JapCar 243 #81 Отговорено 9 Април На 27.03.2024 г. at 20:21, paruchev написа: Как е маслото? Малко карам, та не мога да преценя... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 243 #82 Отговорено 9 Април Няма ли някои с такъв Сивик от Плевен, да сравня някои неща...? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venkostanev 4 #83 Отговорено 13 Април На 9.04.2024 г. at 16:03, JapCar написа: Няма ли някои с такъв Сивик от Плевен, да сравня някои неща...? 0888953975 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 243 #84 Отговорено 14 Април Както бях споменал, очаквах да има някакви скрити проблеми, след като беше така старателно напудрена външно и вътрешно... Днес светна чек енджина с грешка P0420, което е свързано с катализатора, или втората ламбда... Изтрих грешката, да видим кога ще се появи пак. Горенето на масло е потенциален проблем, но е рано да го установя, защото съм минал само около 100-на км., само градско, на къси разстояния... Вероятно заради това светна и грешката... На всяка кола от ауспуха капе конденз понякога, но при мен ми се струва прекалено много, когато работи загряла на място няколко минути..., не знам дали е някакъв показател за катализатора... Скоро ще я продухам на дълъг път, на високи обороти, защото градско, рядко минавам 2000..., та да видим как са нещата след това. Друг конструктивен кусур, е мястото на разширителното казанче на антифриза- долу ниско под акумулатора. Изключено е да видиш нивото, дори с фенерче. Пусках крушка в гърловината и вече се вижда, че нивото е около 2 пръста над максимума... На никоя кола до сега не съм срещал такова тъпо решение... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
satzata 0 #85 Отговорено 22 Април (Редактирано) Привет, на приятелката ми сивикът е същият. Лампата за старт/стоп и липсата на хил асист се оправиха със смяната на акумулатор. Трябва да търсиш такъв, който да е предвиден за старт/стоп. Казанчето за антифриза е на скандално място, никакъв шанс да разбереш колко течност има, но мисля, че ако намалее, ще се появи грешка. Засега не съм усетил воланът да се променя при градско и извънградско шофиране. Бих казал, че е доста директен. Дали има някакъв датчик или да се покаже грешка, ако не работи адекватно? ПП. Извинявам се, че ти ползвам темата. Редактирано 22 Април от satzata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 243 #86 Отговорено 23 Април На 22.04.2024 г. at 14:19, satzata написа: Лампата за старт/стоп и липсата на хил асист се оправиха със смяната на акумулатор. Трябва да търсиш такъв, който да е предвиден за старт/стоп. Казанчето за антифриза е на скандално място, никакъв шанс да разбереш колко течност има, но мисля, че ако намалее, ще се появи грешка. Купих EFB, 65Ah, полски, ще видя как е с него... Предупреждението за изключен Старт/стоп е логично да излиза при слаб акумулатор, но за хил асист не излиза съобщение, каква връзка с акумулатора...? Не знам дали го имам... как го пробваш? - караш по стръмна улица, натискаш съединител и спирачка и спираш, изключваш от скорост, пускаш спирачката и колата не се връща... Така ли? За нивото на антифриза, не виждам къде може да има датчик, та едва ли ще покаже... Оказа се, че и казанчетата са спир. течност на спирачката и съединителя, са само "фунии" за наливане и следене на нивото, а основните казанчета са някъде навътре, свързани с маркучета... Голям "кеф" ще е достъпа, ако се наложи смяна на помпите на спирачките или съединителя... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ihtiandar 0 #87 Отговорено понеделник в 05:39 И аз се оглеждам за този модел с 1.8бензин.Та интересуват ме някои неща и ще съм благодарен ако знае някой.Този ДВГ газифицира ли се и как се държи като разход и динамика.Окачването отзад на греда ли е и ако е,как е возията,защото всички казват твърдо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1507 #88 Отговорено понеделник в 06:04 Ако питаш конкретно @JapCar , ОК, чакай отговор. Ако питаш цялата аудитория, ето тук ще намериш отговори на въпросите ти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове