Prelude_2.0 24 #1 Публикувано 20 Юни, 2007 купих си чисто нов радиатор за прелюда и ми казаха да го покарам малко с вода да изчисти и после да сложа антифриз . Но не знам точно какъв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy #2 Отговорено 20 Юни, 2007 Аз перкам с руски (жълт на цвят). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vartan 9 #3 Отговорено 20 Юни, 2007 Един приятел кара със синтетичен (червен на цвят) и каза , чя му дават 10 години гаранция. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Japanese/Power 0 #4 Отговорено 10 Юли, 2007 Моят е светло син Но май се е испарил вече От това че нямам антифриз в радиатора има ли шанс по лесно загряване на двигателя малко не уместен въпрос но........................ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolai_fox 2 #5 Отговорено 10 Юли, 2007 Моят е светло син Но май се е испарил вече От това че нямам антифриз в радиатора има ли шанс по лесно загряване на двигателя малко не уместен въпрос но........................колега - най вероятно имаш някъде теч - щото иначе няма от къде да се изпри току така-търси проблема да не ходиш по сервизи после-като остане без антифриз ще я прегрееш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Japanese/Power 0 #6 Отговорено 10 Юли, 2007 Ще взема да долея и да видя какво ще стане течове няма А проблем ли е да се сложи друг антифриз,по точно да долея Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niakoi 42 #7 Отговорено 10 Юли, 2007 Ще взема да долея и да видя какво ще стане течове няма А проблем ли е да се сложи друг антифриз,по точно да долеяНе е проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Japanese/Power 0 #8 Отговорено 10 Юли, 2007 А иначе колко литра горе доло се слага,в радиатора или в допълнителното да го долея Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #9 Отговорено 11 Юли, 2007 Ако нямаш в радиятора доливаш там ако само казанчето ти е празно го напълни до белега за максимално ама е хубаво отвреме на време да източваш цялата течност и да промиеш охладителната система и да си сипеш нов разтвор на антифриз Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Svetlix 0 #10 Отговорено 13 Юли, 2007 ама е хубаво отвреме на време да източваш цялата течност и да промиеш охладителната система и да си сипеш нов разтвор на антифризНа 2-3 години ... иначе антифриза става агресивен към някои от сплавите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Japanese/Power 0 #11 Отговорено 13 Юли, 2007 Аз мисля да сложа Руски антифриз..........някой има ли впечатления от него,не че е толко важно какъв е де но................. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #12 Отговорено 13 Юли, 2007 Абсолютно не съм съгласен!!.с думи прости:чугунен блок-син антифриз,алуминиев блок-червен антифриз,руски автомобил-руски антифриз.Ако не можете да разберете какъв ви е блока ...ползвайте магнит! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #13 Отговорено 13 Юли, 2007 Абсолютно не съм съгласен!!.с думи прости:чугунен блок-син антифриз,алуминиев блок-червен антифриз,руски автомобил-руски антифриз.Ако не можете да разберете какъв ви е блока ...ползвайте магнит!Сега ако кажеш и каква е разликата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
-=airman=- 6 #14 Отговорено 26 Октомври, 2007 Вартан казва, че червеният е синтетичен, Рестлес - че е органичен... Кой ли е прав?Моят или е жълт или това е цвета на ръждата... така я взех колата преди 3,5 години от Германия... чудя се дали да не го сменя профилактично, но май няма да си играя... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.OFF 539 #15 Отговорено 26 Октомври, 2007 Ванка .. не е лошо да го смениш ..все пак антифриза си има качества /подобно на маслото/ , които след време се "изразходват" . Чувал съм че на 3-4г макс е хубаво да се сменя ! Аз бях с некъв зелен и карах с него 3г ! Тая есен смених и термостата и антифриза/с червен / и работата на охладителната система се промени коренно ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Restless #16 Отговорено 26 Октомври, 2007 ами ето къде го прочетохhttp://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopic.p...sc&start=15 Всички органични и неорганични антифризи на основа етилен гликоли или производни - моно ди.... са смесими по между си. G 11 е неорганичен антифриз и има вредни инхибитори за корозия относно алуминиевите двигатели и части на охладителната система. Не се препоръчва за автомобили с алум. детаили навлизащи през 1996,97 година. G12 и G12+ са органични съвременни антифризи със удължен експлоатационен пробег или известни като лонг лайф продукти. Приложими са ЗА ВСИЧКИ автомобили с течностно охлаждане. Разликата е че този с + има пробег не до 5 години а до 10 в определени модификациии автомобили- например новото МОндео. G11 е препоръчително да се сменя на 3 години или 30 хил. км. Карането с вода през лятото е толкова опасно колкото само с концентрат през зимата. Във втория случай инхибиторите за корозия разказват играта на охладителната система когато са в концентрирано състояние. Производителя дава пропорция за експлоатация, отбелязва се в сервизната книжка и или на опаковката на продукта....... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
L&R 0 #17 Отговорено 26 Октомври, 2007 (Редактирано) ами ето къде го прочетох http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopic.p...sc&start=15 Всички органични и неорганични антифризи на основа етилен гликоли или производни - моно ди.... са смесими по между си. G 11 е неорганичен антифриз и има вредни инхибитори за корозия относно алуминиевите двигатели и части на охладителната система. Не се препоръчва за автомобили с алум. детаили навлизащи през 1996,97 година. G12 и G12+ са органични съвременни антифризи със удължен експлоатационен пробег или известни като лонг лайф продукти. Приложими са ЗА ВСИЧКИ автомобили с течностно охлаждане. Разликата е че този с + има пробег не до 5 години а до 10 в определени модификациии автомобили- например новото МОндео. G11 е препоръчително да се сменя на 3 години или 30 хил. км. Карането с вода през лятото е толкова опасно колкото само с концентрат през зимата. Във втория случай инхибиторите за корозия разказват играта на охладителната система когато са в концентрирано състояние. Производителя дава пропорция за експлоатация, отбелязва се в сервизната книжка и или на опаковката на продукта....... Gxx не е ли стандарт на VAG или поне някакъв немски, на разширителното казанче или радиатора трябва да пише каква спецификация антифриз да се ползва. Редактирано 26 Октомври, 2007 от L&R Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CryoGen 29 #18 Отговорено 26 Октомври, 2007 Gxx не е ли стандарт на VAG или поне някакъв немски, на разширителното казанче или радиатора трябва да пише каква спецификация антифриз да се ползва.мислиш ли че има значение дали ще слагаме японски или немски антифриз ? и по-кой стандарт е правен , японски или немски ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
L&R 0 #19 Отговорено 26 Октомври, 2007 (Редактирано) Gxx не е ли стандарт на VAG или поне някакъв немски, на разширителното казанче или радиатора трябва да пише каква спецификация антифриз да се ползва.мислиш ли че има значение дали ще слагаме японски или немски антифриз ? и по-кой стандарт е правен , японски или немски ? Идеята беше да търсите антифриз по японски стандарт , защото няма начин да не е оказано с какъв антифриз да се ползва кокретния автомобил, а не да се гадае3, налучква и т.н. Редактирано 26 Октомври, 2007 от L&R Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest micro #20 Отговорено 26 Октомври, 2007 Във Workshop CD пише така :WATER with anti-freeze Glicol-based -- All temperatures Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivaivalito 8 #21 Отговорено 26 Октомври, 2007 Нека и аз да взем аотношение по темата .G12 ЗА алуминиеви блокове Обикновен антифриз за обикновенни чугунени блокове и недейте да разреждате с дестилирана вода а с чешмяна,искам да кажа малко и относно другите течности в колата .Днес звъннах в Бултрако да ги питам колко струва специялното масло за СК и за Хидравликата казаха ми некви луди пари Преди 3 хил километра за масло на скоростната кутия сложих масло което е за ДВГто така го дават в Аутодатс нямам ядове.Маслото за Хидравликата го дават некво на Хонда или Декстрон 2 което се слага и в Диференцияла и в Скоростни кутии.Тва го кзвам щото не може да се твърди че Алфите тряя само с Масло Селениа да карат или пък Рената смао с ЕЛФ .Та това важи и за антифриза и маслата на хондите ако всичко е точно и си слагаме добри марки масла и си спазваме указанията не е необходима да е оригинално.Та пич ако имаш обикновен чугунен блок ако ти е чиста системата слагай ако ще и руски антифриз няма да имаш ядове все пак в Русия е по хладно /кво хладно направо студено и знаят как д аправят антифриз Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CryoGen 29 #22 Отговорено 26 Октомври, 2007 Gxx не е ли стандарт на VAG или поне някакъв немски, на разширителното казанче или радиатора трябва да пише каква спецификация антифриз да се ползва.мислиш ли че има значение дали ще слагаме японски или немски антифриз ? и по-кой стандарт е правен , японски или немски ? Идеята беше да търсите антифриз по японски стандарт , защото няма начин да не е оказано с какъв антифриз да се ползва кокретния автомобил, а не да се гадае3, налучква и т.н. колега, може и да е единствено мнение във форума, но според мен, за да е безопасен даден антифриз за VW (VAG) двигател, то значи е безопасен и за японски и мисля че върши абсолютно същата работа ... никъде не съм видял надписи по разширителния ми съд или радиатора на който да пише какъв антифриз да наливам (може би само в manual-а, който нямам ) ... в момента съм с антифриз на Приста ... предния беше незнаен италиянски, гъст като желе и много лепкав ... но пък ми държеше с 2 мм по-ниско стрелката за температурата на водата и то лятото ... сега с този на приста е точно по-средата ... остана само въпроса как да си сваля радиаторчето на парното в купето, без да разпилявам излишно антифриз, или да си мокря килимите ... за да мога да го промия, защото започнаха да ми замръзват шушоните рано сутрин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest L&R #23 Отговорено 26 Октомври, 2007 (Редактирано) Нека и аз да взем аотношение по темата .G12 ЗА алуминиеви блокове Обикновен антифриз за обикновенни чугунени блокове и недейте да разреждате с дестилирана вода а с чешмяна,искам да кажа малко и относно другите течности в колата .я пак? с чешмяна?! Защо е поне за водата е ясно дейонизирана хайде и малко фън Редактирано 26 Октомври, 2007 от L&R Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jumbo jet 0 #24 Отговорено 26 Октомври, 2007 от две години карам с готов за употреба антифриз на ЛУКОИЛ и до сега съм доволен.С добро качество е и на нормални цени Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivaivalito 8 #25 Отговорено 27 Октомври, 2007 с чешмяна защото инъче с дестилирана се пени Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Draik 18 #26 Отговорено 28 Октомври, 2007 Доста мнения изчетох ( доста се и посмиах ) Колега как ще слагаш вода от чешмата, всяка една вода съдържа минерали един от които е варовика. Дали е по-големи или в по-малки количества няма значение, вайното е че е там и при високи температури се прехвърля от водата към повърхностите. Дестилираната вода е вода с отстранени минерали и затова се ползва само тя за такива цели!За антифризите както колегата каза има 2 вида: за обикновенни блокове и за такива от алуминий. Доста марки прегледах и като гледам характеристики и други такива показатели и данни май на Приста антигриза ще е доста добър. А и имам приатели които карат камиони и колите си с такъв антифриз и нямат забележки. А за моята D16Y3 и дават 3,5 литра течност, така че 2 литра антифриз ще свършат работа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #27 Отговорено 29 Октомври, 2007 Доста мнения изчетох ( доста се и посмиах ) Колега как ще слагаш вода от чешмата, всяка една вода съдържа минерали един от които е варовика. Дали е по-големи или в по-малки количества няма значение, вайното е че е там и при високи температури се прехвърля от водата към повърхностите. Дестилираната вода е вода с отстранени минерали и затова се ползва само тя за такива цели!За антифризите както колегата каза има 2 вида: за обикновенни блокове и за такива от алуминий. Доста марки прегледах и като гледам характеристики и други такива показатели и данни май на Приста антигриза ще е доста добър. А и имам приатели които карат камиони и колите си с такъв антифриз и нямат забележки. А за моята D16Y3 и дават 3,5 литра течност, така че 2 литра антифриз ще свършат работа така и така си се посмял айде да те питам колко често сменяш водата(антифриза) , че да т исе натрупа котлен камък ?? да не караш пералня ? водата да не ти е свързана към градската мрежа ,че се притесняваш от варовика дето ще се натрупа или е в пещера и се образуват сатактити ?? ... ако толкова много те притеснява чешмянката си слагай с нея и по 2 кубчета калгон да ти е мирно !! хонда рулез не защото е супер капризна към водата която пие , а защото не иска нищо специално за да бачка безупречно ... пфу че съм неподготвен днеска ... П.П. всеки подрастващ се нуждае от минерали и витамини ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasakoto.Yakata 5 #28 Отговорено 1 Ноември, 2007 ...... Аз бях с некъв зелен и карах с него 3г ! Тая есен смених и термостата и антифриза/с червен / и работата на охладителната система се промени коренно ! Я кажи в каква посока е коренната промяна. И аз съм със зелен и като го меря дава -30°С. Досега не съм ползвал такъв но ми изглежда читав. Ако някой има инфо как се отразява зеленият на алуминиев блок да каже. Между другото някой обърнал ли е внимание дали капачката на разширителното казанче затваря херметично, щото моята има отворче и ми изглежда фабрично разхерметизирана което не мога да си го обясня !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове