Jump to content
tanyo

Въпрос за двигатели 2 и 2.4 литра - сравнение

Recommended Posts

Здравейте ,

Оглеждам коли 2-ра употреба и има доста със 2.4л. Искам да попитам какви са предимствата и недостатъците на 2 и 2.4 литра двигателите и евентуално какво да се избягва?

Някъде пишат че 2.4 гори доста повече и е "маслояд".  Кой е по-добрия за газификация и има ли някаква разлика между европейския 2.4 и американския такъв?

 

Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@tanyo

Карам в момента 2,0 R20A2 газифициран карах преди седмица 2,4  газифициран и двете коли автомат.

2,4е по пъргав в ниските обороти.....и до тук свършват плюсовете.

2.4 е K24Z4  тези двигатели имат проблем с  валовете,ако предния собственик е бил мърльо и е сменял на 20 -35хил км масло честито.

Кормилната рейка 2.4 е хидравлика тоест с масло доста по трудно се върти волана от 2.0 който е с ел. рейка.

Трябва да попаднеш наистина на читав 2.4,и съвет отваряй капачката за да видиш какво е отдолу черно или тъмно карамелено  е зле,

гледай аспуха ако намериш такъв да не е черен а ръждив твоя е тази кола.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2лт по-добро, по-скъпо и по-мудно, но това е положението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

По-скъпо 2.0 не бих казал,мудно ами те 99% идват с разтегнати вериги и от 400 хил стават почти всички на 175хил км най-продаваемите км.

Тук майсторите ги  определят веригите по слух щом не трака е добре,никой не иска да гледа белези ,разтегнати обтегачи.

В крайна сметка кола с формата на кубче да чакаш да е бегачка не става, и като и натикаш едно 5на 40 щото климата тук бил тропически ,масло за издухани и разтракали се двигатели.

Японеца ти казва да се кара колата с 0w20  макс 0w30 защо ли явно там е арктически студ по разсъжденията на на БГ продавачите на масло  и оторизирания ни сервиз Бултр....

Днес ходих в моя град в най-големия магазин са авточасти исках масло по АСЕА А3/В4 идея си нямаха продавачите какво е това.

 Ок попитах от тези 10 вида масла които продавате всички какво са,направиха си труда да проверят всичките са по ACEA C2 C3, благодарих им много за отзивчивостта и излязох.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2лт двигател при покупка е по-скъп от 2,4. Преди 2 месеца няма де сблъсках с цените при покупката  на 4та ген Црв. Пак избрах 2лт, за мен това е по-новият, по-здрав и безпроблемен двигател. Е муден е, няма спор.

0-20в мисля е по-насочено към еко норми, не друго. 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-малка кубатура не значи по-нисък разход.

По-малкият мотор се натиска повече, за да отдаде нужното.

Къде е границата и колко съществена е разликата, е въпрос на личен усет, преценка и въпрос на натюрел.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...