D3athRow 0 #1 Публикувано 7 Март здравейте, наложи се да премахна катализатора на колата - акорд 7 2.4 , тъй като беше много ръждясал. след няколко дена се поява жълтия чек на таблото - дали някой го е изключвал софтуерно някъде в София? също така при неработещ климатик колата започва да загрява повече от нормалното - идеи от какво може да е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 241 #2 Отговорено 7 Март (Редактирано) преди 49 минути, D3athRow написа: наложи се да премахна катализатора на колата - акорд 7 2.4 , тъй като беше много ... Някой те е подлъгал с махането..., какво като е ръждясал..? Не знам на 2.4, но на 2.0 , има 2 ламбда сонди, едната преди, другата на самия катализатор, та няма как да не светне чека, като махнеш някоя от тях... Първата управлява качеството на сместа, а втората контролира правилната работа на катализатора. Мисля, че и двете са широколентови, но не еднакви... Не знам, дали има връзка със загряването, но не е ОК, да свети чека, защото няма да разбереш за някой нов проблем... Редактирано 7 Март от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 132 #3 Отговорено 7 Март Две са сондите на Акорда. Едната е на катализатора. Може да се излъже сондата с дистанционна втулка. Не съм сигурен дали софтуерно може да се махне. Работата на двете сонди мисля, че е свързана. Едната взема информация от другата. Това знам. Повече инфо от знаещи колеги. Не би трябвало да има връзка загряването на колата с липсата на катализатор. Провери си антифриза и дали ти работят и двете перки за охлаждане на радиатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 419 #4 Отговорено 17 Март Сондата се премахва софтуерно за около 18 минути. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове