jungles 78 #1 Публикувано 10 Март (Редактирано) Здравейте, Споделям моята тъга, с цел за идея и мнения по въпроса, към кое/къде да се насоча. С кеф смених веригите + обтегачите без бананите. Пред историята е, че тракаше и чукаше нещо там долу, но уви чукащия звук си остана. И интересното е, че има моменти изчезва редки са, но ги има или изключително много намалява, но сега след смяна на веригата е отчетлив, веригата беше разтегната и тя по тракаше, ама по друг начин. Направох две неща, една по една изключвах бобините, чукането е там, но леко намалява и преслушах и със стетоскоп за автомобил и чукането идва от към двете бутала от страна водача и се чудя буталата ли чукат, спекли клапани ли има, може ли да е за реглаж на клапани... , това с изключването на бобините по цилиндри, трябва ли спре или намали чукането при механични повреди, ясно е, че сигурно колата ще се води на доктор, но някакви идеии, ще ми дойдат добре. Така се кара вече близо 35-40 к, и няма проблеми. 20240310_191118 (1).mp4 Редактирано 10 Март от jungles Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #2 Отговорено 10 Март Още един клип. 20240310_191118 (1).mp4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blagoev.1990@abv.bg 30 #3 Отговорено 16 Март Сигурен ли си че правилно е зацепена ангренажната верига, също така сигурен ли си, че веригата е опъната ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #4 Отговорено 16 Март Смяната е направена в сервиз, уж човека каза, че е сменял на няколко Хонди веригите , не успях да се чуя веднага с него след взимането на колата, а и, като я взех направо се качих, защото бързах и не се бях заслушал, каза, че като я е запалил и преместил, не е чул фрапиращи звуци, няма грешки и каза да се направи реглаж на клапаните. Та ще му я закарам да го направи, ама като ми дойде редът... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #5 Отговорено 16 Март (Редактирано) Затова хората сменят цял комплект верига,ти почти нищо не си направил, за каква тъга говориш. Смяташ да се отървеш от тази кола или да я караш. Ето комплект за CRV 3gen Редактирано 16 Март от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #6 Отговорено 16 Март Така е, най вероятно шума, идва от зъбните колела или от бананите.... И най вероятно, ако имате каквито и да е било шумове, са от зъбните колела и бананите. Благодаря за ценната насока, към всички бъдещи хора, които ще сменят ангренажен комплект 😁 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
z_chakarov 27 #7 Отговорено 17 Март Сваляш свещите и с ендоскоп преглеждаш цилиндрите.Хубаво е ендоскопа да е с 2 или 3 камери.Чак тогава мисли за банани и т.н. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #8 Отговорено 30 Март Надявам се, че се виждат прилично, това, са челата на буталата... От този цилиндър се чува чукане със стетоскопа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 312 #9 Отговорено 30 Март Ако шума е от към главата погледни първо VTC Actuator. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #10 Отговорено 30 Март Не се чува от към VTC, чува се от цилиндъра на първата снимка, кой се води трети , където има някаква следа от удар долу на снимката. Те и другите ми се струва, че има някакви удари, съдейки по цвета. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 312 #11 Отговорено 30 Март Като не работи правилно шума идва от клапаните,в самият акутатор няма какво да шуми. Колко ти е разхода на масло? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #12 Отговорено 30 Март Около литър, на 8к., според зависи как я натискам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 312 #13 Отговорено 30 Март При мен разхода на масло беше 200-250гр на 1000км. Абсолютно същия шум като дизел,минах още 40хкм без никакви проблеми но реших да сменя двигателя. Старият двигател стои в гаража със свалена глава няма фрапиращо износване на буталата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове