Jump to content
nidoychi

Honda Civic 2019 vs Honda CR-V 2015

Recommended Posts

Привет,
Смятам да си купя кола, като разполагам с бюджет около 30 000лв. Понеже нямам вяра на българските джамбази и автокъщи, съм се спрял на вариант Bultrako. Видях в сайта им, че имат няколко налични модела Honda Civic 1.0 VTEC TURBO Comfort MT. 
Ето пример - https://www.bultraco-sofia.bg/avtomobili_s_probeg/honda-civic-10-vtec-turbo-comfort-mt

Има обаче и няколко Toyota Corolla 2022 1.5 MT, които са на подобни пари и 2022 година от Тойота България.
Може ли мнение според вас, кое би било по-удачен избор. Предимството на Тойота-та е, че е по-нова и до-колкото прочетох има по-добра infotaiment system + Android Auto/ Apple Carplay и общо взето като характиристики си приличат.

Също за тези пари, може да се намери Honda CR-V от 2015-2016 година в mobile.bg. Ако можете да ми дадете и мнение по-въпроса, кое е по удачно според вас? По-нова и по-малка кола или по-стара, но SUV? Колата общо взето ще се ползва за бягане от големия град (София) и съответно ми трябва нещо надеждно и удобно. 
Поздрави!
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако "бягството" ще е на нисоко, с повечко багаж + още тяколко човека - ЦР-В и по-удочно. Става за лек офроуд.

Ако ще е 100% асфалт - някоя от другите. Колкото и да са подобни - тествай ги и си прецени. Няма по-добро от личното сравнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение е, че  малкия мотор  не е  надежден. Ако ще взимаш, по добре  1.5  или Тойота. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@nidoychi Хора със Сивик 1лт турбо 3 цилиндъра са ми казвали ,че върви учудващо добре за размера. Иначе според мен Тойотата е по-доброто тук, иначе е доста ниска и скосена, Сивикът ми изглежда по-широк и комфортен. Но Тойота си е Тойота, спор няма мисля. Ние имаме Аурис 2016, 1.6лт атмосферен CVT, малка и лека е, върви много приятно, има ряз, ускорява много адекватно. 

 

Аз карам споменатото Цр-в с 2лт бензин, главно за извънградско. Двигателят е много надежден и безпроблемен, икономичен, иначе на натоварена кола и климатик си е определено муден. Вземи го под въпрос. Багажникът е огромен!

 

Имах и Акорд 8ма със същият двигател и равносметката ми е, че ако ще ползваш колата за извънграда - магистрала/шосеен път, Акордът е по-добрият избор. Залепва добре за пътя, има по-добра динамика от Цр-вето. Повече км с пълен резервоар. Ако ще си главно в града, Црвето, защото е по-вдигнато и удобно за разбити пътища и тротоари.

 

Ако купуваш от автокъща, винаги има скрито покрито, плащаш на Бултрако да направят пълен оглед и диагностика или добър сервиз за Хонда. 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най добре пробвай и виж коя е твоята кола , все пак ти ще я караш. Хонда с 1000 куб. двигател категорично я отписвай ....

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нама по-добро от големият мотор! Дори да е излишен при кротко круизване в повечето време, когато дойде мигът на страст ... има дробове да извади мощен вик. ;)

Карам сегиз/тогиз 75 коня от D14А3 в 6-та хеч - 7-8/100 газ. Карам и същите коне, за всяко едно от 4-те двигателни колела в 1.9 тона седан вадени от J35A8 - 11-12/100 газ.

Мисля че цифрите са красноречиви, но са само "сухи данни". Усещането е ... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С бюджет 30 000 ЦРВ-то ще е дизелово. Колега продава бениново и цената е по-висока. С този бюджет една Акура РДХ фейслифтова може да се вземе (не че съм пристрастен). И да, @ceco_accord e много прав за конете, особено за бягство от големия град.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но монетата има и обратна страна.

Нали "задкормилното устройство" е адаптивно. Слаба и мощна кола се карат съвсем различно. Първата с майсторлък и тактика, а втората може всякак.

Колкото върви - толкова - "кучето скача според тоягата". ;)

Синковеца е доволен от Сивика си, а за моята вика "Всички само ти се пречкат". :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И а съм тръгнал от слаб двигател - 1,3. Да ипревариш беше цяло приключение. Засилваш, засилваш.... и точно набереш необходимата скорост и насреща кола. Спирачки и пак отново същата процедура.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре да се направи тест драив и прецени, 1лт турбо все пак има повече тяга в ниските от подобен атмосферен, дори и по-голям. Но за дълъг път 1,5лт ще е по-добър вариант.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 53 минути, Plamen-CRV написа:

И а съм тръгнал от слаб двигател - 1,3. Да ипревариш беше цяло приключение. Засилваш, засилваш.... и точно набереш необходимата скорост и насреща кола. Спирачки и пак отново същата процедура.

Те това обяснявах на синковеца преди време.

Лепнал се на 2-3 метра зад ТИР и "чака своят час". Викам му - Това не ти е Леджо, да смачкаш педала и да ускори. За кво висиш на опашката му и чакаш някое камъче да ти пукне джама? С тва тенеке се гледа и изпреварва отдалеч! Ако имаш шанс - минаваш, а ако не - държиш се назад.

А той вика - Е, да, ама ме изпреварват и други.

Търпение му е майката, а и той (слава Богу) не че бърза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямах в предвид  само мощността, при нас в Испания започнаха проблеми, най вече със скъсани ремъци на  много малко километра. 

А за вървежа и мощността е  друга тема. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...