Jump to content
NOVIQ

Избор на съединител Акорд 7 2.2 i-CTDi

Recommended Posts

Здравейте колеги моля за съвет. Имам Акорд който е при мен от около 40000км. доволен съм от машината и мисля да я карам още, като я взех имаше едно при свирване при смяната на скоростите докато е студена(отдавам го на аксиалния лагер)след време започнаха вибрации от към двигателя и се придават и в купето. Сутрин започнаха странни шумове от към кутията и като загрее изчезваха, вече шумовете са постоянни и взема да включва скоростите трудно(не винаги), съединителя си отделя долу и няма приплъзване. Диагнозата за мен е ясна остава избора на комплект съединител+ маховик. Спрял съм се на Aisin или Exedy. Някой който е минал по този път може ли да сподели своя опит(марка, доставчик) изборът в интернет е доста богат и на примамливи цени. Благодаря предварително.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединител LUK, на дизелите трябва да се провери и маховика !

Даже дават да се сменя съединител с маховик!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако е здрав маховика, и не е разбит защо да се сменя с афтърмаркет примерно?

 

пп Питам тъй като и на мен ще ми предстои скоро време като гледам..А маховика не е малко пари.

Редактирано от jivetz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това може да ти го каже само механика, като свали съединителя!

Иначе, по-принцип се сменя съединител с маховик на дизел,защото маховика обира вибрациите и се износва при дизела!

Прочети! Чичко Гугал знае всичко!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще прочета допълнително, чел съм и тук във форума,че заводския си е най здрав , спрямо другите не оригинални...РАзбира се, че ако е разбит ще се смени, но ако има още хляб в него защо е нужно...Оригиналния ли имаше механизъм за саморегулиране?И аз искам да разбера кои марки са най подходящи , тъй като не е лесен ремонт и не се прави всеки ден!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, birev написа:

Съединител LUK, на дизелите трябва да се провери и маховика !

Даже дават да се сменя съединител с маховик!

За Luk до сега не съм чувал хубави отзиви.

 

преди 59 минути, jivetz написа:

Ще прочета допълнително, чел съм и тук във форума,че заводския си е най здрав , спрямо другите не оригинални...РАзбира се, че ако е разбит ще се смени, но ако има още хляб в него защо е нужно...Оригиналния ли имаше механизъм за саморегулиране?И аз искам да разбера кои марки са най подходящи , тъй като не е лесен ремонт и не се прави всеки ден!!

А относно заводските(какъвто смятам, че е моят) има бюлетин за маховика със същите симптоми както при мен.

IMG_20240315_114051.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, NOVIQ написа:

Имам Акорд който е при мен от около 40000км.

Колега, на какъв предполагаем общ пробег е колата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, NOVIQ написа:

За Luk до сега не съм чувал хубави отзиви.

Аз пък съм чувал, че оригиналните са LUK :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 55 минути, inspektora написа:

Колега, на какъв предполагаем общ пробег е колата?

На километраж е около 230000, а реално:unsure:. Не съм запознат, но едва ли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От опит мога да кажа, че демпферен маховик се сменява. Трудно майсторите могат да кажат дали е за смяна или не. След 20 години и 200-300000км няма как да е здрав. Дори да изкара още малко, това наистина ще е малко. Не се сменява в някои случаи, но 99% от потребителите на форума няма как да минат тънко. Отделно мога да препоръчам да се подменят и други като семеринг на колянов вал и други износващи се части по механизма на съединителя.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз отклоних малко,темата на колегата..Убедих се , че се сменят и двете, но на каква марка да се  заложи..Оригиналните оем съединител и маховик или производните.Нека кажат колегите сменяли всичко..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм решил и не искам да правя компромиси ще ги сменя комплект, но не съм сигурен на коя марка да заложа а и цените са доста разнообразни.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@NOVIQ Ще ти кажа какво бих направил аз при такъв отговорен ремонт: Бих избрал един доверен сервиз и оставил на тях да решат (или предложат) какво да се смени и каква марка да бъде. Сервиз, където работят с Хонди и имат необходимия емпиричен опит. Така ще имаш някаква гаранция и ако има проблем, ще има къде да го адресираш. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам и още едно питана относно тези два типа притискателни диска. В повечето случаи се предлагат така наречените ''самонагаждащи'' и тук там със стандартната диафрагма(визирам Exedy)  въпросът ми е има ли някаква друга разлика и дали ще паснат на дизелов Акорд 7

894b73723a4642e69ecff734df8c7e10970d670d.jpg

944e423ad12247901b2e29f3806fd379413f95cb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...