tanyo 0 #1 Публикувано 11 Юли Здравейте , Оглеждам коли 2-ра употреба и има доста със 2.4л. Искам да попитам какви са предимствата и недостатъците на 2 и 2.4 литра двигателите и евентуално какво да се избягва? Някъде пишат че 2.4 гори доста повече и е "маслояд". Кой е по-добрия за газификация и има ли някаква разлика между европейския 2.4 и американския такъв? Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #2 Отговорено 13 Юли @tanyo Карам в момента 2,0 R20A2 газифициран карах преди седмица 2,4 газифициран и двете коли автомат. 2,4е по пъргав в ниските обороти.....и до тук свършват плюсовете. 2.4 е K24Z4 тези двигатели имат проблем с валовете,ако предния собственик е бил мърльо и е сменял на 20 -35хил км масло честито. Кормилната рейка 2.4 е хидравлика тоест с масло доста по трудно се върти волана от 2.0 който е с ел. рейка. Трябва да попаднеш наистина на читав 2.4,и съвет отваряй капачката за да видиш какво е отдолу черно или тъмно карамелено е зле, гледай аспуха ако намериш такъв да не е черен а ръждив твоя е тази кола. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #3 Отговорено 13 Юли 2лт по-добро, по-скъпо и по-мудно, но това е положението. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #4 Отговорено 13 Юли (Редактирано) По-скъпо 2.0 не бих казал,мудно ами те 99% идват с разтегнати вериги и от 400 хил стават почти всички на 175хил км най-продаваемите км. Тук майсторите ги определят веригите по слух щом не трака е добре,никой не иска да гледа белези ,разтегнати обтегачи. В крайна сметка кола с формата на кубче да чакаш да е бегачка не става, и като и натикаш едно 5на 40 щото климата тук бил тропически ,масло за издухани и разтракали се двигатели. Японеца ти казва да се кара колата с 0w20 макс 0w30 защо ли явно там е арктически студ по разсъжденията на на БГ продавачите на масло и оторизирания ни сервиз Бултр.... Днес ходих в моя град в най-големия магазин са авточасти исках масло по АСЕА А3/В4 идея си нямаха продавачите какво е това. Ок попитах от тези 10 вида масла които продавате всички какво са,направиха си труда да проверят всичките са по ACEA C2 C3, благодарих им много за отзивчивостта и излязох. Редактирано 13 Юли от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #5 Отговорено 14 Юли 2лт двигател при покупка е по-скъп от 2,4. Преди 2 месеца няма де сблъсках с цените при покупката на 4та ген Црв. Пак избрах 2лт, за мен това е по-новият, по-здрав и безпроблемен двигател. Е муден е, няма спор. 0-20в мисля е по-насочено към еко норми, не друго. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tougherty 10 #6 Отговорено 19 Юли Колега, съветвам те да направиш като мен преди доста време вече - качи се да покараш ЦРВ-та и с двата двигателя, и тогава изборът сам ще си дойде. Не ми се спори с другите, но ЦРВ-то е един от най-продаваните и успешни модели в Северна Америка заради двигателя 2.4, където и през ум не им е минало да слагат двигатели 2.0 като на Сивик-а. Тази кола е голяма и тежка, има нужда от повече мощност, особено ако няма да я караш само с 50 в града. 2.4 двигателят няма да те залепи за седалката като натиснеш до край педала на газта, но определено ще оцениш допълнителната му мощност и динамика като изпреварваш с висока скорост на магистралата или пък на някой баир. Комфортът на автоматика и по-голямата мощност не бих ги заменил по никакъв начин заради по-нисък разход и ако 1-2 лв. разлика на 100 км са решаващи за теб, най-добре се насочи към някой по-икономичен модел кола. Вече съм навъртял почти 180 000 км на газ с монтиран хубав газов инжекцион, на всеки 10 000 сменям маслото с Amsoil signature series 5w20, на всеки 15 000 сменям газов филтър и на всеки 20 000 правя реглаж на клапаните. До момента нулеви проблеми, да чукна на дърво колата върви чудесно и не гори масло изобщо. 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #7 Отговорено 19 Юли По-малка кубатура не значи по-нисък разход. По-малкият мотор се натиска повече, за да отдаде нужното. Къде е границата и колко съществена е разликата, е въпрос на личен усет, преценка и въпрос на натюрел. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2829 #8 Отговорено 19 Юли Когато се говори за 2.0 и 2.4 двигателите на Хонда е редно да се внесе едно важно уточнение. Има два вида двигатели 2.0, които са коренно различни един от друг. Това са двигателите, серия R20 и серия K20. При К-серията на Хонда има 2.0 и 2.4, съответно K20 и К24. Те са с два разпределителни вала. Славят се с износване на изпускателния разпределителен вал. R-серията са хвалени като едни от най-здравите двигатели, произвеждани в историята. Поне така твърди нет-ът. Те са с един разпределителен вал. При тях има проблемна партида, производство около 2012г., когато са им поставяни уникално тъпи маслосъбирателни сегменти на буталата и всичките от тая партида горят масло зверски. Другите години са с нормални маслосъбирателни сегменти и ако са обслужвани правилно, нямат този проблем. Генерално всички двигатели, ако не им е сменяно маслото макс. на 200 - 250 моточаса, горят масло, поради задръстени и запекли маслосъбирателни сегменти и дренажни отвори на буталата. 90% от европейският внос са такива. И няма значение Хонда ли е, WV ли е. При американския внос не знам какво е положението. База за сравнение, относно динамика, нямам. Но всеобщо е известно, че К24 има по-голям въртящ момент от К20, а от там и по-голяма тяга при набиране. Също има и по-голяма мощност, разбира се. Аз съм с R20A2, автомат, и си ме устройва напълно. За моите нужди си има необходимата динамика и всичко си ми харесва. Не ми трябва повече от това. Но, разни хора, разни идеали. 6 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове