nidoychi 0 #1 Публикувано 22 Юли Привет, Смятам да си купя кола, като разполагам с бюджет около 30 000лв. Понеже нямам вяра на българските джамбази и автокъщи, съм се спрял на вариант Bultrako. Видях в сайта им, че имат няколко налични модела Honda Civic 1.0 VTEC TURBO Comfort MT. Ето пример - https://www.bultraco-sofia.bg/avtomobili_s_probeg/honda-civic-10-vtec-turbo-comfort-mt Има обаче и няколко Toyota Corolla 2022 1.5 MT, които са на подобни пари и 2022 година от Тойота България. Може ли мнение според вас, кое би било по-удачен избор. Предимството на Тойота-та е, че е по-нова и до-колкото прочетох има по-добра infotaiment system + Android Auto/ Apple Carplay и общо взето като характиристики си приличат. Също за тези пари, може да се намери Honda CR-V от 2015-2016 година в mobile.bg. Ако можете да ми дадете и мнение по-въпроса, кое е по удачно според вас? По-нова и по-малка кола или по-стара, но SUV? Колата общо взето ще се ползва за бягане от големия град (София) и съответно ми трябва нещо надеждно и удобно. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #2 Отговорено 22 Юли Ако "бягството" ще е на нисоко, с повечко багаж + още тяколко човека - ЦР-В и по-удочно. Става за лек офроуд. Ако ще е 100% асфалт - някоя от другите. Колкото и да са подобни - тествай ги и си прецени. Няма по-добро от личното сравнение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 151 #3 Отговорено 23 Юли Моето мнение е, че малкия мотор не е надежден. Ако ще взимаш, по добре 1.5 или Тойота. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #4 Отговорено 23 Юли @nidoychi Хора със Сивик 1лт турбо 3 цилиндъра са ми казвали ,че върви учудващо добре за размера. Иначе според мен Тойотата е по-доброто тук, иначе е доста ниска и скосена, Сивикът ми изглежда по-широк и комфортен. Но Тойота си е Тойота, спор няма мисля. Ние имаме Аурис 2016, 1.6лт атмосферен CVT, малка и лека е, върви много приятно, има ряз, ускорява много адекватно. Аз карам споменатото Цр-в с 2лт бензин, главно за извънградско. Двигателят е много надежден и безпроблемен, икономичен, иначе на натоварена кола и климатик си е определено муден. Вземи го под въпрос. Багажникът е огромен! Имах и Акорд 8ма със същият двигател и равносметката ми е, че ако ще ползваш колата за извънграда - магистрала/шосеен път, Акордът е по-добрият избор. Залепва добре за пътя, има по-добра динамика от Цр-вето. Повече км с пълен резервоар. Ако ще си главно в града, Црвето, защото е по-вдигнато и удобно за разбити пътища и тротоари. Ако купуваш от автокъща, винаги има скрито покрито, плащаш на Бултрако да направят пълен оглед и диагностика или добър сервиз за Хонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
viktor11 92 #5 Отговорено 23 Юли Най добре пробвай и виж коя е твоята кола , все пак ти ще я караш. Хонда с 1000 куб. двигател категорично я отписвай .... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #6 Отговорено 23 Юли Нама по-добро от големият мотор! Дори да е излишен при кротко круизване в повечето време, когато дойде мигът на страст ... има дробове да извади мощен вик. Карам сегиз/тогиз 75 коня от D14А3 в 6-та хеч - 7-8/100 газ. Карам и същите коне, за всяко едно от 4-те двигателни колела в 1.9 тона седан вадени от J35A8 - 11-12/100 газ. Мисля че цифрите са красноречиви, но са само "сухи данни". Усещането е ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 609 #7 Отговорено 24 Юли С бюджет 30 000 ЦРВ-то ще е дизелово. Колега продава бениново и цената е по-висока. С този бюджет една Акура РДХ фейслифтова може да се вземе (не че съм пристрастен). И да, @ceco_accord e много прав за конете, особено за бягство от големия град. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #8 Отговорено 24 Юли Но монетата има и обратна страна. Нали "задкормилното устройство" е адаптивно. Слаба и мощна кола се карат съвсем различно. Първата с майсторлък и тактика, а втората може всякак. Колкото върви - толкова - "кучето скача според тоягата". Синковеца е доволен от Сивика си, а за моята вика "Всички само ти се пречкат". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 609 #9 Отговорено 24 Юли И а съм тръгнал от слаб двигател - 1,3. Да ипревариш беше цяло приключение. Засилваш, засилваш.... и точно набереш необходимата скорост и насреща кола. Спирачки и пак отново същата процедура. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #10 Отговорено 24 Юли Най-добре да се направи тест драив и прецени, 1лт турбо все пак има повече тяга в ниските от подобен атмосферен, дори и по-голям. Но за дълъг път 1,5лт ще е по-добър вариант. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #11 Отговорено 24 Юли преди 53 минути, Plamen-CRV написа: И а съм тръгнал от слаб двигател - 1,3. Да ипревариш беше цяло приключение. Засилваш, засилваш.... и точно набереш необходимата скорост и насреща кола. Спирачки и пак отново същата процедура. Те това обяснявах на синковеца преди време. Лепнал се на 2-3 метра зад ТИР и "чака своят час". Викам му - Това не ти е Леджо, да смачкаш педала и да ускори. За кво висиш на опашката му и чакаш някое камъче да ти пукне джама? С тва тенеке се гледа и изпреварва отдалеч! Ако имаш шанс - минаваш, а ако не - държиш се назад. А той вика - Е, да, ама ме изпреварват и други. Търпение му е майката, а и той (слава Богу) не че бърза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 151 #12 Отговорено 24 Юли Аз нямах в предвид само мощността, при нас в Испания започнаха проблеми, най вече със скъсани ремъци на много малко километра. А за вървежа и мощността е друга тема. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове