Jump to content
djigata

автоматична ск.кутия

Recommended Posts

Привет колеги , след почти 8-годишно отсъствие отново съм  горд собственик на хонда 
колата е CR-V  4 ген. 2013г. 2,4 мотор 188кс. Канадка 
Проблема , който имам е , че дори и след обслужване масла филтри мотор и ск.кутия + диф , когато колата превключва има едно неприятно ритане и придръпване в скоростите 
след смяната на маслото / частична смяна + масл.филтър/  придърпването намаля но отново го има 
най силно се изразява когато я караш в среден режим на ускорение / нито я галиш , нито педала е до ламарината / 
попитах в два сервиза  и от там само като чуха за хонда и ми обърнаха гръб , нямало части и тн.
някой дали се е сблъсквал с подобен проблем , евентуално решение 
маслата са оригинални и обслужването бе в ю би ко 

Редактирано от djigata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако направиш още една частична смяна ще намалее още придърпването. Потърси в търсачката, има писано за този проблем.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Каква е кутията калко степенна,какво масло точно сложиха.

Какъв филтър са сменили.

Колко е маслото на щеката като го измериш на стеден .и на топъл двигател след 60сек кято извдиш щеката.

Понякога иска второ опреснаване след примерно 3 хил км,зависи какво е било изтеклото масло.

Това придърпване правеше ли го преди.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@djigata, честито джипката.

Това е пост на колега от САЩ и касае Acura RDX. Споменава а 3х смяна на маслото на скоростната кутия.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, CARPERA написа:

Каква е кутията калко степенна,какво масло точно сложиха.

Какъв филтър са сменили.

Колко е маслото на щеката като го измериш на стеден .и на топъл двигател след 60сек кято извдиш щеката.

Понякога иска второ опреснаване след примерно 3 хил км,зависи какво е било изтеклото масло.

Това придърпване правеше ли го преди..

Кутията е 5 степенен класически автомат , маслото си е оригиналното и е на максимума на щеката. 
След смяната на маслото , да определено има промяна в превключването , в момента съм минал приблизително 1,5к/км на около 3 хиляди ще направя още една смяна на маслото 
Като я взех риташе и включваше предавките доста по неприятно 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това не е много добре че е правила така когато си я взимал,аз не бих взел такава кола,с ясен  проблем.

Маслото  измерено на студен двигател го докарай поне 2мм над горната черта.

Провери го сега на цвят.

masla-cvetove-avtomatici-1024x525.png.d567e471fec2e5dc2fc53a11bcd482e4.thumb.png.6e07d3aff7f96cb4bb51677a3a7a126b.png

Съвета ми направи  смяната масло автомат ти ако е възможно,за да видиш цвета,какво е полепнало по магнитната глава на  борта за пробката .

 

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През колко хил.км да направя смяната на маслото , в момента съм на около 1500км. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте , днес опресних маслото в ск.кутия и нов филтър

На снимките се вижда какво източих , като преди 2,5хил бе опреснено отново 

20240302_155910.jpg

20240302_154945.jpg

20240302_155858.jpg

20240302_155846.jpg

Редактирано от djigata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много малко я карах след опресняването , днес ме очакват  едни 200км. и ще споделя 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изминати около 300км. Започна на моменти да превключва от 1-ва на 2-ра много мазно , както и от 2-ра на 3-та предавка 

Не всеки път го прави мазното превключване но е факт , че го прави защото досега не бе превключвала по този начин. Ще врътна 2к. и отново ще подменя + филтър по съвет на колегата CARPERA

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@djigata

Може сега на 3000хил км да го опресниш ако си сложил офигинален филтър автомат с това оппесняване,не е нужно него да сменяш с следващото.

Новото масло започва да действа с  всеки изминат км.

Редактирано от CARPERA
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След изминани 5к. Направих трето и последно опресняване + филтър 

Староно масло определено изглеждаше мн по свежо вече , спрямо предходните такива , за сега вс е наред и ск.кутия си работи нормално 

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...