LedovskyT 2 #1 Публикувано 24 Септември Здравейте колеги, имам дизелов 7ми акорд. Оригиналното масло на хонда 5w30 подходящо ли ще ми е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #2 Отговорено 25 Септември Само 0W30! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jivetz 14 #3 Отговорено 27 Септември бих предпочел 5-30 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 151 #4 Отговорено 28 Септември А защо, можеш ли да кажеш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jivetz 14 #5 Отговорено 28 Септември По-добра защита. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2829 #6 Отговорено 28 Септември По-добра защита от какво? И 0-30, и 5-30 имат еднакъв работен (горещ) вискозитет, когато са с една и съща спецификация. Тоест ще имаш еднаква защита при загрял двигател. Разликата между двата вискозитета (при i-CDTi) е, че 0-30 ще защитава по-добре и двигателя, и особено турбото, още от студен старт, и при ниски температури. 1 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jivetz 14 #7 Отговорено 28 Септември Вярно е ,че 0-30 при по ниски температури смазването протича по бързо ,защото е по течлив,но също толкова бързо се и оттича..Докато при 5-30 оставя по дебел маслен филм,който е по важен при първия оборот при студения старт...И да Ц3 маслата има една идея по добра защита при износване,особено при дизела ,който повече натоварва маслото. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko75 66 #8 Отговорено 28 Септември само дето производителя е заложил ACEA А5/B5 и за следващата 8-ма серия която има DPF изискването е по ACEA - C2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2829 #9 Отговорено 28 Септември Дебелината на масления филм е нещо съвсем друго и не е свързано с оттичането на маслото. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове