Jump to content

Recommended Posts

Ти свали ли моторчето или това са снимки взети от нета?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм го свалял. През провисналата кора нямах добра видимост и не видях третия болт. Като развих двата и видях, че механизма не пада, реших че двигателя не може да се отдели и ще трябва да се сваля целия механизъм. За това си завих болтовете обратно. Снимките са от интернет, аз само две снимки правих за да видя къде се намира шестограма, но не станаха ясни и за това не съм ги качил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Третият болт е в средата виждат се ясно отворите, не знам с какъв Акорд си турър или седан но с какъвто и да си свалянето си е е...ло мамата. Не знам и как си успял да отвиеш двата болта те са за кръстата отверка но са мазани с течност против саморазвиване и е много тегаво ако не се свали или поне не се провисне тавана така, че да се работи спокойно. Механизма не можеш да го свалиш но то и не се налага достатъчно е само моторчето. Това което си ресетнал е временно решение проблема не е софтуерен а е механичен (решава се лесно). и аварийното затваряне е не с шестограм а е торкс 2.5 с него може да се затвори напълно без значение е дали е отворен или само повдигнат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Моето моторче ми

правеше проблеми от известно време. Работеше когато то реши и много ме дразнеше. Наложи се да взема втора ръка и го подмених, сега няма проблем. За целта  обаче отидох да ми свалят целия таван. Смяната е за 2мин. Оказа се, че старото моторче просто е със замърсени и клеясали четки и в следствие на това не правят добър контакт. След почистване вече е ок.

Редактирано от policeman
  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Точно това е и проблема, тези моторчета нямат никакво натоварване и се използват много рядко и нямат абсолютно никакво износване, спича се от не работа за това една хубава промивка и намазване с подходящата смазка и е като ново. Съветвам колегите да не купуват защото няма никакъв смисъл, жалко, че не направих няколко снимки разглобено.

 

Редактирано от Митко Йотов
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Болтовете ги развивах с малко гедоре. Не беше голям зор да се развият.

За шестограма не споря как точно се казва, използвах от тези масовите комплекти, които се продават даже и в зеленчуковите магазини.:D В момента не се сетих, че в гедоре-то имам и такива накрайници, та с малкото ключе си вървеше трудничко.

Проблема се появи след като мих колата, но няма теч през уплътнението. Просто мих доста в купето. Накрая отварях люка за да изчистя и там. Затворих всичко веднага след като приключих и колата не беше ползвана 2 дни. След това се появи проблема.

До момента вече съм отварял 3-4 пъти и за сега няма проблем.

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано няма но ако пак се появи да не се плашиш, просто освободи тавана от едната страна така, че да ти е удобно и свали моторчето. Платката няма да пипаш а само промий и смажи мотора.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли възможност да измери с колко см. се повдига люка при вертикално отваряне? Не го плзвам често и съм забравил, но имам съмнения, че преди 6г. като взех колата се отваряше повече. Мисля да пробвам процедурата с ресета. Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но принцип не се отваря много, аз нямам възможност да измеря защото колата е далече от мен в момента.

Но да продължа темата на колегата. Моторчето което реновирахме е на близък наш човек колата се намира в София, вчера разбрах, че люка пак е отказал което силно ме изненада защото няма причина да го прави пак. При натискане на бутона нещо цъкаше отзад на тавана като, че ли реле се опитваше да включи и явно има такова, не знам къде точно се намира но ако има такова ще го намерим и подновим защото то е следващото заподозряно. Същото като при климатроника не позволява да включи компресора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...