-145853d4e2656b1138099d722604ca96-V.thumb.jpg.4d055292652a2b3b5febd00f4547e612.jpg

Редактирано от Владо Христов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж дали не му е запушена цедката, която е консуматив и се сменя! Сваляте - държи се на 3 болта чистиш и сменяш уплътнението, което върви с цедката! Гледаш дали няма и окис на буксите! През това време откачаш акумулатора и така....

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени майстора, най-добре.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 24.10.2024 г. at 18:34, Владо Христов написа:

Здравейте, колеги, Колата ми е Honda Accord VII, k20. Преди месец ми светна чека и след диагностика, майсторът ми каза, че датчика за наляган на маслото на vtec клапъна е проблемен. Правих още една диагностика и грешката, която излезе е 83-01.Моля за помощ, дали да търся целия клапъна, дали само датчика и какво е добре да се направи най-напред. Прилагам и снимка на друг (но същият като моя) клапъна. Благодаря! IMG_20241024_171035.thumb.jpg.7bf55092a4d1977450687d03f46b4675.jpgIMG-145853d4e2656b1138099d722604ca96-V.thumb.jpg.4d055292652a2b3b5febd00f4547e612.jpg

Имаш проблем с майстора. Тия клапани и датчици не са проблемни, ако датчика казва че няма масло значи няма, той за това е там.

В тек гарнитура с цедката, и цедката на VTC (i vtec/ванос или там кво се води) се водят филтри на тези коли и се сменят като консуматив.

Удари по картера/вдлъбнатини също е възможно да намалят дебита на маслото което се качва нагоре.

За това тия двигатели трябва да се карат с тънки масла и да ги пипат хора където знаят как работи тоя модел двигател и тогава няма да имаш главоболия а само ще сменяш масло и ще караш.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...