thelastbonbona 66 #1 Публикувано 28 Февруари Здравейте, Не намерих друга подобна тема затова ето ме тук! Преди няколко дни минах през първото си обслужване (лично мое) на 54,000 км в оторизиран сервиз понеже още сме в гаранция (говоря малко като майките и татковците, още кърмим, акаме и пълним папмерси :)), извинявам се! ;д ) - Това било малкото обслужване, та ми смениха маслото на двигателя (с 0w-20), маслен филтър и филтър купе. - Помолих ги да сменим и маслото на CVT-то (CVT HCF-2) понеже ми казаха, че трябвало дасе смени на 60к, а това е преди следващото обслужване и така. - Гледам в документа пише, че са сменили и нещо което ми прилича на пробките за маслата - 14мм и 18мм - само гадая че е на Нидерландски (AFTAPPLUG) - Обслужиха ми и климатика, смениха предни чистачки и така, 636 евро по-късно. Имах и проблем с предния парктроник, който когато вали се включваше произволно - бях се подготвил с видео материал, доказателства и прочие.. като му казах на приемчика, вече въоръжен с всичко, той ми каза "а, да.. знаем си го този проблем, ще сменим някаква решетка на която седят парктрониците и се оправя този проблем". Та и това са направили и мина по гаранцията. Дадоха ми и безплатно 1 година Honda road assist за цяла европа, като това се подновявало за следващата година при всяко обслужване при тях. И последно - понеже представителството не ми е под ръка, а не можех да чакам там ми дадоха Honda Jazz на 700км, да си връткам през това време като трябваше единствено да си заредя изразходваното гориво. Това са моите преживявания.. Лек и усмихнат ден! п.с. към админите, ако искате да оставим темата и за други колеги да постват в нея, може да махнем конкретния двигател от заглавието. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5409 #2 Отговорено 28 Февруари Ами, честито и безаварийно. Това вероятно са дифтунките, а не самите пробки - така е редно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
thelastbonbona 66 #3 Отговорено 28 Февруари Вероятно си прав, сега обърнах внимание, че цената им е ~2 евро бройката. Просто гугълнах aftapplug и така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 153 #4 Отговорено 28 Февруари Това колега 14мм и 18мм са дифтунките! Едното е за маслото на картера, другото е за скоростната кутия! Абе много са дигнали цената! Миналата година, края на ноември ги правих тези обслужвания и сега ги гледам, че по фактура са ми 0,38 и 0,96 евро! И това в Люксембург, в оторизирания сервиз! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
thelastbonbona 66 #5 Отговорено 1 Март Повече ме респектира крайната цена 636 евро ама какво да ги правя.. Обадиха ми се да ме питат дали да не ми обслужат климатика, че имало нужда и си казах е.. окей, 50-60 евро къде не съм ги дал - БАМ 130 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1451 #6 Отговорено 1 Март Ще трием мнения, ми се струва. Лошо учиш майсторите. Аз така обслужвах климатика на акорда. "Всичко е наред, 20 грама фреон имаше за допълване" - БАМ 100 лева! Сега, като видят европейските цени, ще им се видят малко. Преди 5 часа, thelastbonbona написа: да ме питат дали да не ми обслужат климатика, че имало нужда Не са казали нуждата чия е - твоя или тяхна Иначе двигател и вариатор на сивика си ги обслужвам сам, за да си спестя неудобството да нося мое масло за смяната. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове