tanyo 0 #1 Публикувано 11 Април Здравейте, решил съм да взимам SUV, като съм се спрял на следните варианти в низходящ ред: 1. Хонда CR-V III 2. Тойота RAV4 3. Митсубиши Outlаnder Задължителните параметри са : - бензин ( заради газификация) 2.4 или 2 литра двигател - автоматик ( заради по-проблемното CVT Митсубишито е на последно място) - Евро 4 ( то май всички след 2006 го имат) Желателно е да е до 150хил.км и да има навигация. Повечето обяви в моя бюджет са за 15-16 годишни коли на 180-200 хил.км , от време на време изпадат и такива на 120-140х.км но ми изглежда малко съмнително. За какво трябва да внимавам при огледа и евентуално тестово шофиране? Да избягвам ли италианки, и как да разбера реалните километри. Някой ползвал ли е carvertical.com за проверка на сервизна история и километраж? Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 344 #2 Отговорено 11 Април преди 37 минути, tanyo написа: Да избягвам ли италианки, и как да разбера реалните километри. Точно на Италианките най-лесно се научават реалните километри. преди 41 минути, tanyo написа: Повечето обяви в моя бюджет са за 15-16 годишни коли на 180-200 хил.км , от време на време изпадат и такива на 120-140х.км но ми изглежда малко съмнително. Не си написал какъв е бюджета ти, не, че е невъзможно, но цифрите цитирани по-горе 180-200 хил. км. / 15-16 г. малко звучат като розов еднорог. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #3 Отговорено 12 Април Преди 12 часа, tanyo написа: 1. Хонда CR-V III Преди 12 часа, tanyo написа: Желателно е да е до 150хил.км и да има навигация. Това го забрави. Ако намериш кола на около 200К реални ще е супер попадение. Аз не виждам причина да избягваш италианките, просто трябва да си отваряш очите на четири. Колегата @DAN_DAN да каже как "най-лесно се научават реалните километри". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanyo 0 #4 Отговорено 12 Април Бюджета е около 16-17 хил.лв. Ще съм благодарен ако @DAN_DAN даде линк или напътствия за реалните километри. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 344 #5 Отговорено 12 Април Преди 1 час, inspektora написа: Колегата @DAN_DAN да каже как "най-лесно се научават реалните километри". Ето тук: https://www.ilportaledellautomobilista.it/interrogazionistoricorevisioni/spa/ Тук можете да видите кога колата е минала технически преглед и на колко километра е била тогава. Данните в системата са от 2018 година насам, в Италия техничеки преглед се минава през година. Трябва да знаете италианския регистрационен номер и да следвате стъпките на страницата. Първо от падащатото меню горе в ляво избирате AUTOVEICOLO, от дясно пишете италианския регистрационен номер, например: dv673dj, написвате символите от картинката, чукате зеления бутон отдолу и след това синия с лупичката. И информацията се появява най-отдолу на екрана. 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #6 Отговорено 12 Април Ето и тук за италианките: https://www.kmsicuro.it/index 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #7 Отговорено 21 Април (Редактирано) Задължително на всяка кола отваряш капачкана за масло там не трябвап да виждаш чернилка като асфалт . Ето ти пример когато не отвориш капачката https://forums.hondabg.com/topic/120008-ще-мога-ли-да-го-спася/ После оглеждаш аспуха черен ли е като на дизел ,харчи масло. Тези тук не го харчат 1 Под капачкато за масло то може да е почерняло то дйлгия преход но елементите да са сиви и чисти. Черно ли е под капачката и аспуха отиваш на следващата. Автомата пази двигателя и веригата на Хонда.Трябва плавно да превключво,вадиш щеката на масло автомат изтриваш в бяла салфетка,трябва да има розов утенък маслото,кафяво към черно не е сменяно никога, При пълен ляв и на отворен прозорец ако е зле задния диференциал вие и се чува. Най -вече се уговаряй предварително да караш колата поне 30до 40 мин и на висока скорост,не разрешат ли Ти да караш има проблем прикриват нещо. Редактирано 21 Април от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове