MegasXLR 1 #1 Публикувано 23 Август Здравейте, Преди няколко дни си взех един Accord от 2006-а, Facelift модела. В колата има някакъв Bluetooth адаптер, но не знам как се пуска и дали въобще работи. Натиснах CD/AUX бутона няколко пъти, но не се сменя режимът на CDC, а си стои на CD. В това видео на 0:50 може да се види какъв е адаптерът: Може ли някой да каже дали има подобен и как се пуска? Натисках бутона на самия адаптер по средата, който е, задържах го за няколко секунди, но CDC така и не се показва като цъкна CD/AUX бутона. Питах и продавача в автокъщата, от която си взех колата, но и той каза, че не знае. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2 Отговорено 23 Август Това е слагано допълнително, намери модела му, дали е написан някъде и търси с Гугъл... Какво е CDC? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MegasXLR 1 #3 Отговорено 23 Август 10 minutes ago, JapCar said: Това е слагано допълнително, намери модела му, дали е написан някъде и търси с Гугъл... Какво е CDC? CDC - CD Changer, портът отзад, където се слагат адаптерите в самото радио. Ще потърся, но на пръв поглед не видях да пише нещо като марка и модел на адаптера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MegasXLR 1 #4 Отговорено 24 Август Няма модел написан никъде А ако си взема примерно нещо такова (ако има по-добро, моля споделете): https://ventex.bg/bluetooth-honda-civic-accord-cr-v-jazz-wefa.html Ще трябва ли да разкачам и пак да закачам акумулатора, за да бъде разпознато устройството или няма нужда ? Питам, понеже четох, че при разкачане на акумулатор запазените радио станции се изтриват, часовникът се нулира и самото радио изисква някакъв код (който не мисля, че го имам в документите, за жалост), за да бъде отключено. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #5 Отговорено 24 Август преди 34 минути, MegasXLR написа: при разкачане на акумулатор запазените радио станции се изтриват, часовникът се нулира и самото радио изисква някакъв код (който не мисля, че го имам в документите, за жалост), за да бъде отключено. Някои коли имат код на радиото, други нямат... На 7те ми в Англия, нямаше, на 8та в БГ (от Нидерландия), имаше, но в книжката имаше картонче с кода и номера на ключовете... На Сивика (от Швейцария), сега, нямам... Ако твоето изисква код, май срещу заплащане и VIN номера , в Хонда Сф/Пд, ще ти го кажат... За Блутуута не мога да кажа, но щом си готов да дадеш 100+ кинта за тая играчка, по-добре да дадеш на някой, който разбира, да подкара твоя, едва ли е повреден... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 157 #6 Отговорено 25 Август Поне при мен до сега радиото не ми е искало код, след разкачане на акумулатора. Да, после трябва да си запаметиш станциите наново и да си направиш някои настройки ако си имал такива. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svemar 58 #7 Отговорено 25 Август Аз съм с WEFA, но без блутоот и не съм разкачал акомулатора защото направо го буташ в буксатат за допълнителния CD ченджър и като дадеш на контакт си тръгва. Получаваш си пълно управление от бутоните на волана и съм доволен от звука и удобството на флашката. При мен даже след часове изкаран акомулатор не ми е искало код радиото. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #8 Отговорено 25 Август 7-ма ген не иска код за аудиото, но ще се наложи отново да си обучиш "автоматичната функция" на прозорците. Нищо сложно. Бай дъ уей - провери си колата за "утечка" на ток. Стандартният за модела блутут модул често се бъгва, но има вероятност вече да е разкачен. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MegasXLR 1 #9 Отговорено 25 Август (Редактирано) Благодаря за отговорите на всички! @ceco_accord стандартният блутут модул не е ли наличен само за версиите с навигация ? Моята е с нормалното радио с малкото екранче, без навигация и тъч скрийн - 2J34 май беше. Иначе включих адаптера, който се вижда на видеото горе, към запалката и той взе, че тръгна След като се свързах с него, видях че е този: https://www.amazon.co.uk/SONRU-Transmitter-Bluetooth-Handsfree-Crystal-F8/dp/B083KCMZY7 Всичко си работи, така че не мисля да го сменям с друг. Само трябва да питам хората в Омбре като ходя за цялостен преглед, ако могат да ми пуснат ток в допълнителните източници, където беше включен адаптерът досега (предишният собственик си е сложил още 2 "запалки" долу откъм пътническата седалка), понеже не ми се иска капачето на запалката и пепелника да ми е винаги отворено (а и така нямам достъп до средното помещение за разни неща). Редактирано 25 Август от MegasXLR Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #10 Отговорено 25 Август Аз имах, а моята бе без нави, но с премиум саунд и ченджър. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svemar 58 #11 Отговорено 25 Август Ето къде се намира и как се стига до него: https://www.youtube.com/watch?v=nJ12sLmXlDk както виждаш пак е без навигация, ноооо модула си го има. Аз съм без навигация фейслифт и си го имах. Изключен е веднага след като е пристигнал в България. Нямам нужда от него, че без това телефона ми се "чуди" към кое да пусне разговора при позвъняване ( хендсфри, часовник, блутуут колонка или какво ли не вече ) 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MegasXLR 1 #12 Отговорено 25 Август Мисля, че го нямам аз. На волана съм виждал по обявите като търсех, че някои Акорди имаха бутон със слушалка май, но при мен вместо него е SET бутонът за Cruise Control-а. И телефонът ми не намира някакви неизвестни устройства в блутута. ChatGPT също каза, че радио 2J34 го няма Като цяло не ми се отваря панелът, ама ако някога акумулаторът тръгне да пада без причина, ще знам от какво е поне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове