Hondainishtodrugo 0 #1 Публикувано 16 Август Здравейте, в движение ми светна при нормално каране, не пуши, гори си както по принцип и продължих да карам, защото имах още 80км. Свалих и сложих акумулатора като пристигнах, но пак светна. Какви може да са причините? Пали си след това и няма изобщо признак нещо да не е наред. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2 Отговорено 16 Август (Редактирано) Е, трябва да се прочете грешката с четец през OBD2 куплунга за диагностика и за всяка грешка P0... , Гугъла ще каже какво е, но понякога е съвсем груба информация... По начина на питане се вижда, че не си в час и вероятно, ще си радост за някой сервиз..., където някои колеги веднага ще те отпратят... Намери първо познат с OBD2 четец, има евтини блутуут такива из нета и някои имат. С програмка на телефона може да се четат и нулират грешките. Те дават само стандартните грешки. Всяка марка има и специфични грешки и се четат със специален за марката софтуер. Редактирано 16 Август от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6062 #3 Отговорено 16 Август Оригиналната Honda Diagnostic System (HDS) показва всичко. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #4 Отговорено 16 Август преди 1 минута, ceco_accord написа: Оригиналната Honda Diagnostic System (HDS) показва всичко. Последното ми изречение намеква за нея... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6062 #5 Отговорено 16 Август (Редактирано) Безспорно, стига да знае какво търси. Някои грешки изчезват с откачане на акумулатора, други след повторно палене, но HDS-а показва и тях. Редактирано 16 Август от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2851 #6 Отговорено 16 Август @Hondainishtodrugo Колега, Първо, дай информация за колата като модел, година, двигател, гориво и т.н. Да преценим, от гориво ли е, от свещи ли може да е, от EGR ли, от DPF ли, от ламбда сонда ли и т.н. Второ, дай някаква предистория за анализ като например: Винаги зареждах от еди къде си..., а сега заредих еди къде си..., или смених еди какво си наскоро... примерно..., или не съм сменял горивен филтър..., или нещо, което може да подскаже за евентуална причина така, че да ни насочи за евентуални обсъждания. Така, както си задал въпроса, не е възможно да ти бъде даден отговор за предполагаема причина. 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #7 Отговорено 16 Август Преди 2 часа, ceco_accord написа: ....но HDS-а показва и тях. HDS показва много работи, но трябва да и разбираш, за да я ползваш... Преди години я бях подкарал за проба с някакъв кабел, но не си спомням дали имаше референтни стойности за показанията... Имам предвид, че показва разни неща, ама ако не знаеш нормите "от-до"... Иначе за грешките става... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6062 #8 Отговорено 16 Август За граничните стойностите е друго. Ръгаш кабила, пускаш пълен скан на всички компютри в колата и ги чеква от - до. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове