Jump to content
veny_YD

Мнение за Hr_v 1.5 AUTOMAT бензин

Recommended Posts

Колеги, споделете мнение за Hr_v 1.5 AUTOMAT Executive 131k.бензин - първа регистрация декември 2017г.Нов внос от Германия. Насочил съм се към този модел и ще благодаря на всеки, който би ми помогнал.Силни, слаби страни...чести проблеми...на какво да наблегна при огледа? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и добре дошла @veny_YD!

 

Във фенклуба няма достатъчно екземпляри от модела, особено от този двигател, за да има натрупана критична маса, за обратна връзка. Но пък и не се е чувало за някакви проблеми.

 

В семейството имаме два броя от модела, но с други двигатели. Не мога да кажа нещо лошо. По-скоро доста практична кола за размерите си, особено с наличието на "magic seats".

 

Единственият (субективен) недостатък за малкия атмосферен двигател и скоростна кутия за мен след като веднъж покарах е, че ускорението е изключително слабо.

 

Не, че има как да го проверите, но е важно скоростната кутия (вариатор) да е била обслужвана своевременно. Ако все пак вземете екземпляра, задължително го направете веднага след покупката, а още по-задължително - само с оригиналното трансмисионно масло за нея HCF-2.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, колата е с автоматична скоростна кутия,1.5 - 131к.нов внос от Германия.Вчера я тествахме,наистина ми се стори мудна и доста шумна при по-високи обороти. Притесняват ме няколко неща:

1.Защо някой би срязал огромна дупка на кората на капака?! Над акумулатора....

2.В ауспуха ,при допир с пръст, черно.....

3.Над 170 000км.....

4. Днес ще посетим сервиз....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видях това за дупката в другата тема, но една снимка ще спести сто думи. Странно със сигурност, но и не виждам нещо страшно, дори и да е имало проблем с акумулатора.

 

Преди 2 часа, veny_YD написа:

2.В ауспуха ,при допир с пръст, черно.....

Досега на всичките ми коли е било така.

 

Преди 2 часа, veny_YD написа:

3.Над 170 000км.....

Двигателят има много ресурс, а предвид ниската мощност ще е доста щадящ за вариатора.

 

Не се ангажирам със съвет "за" или 'против", но лично мен нито едно от тези неща не би ме притеснило, стига голямата картина да е наред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Днес ще снимам,но това,което четох за cvt скоростни кутии ме навежда на мисълта,че може да е прегряла. Дано не се е подпалило нещо,обгоряло на кората и затова да са го изрязала,вместо да сменят цялата . Започвам да се отказвам от тези автоматици, такъв шум се вдигна при едно минимално изпреварване и то в града....Още ми е пред очите как една нова кола се запали и изгоря,заради проблем в автоматичната кутия.

Редактирано от veny_YD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че колата е с 2 педала, не я прави автоматик като конструкция, а само като юзерска функционалност. CVТ-то е по-евтинко, но се кара - полекинка. С вариаторните кутии е така. Вие на високи обороти, но при малка мощност на мотора, нама какво да се направи. Скутер, ама на 4 колела + покрив.

Освен техническото състояние на конкретната, по-важно е да прецениш "комплексно" дали е "твоят" тип кола. Ако нещо те дразни, или свикваш и се мразиш, или подминаваш.

Порите са си твои, а и не са малко!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото, което трябва да те тревожи при автомобил със СВТ е състоянието на двг и свт-то.

СВТ-то е мъка за двигателя с тези постоянни лютеници, а СВТ-то си иска регулярни обслужвания на всеки 50к. с оригинално масло.

Та в този ред на мисли, аз не бих си купил кола със СВТ на повече от 50-60к. км.

Отделно ремонти на този тип трансмисия в БГ почти не се правят, което предполага сериозни трудности при евентуален крах.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря на отзовалите се! Не е моята кола! Днес ,още преди да отида в сервиза го знаех.Оказа се с лек,нефатален удар ,пребоядисвана цялостно.Дупката в кората е изрязана от някой "велик"мозък, опитал се да прикрие обгорялото от кабели на фар,вероятно. Не искам да дам една торба пари за пластмасов мексикански''тролей",без сервизна история, и то катастрофирал. Научих си урока за CVT-то!

Редактирано от veny_YD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Силни думи. Видях я колата в мобилето. Очаквах даже да струва повече.

 

Въпросът е каква е алтернативата. Че за тези пари можеш да си купиш два ледженда... примерно.

 

@Rakeem, за теб на колко започва "лютеницата"? Имаш ли лични наблюдения докъде стига вариатора като обороти максимум, колко поддържа средно и с колко автомобила това? Защото аз от "майонезата" не съм излизал никога, но явно от клипчета и форуми човек научава повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам от Тойота със свт, всяко ускорение е 5-6к., лютеница е образно казано.

За мен това си е изтезание на двг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ние имаме и Аурис 1,6л бензин CVT, изключително пъргава е за атмосферно двигателче, много приятно върви. Доволни сме много като цяло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...