djigata 9 #1 Публикувано 14 Февруари (Редактирано) Привет колеги , след почти 8-годишно отсъствие отново съм горд собственик на хонда колата е CR-V 4 ген. 2013г. 2,4 мотор 188кс. Канадка Проблема , който имам е , че дори и след обслужване масла филтри мотор и ск.кутия + диф , когато колата превключва има едно неприятно ритане и придръпване в скоростите след смяната на маслото / частична смяна + масл.филтър/ придърпването намаля но отново го има най силно се изразява когато я караш в среден режим на ускорение / нито я галиш , нито педала е до ламарината / попитах в два сервиза и от там само като чуха за хонда и ми обърнаха гръб , нямало части и тн. някой дали се е сблъсквал с подобен проблем , евентуално решение маслата са оригинални и обслужването бе в ю би ко Редактирано 14 Февруари от djigata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bloiler 37 #2 Отговорено 14 Февруари Ако направиш още една частична смяна ще намалее още придърпването. Потърси в търсачката, има писано за този проблем. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #3 Отговорено 14 Февруари (Редактирано) Каква е кутията калко степенна,какво масло точно сложиха. Какъв филтър са сменили. Колко е маслото на щеката като го измериш на стеден .и на топъл двигател след 60сек кято извдиш щеката. Понякога иска второ опреснаване след примерно 3 хил км,зависи какво е било изтеклото масло. Това придърпване правеше ли го преди. Редактирано 14 Февруари от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 610 #4 Отговорено 14 Февруари @djigata, честито джипката. Това е пост на колега от САЩ и касае Acura RDX. Споменава а 3х смяна на маслото на скоростната кутия. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djigata 9 #5 Отговорено 14 Февруари преди 11 минути, CARPERA написа: Каква е кутията калко степенна,какво масло точно сложиха. Какъв филтър са сменили. Колко е маслото на щеката като го измериш на стеден .и на топъл двигател след 60сек кято извдиш щеката. Понякога иска второ опреснаване след примерно 3 хил км,зависи какво е било изтеклото масло. Това придърпване правеше ли го преди.. Кутията е 5 степенен класически автомат , маслото си е оригиналното и е на максимума на щеката. След смяната на маслото , да определено има промяна в превключването , в момента съм минал приблизително 1,5к/км на около 3 хиляди ще направя още една смяна на маслото Като я взех риташе и включваше предавките доста по неприятно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #6 Отговорено 14 Февруари (Редактирано) Това не е много добре че е правила така когато си я взимал,аз не бих взел такава кола,с ясен проблем. Маслото измерено на студен двигател го докарай поне 2мм над горната черта. Провери го сега на цвят. Съвета ми направи смяната масло автомат ти ако е възможно,за да видиш цвета,какво е полепнало по магнитната глава на борта за пробката . Редактирано 14 Февруари от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djigata 9 #7 Отговорено 14 Февруари През колко хил.км да направя смяната на маслото , в момента съм на около 1500км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #8 Отговорено 14 Февруари Смени го на 2000хил км като ти препоръчвам да вземеш това. https://ato24.de/en/honda-atf-dw-1.html 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djigata 9 #9 Отговорено 2 Март (Редактирано) Здравейте , днес опресних маслото в ск.кутия и нов филтър На снимките се вижда какво източих , като преди 2,5хил бе опреснено отново Редактирано 2 Март от djigata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1235 #10 Отговорено 2 Март А как работи сега автомата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djigata 9 #11 Отговорено 3 Март Много малко я карах след опресняването , днес ме очакват едни 200км. и ще споделя 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djigata 9 #12 Отговорено 5 Март Изминати около 300км. Започна на моменти да превключва от 1-ва на 2-ра много мазно , както и от 2-ра на 3-та предавка Не всеки път го прави мазното превключване но е факт , че го прави защото досега не бе превключвала по този начин. Ще врътна 2к. и отново ще подменя + филтър по съвет на колегата CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #13 Отговорено 16 Март (Редактирано) @djigata Може сега на 3000хил км да го опресниш ако си сложил офигинален филтър автомат с това оппесняване,не е нужно него да сменяш с следващото. Новото масло започва да действа с всеки изминат км. Редактирано 16 Март от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djigata 9 #14 Отговорено 8 Май След изминани 5к. Направих трето и последно опресняване + филтър Староно масло определено изглеждаше мн по свежо вече , спрямо предходните такива , за сега вс е наред и ск.кутия си работи нормално 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове