Ivaka24 0 #1 Публикувано 1 Септември Здравейте! Трябва да сменям дясна полуоска на honda accord tourer 7th gen 2.4. Ако някой се е сблъсквал с това или разбира, може ли да предложи каква полуоска да взема? В сайтове гледам, че има най-различни aftermarket ( ridex, japanparts, japko, ashika и т.н.). Оригиналната е прекалено скъпа и не е по възможностите ми, а и не мисля, че си заслужава, след като стойността и е 1/4 от стойността на колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Robben 102 #2 Отговорено 1 Септември Аз съм сменял и двете. Вземи най- евтината и си прехвърли твоите оем карета на нея. Т.е., използвай само пръта. С китайските вътрешни карета 100% ще ти тресе. Другия вариант е от морга, но я огледай внимателно около тампона- да не е скъсан и да не е изтъняло желязото отдолу. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivaka24 0 #3 Отговорено 1 Септември Проблема е, че не знам дали и карето не е заминало. Даже е много вероятно. Няма ли марка, дори и по-скъпа, която да не прави тоя проблем с тресенето? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Robben 102 #4 Отговорено 2 Септември Няма. Каквато и да сложиш, различна от оем-ска, ще ти тресе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 989 #5 Отговорено 2 Септември (Редактирано) В този случай, само оригинален полувал/каре или някоя от по-сериозните фирми за засилени коли, но като цена са дори повече от ОЕ полуваловете. Това е една от частите на по-новите хонди, които като се сложи афтърмаркет, после само проблеми. Нещо не ги правят като хората. На по-старите хонди, няма проблеми да се сложи някакъв афтърмаркет. Не знам къде се крие проблема и защо не успяват да ги направят. Друг вариант ти е рециклиране на карето. При други марки се получава и издържа доста километри. При Хонда нямам идея как е обаче и не съм го правил. Ако вземеш това решение, може да споделиш. В момента ще сменям съединител Exedy на около 70 000км. Пружините тропат, лагера се чува. Поръчах си ОЕ такъв, чакам го да дойде. Двойно по-скъп е но стандартното Exedy е боклук за тия коли. Може би Stage 1 е по-друго, но той като цена е колкото ОЕ. Уж една фирма ги правят и ОЕ и афтърмаркет ама има разлика, особено последните години. Преди поне караха прилично повече. Цената на полуваловете се върти около 1000-1200лв за вала с каретата комплект на едната страна за оригинален такъв сет. Втора ръка е много вероятно да нацелиш същото разбито каре като твоето та бих те посъветвал да си вземеш ОЕ. Вътрешното каре само то беше около 500лв. Външните афтърмаркет мисля, че нямаха проблем. Вариант ти е да смениш и само вътрешното ако вала е добре. P.S Щом караш тази кола и мислиш, че не си заслужава да правиш такива ремонти, по-добре я замени с друга. Винаги си заслужава автомобила ти да е във форма. Не винаги всеки от нас може да си позволи оригинални части но има възли във всеки един автомобил при който няма друга алтернатива, освен Genuine parts. Има и сервизи вече, които отказват да работят с алтернативни части, не са много но ги има. Редактирано 2 Септември от Mkilla 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jivetz 15 #6 Отговорено 2 Септември 52 minutes ago, Mkilla said: В момента ще сменям съединител Exedy на около 70 000км. Пружините тропат, лагера се чува. Поръчах си ОЕ такъв, чакам го да дойде. Двойно по-скъп е но стандартното Exedy е боклук за тия коли. Може би Stage 1 е по-друго, но той като цена е колкото ОЕ. Уж една фирма ги правят и ОЕ и афтърмаркет ама има разлика, особено последните години. Преди поне караха прилично повече. Spoiler Верно ли са толкова зле екседи?Взех си за дизела такъв, плътен съединител..? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 989 #7 Отговорено 2 Септември (Редактирано) @jivetz, доста е паднало качеството там последните години. Карам Хонда близо 20 години, винаги слагам Exedy афтърмаркет, стандартен ОЕ заместител. Новите са им хлабави пружините още в кутията, лагерите започват да шумят след 30 - 40 хиляди км. В UK групите гледам, че тези които не им се дават пари за ОЕ, слагат Exedy но сменят лагера с ОЕ и го хвърлят този от комплекта на Exedy. То да беше само със съеднител така, карета, датчици, всичко е станало тотал щета. Редактирано 2 Септември от Mkilla 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #8 Отговорено 2 Септември На 1.09.2024 г. at 12:12, Ivaka24 написа: Здравейте! Трябва да сменям дясна полуоска на honda accord Аз нямам мнение по въпроса, но защо трябва да я сменяш? (за тези, които коментират) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivaka24 0 #9 Отговорено 2 Септември @JapCar Предницата тресе при ускорение над 60км/ч до към 120. А и майстор я погледна и каза, че е много зле, може всеки момент да се скъса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове