niko75 66 #1 Публикувано 16 Юли Здравейте колеги,от няколко дни не винаги при първо палене педала на съединителя го усещам,че пропада ,като да ми се увеличава празния ход.След като покарам малко си идва в нормално положение както винаги,тази сутрин даже трябваше да му помагам с крака да го вдигам едвам едвам се връщаше в изходно положение.За сега съм набедил горната помпа,въпроса ми е някой сменял ли е тази помпа? И при кой производител няма драми и е съвместима с оригиналната? Колата е Акорд 7 фейслифт 2.2 дизел на 395000 км Благодаря предварително на отзовалите се! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mandalorian 27 #2 Отговорено 16 Юли А намаля ли течността в казанчето за съединителя? Огледай за течове под педала ако е протекла горната помпа, огледай и долната, може да е едната, може да са и двете тръгнали. Така изглежда казанчето: Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko75 66 #3 Отговорено 16 Юли Течове н́яма ,течноста е в норма,долното цилиндърче не ме притеснява защото е на лесно място и ако трябва и него ще сменя,за горната помпа трябва разглабяне и искам да съм сигурен ,че новата ще е еквивалентна на оригиналната .Дано н́́якой колега сподели производидтел за който сме сигурни,че ще пасне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svemar 58 #4 Отговорено 17 Юли OEM помпата е Aisin, но от темите във форума се препоръчва да се ремонтира оригиналната. На въпроса ми, някъде в началото на годината дали някой може да сподели номер, марка или каквито и да е данни на ремонтните комплекти на горната и долна помпа съединител, все още не съм получил отговор. Оригиналната от Япония с доставка ДДС и мито ще ... си е цена... П.С. без да искам публикувах отговора в темата в която питах за ремонтните комплекти :( 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko75 66 #5 Отговорено 17 Юли Благодаря на колегата svemar,ако не намеря ремонтен комплект ще поръчам Aisin, много лошо е навряна , като гледам трябва първо спирачната да демонтирам за да стигна до тази на съединителя,май и сервото и после обезвъздушаване на двете помпи ,четох във форума,че един колега е имал проблеми със обезвъздушаване на спирачната помпа, надявам се при мен да мине всичко гладко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Robben 85 #6 Отговорено 18 Юли Мъка голяма е сменяването на тая помпа. Ноември месец го грах тоя филм, писал съм във форума. Без да свалиш спирачната няма шанс да се добереш до тая на съединителя. Аз между другото взех от кола донор ОЕМска, щото бях на зор и засега нямам драми. Даже почти и не скърца 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko75 66 #7 Отговорено 10 Август Сменихме помпата,моят майстор монтира Blue primt,не можали да му доставят Aisin в такива кратки срокове и неговия доставчик препоръчал тази марка,работи добре ,педала се натиска с минимално усилие,оригиналната щом изкара 396 000 км ,тази 200 000 да изкара ще е добре. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове