gabo 0 #1 Публикувано 1 Юли Колата е Сивик 1.8-2006 година. Вчера Пловдив -Созопол-Пловдив ми изгори две литра масло. Какво да очаквам от мотора...сегменти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 771 #2 Отговорено 1 Юли А до преди това колко ти гореше? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gabo 0 #3 Отговорено 1 Юли Сигурно е горяла така я взехме,само гумички на клапани са сменени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 771 #4 Отговорено 1 Юли Значи почваш от гумичките и слагаш оригинални, а ако са оригинални проверка да не си им объркали местата. Само за сегменти е доста висок разход и с двигателя трябва да са се отнасяли доста безхаберно, за да го докарат до там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
viktor11 92 #5 Отговорено 1 Юли Имах преди време 6 генерация с мотор D15Z8 от запекли сегменти гореше 1 литър на 1000 км. Отворих мотора смених всичко и нещата се оправиха. Само с гумички не става..... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gabo 0 #6 Отговорено 2 Юли Забравих да спомена че е прегрявана преди да я купя и това ме навежда за спекли сегменти. Дали ще се окажат прав. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 771 #7 Отговорено 2 Юли Заради това ли са сменяни гумичките? За течове огледал ли си? Антифриза чист ли е? Разход от 2л. за под 1000км. не може да се дължи само на сегменти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2828 #8 Отговорено 2 Юли Щом е прегрявана, има голяма вероятност да са надрани цилиндри. Ако случаят е такъв - няма спасение, нито със сегменти, нито с гумички на клапани. Може да се провери с ендоскоп през отворите на свещите. Не знам обаче в кой сервиз имат. Първо това направи, преди да правиш ремонти. Ако има надрани цилиндри, ремонтът става неизгодно скъп. По-евтино е да си купиш друг двигател втора ръка. Ако няма деруги по цилиндрите, тогава нови , качествени сегменти, оригинални гумички за клапаните и кадърен механик ще решат проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gabo 0 #9 Отговорено 2 Юли То кадърен механик в Пловдив,малко трудна работа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #10 Отговорено 2 Юли Пробка на картера има ли тая кола? Нов мотор, не са толкова скъпи от някоя разкостена. Swap от кадърни хора се прави за няколко часа като мотора е 1:1. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове