Jump to content
Rqdkow92

Обслужване и поддръжка Cr-V 2.0 AT

Recommended Posts

Здравейте,  закупих Honda Cr V 2015г. 2.0 бензин, автомат на 81000км.(реални) и въпроса ми е какво трябва да обслужа  сега и как да я поддържам за напред.

(двигател, скорости, деференциал, свещи, реглаж клапани, пистов ремък, ангренажна верига и т.н основите неща, за които трябва да съблюдавам и следя), благодаря!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ето какво обслужих аз. Не мисля, че трябва да правиш нещо повече ако има дискове и накладки.

Течност съединител няма да имаш, пистовия ремък най-вероятно също може да изчака. Моя не беше за смяна изобщо според майстора, но аз си го смених. Агренаж - не, свещи - на 100 хил км.

За подробности линка в подписа.

 

Image 001.jpg

Редактирано от Bizzito
  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега @Bizzito  ако си с автоматична кутия,защото колегата е , има ли външен филтър тя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С ръчна съм.

Не знам, ти май беше експерта по автоматите. Това риторичен въпрос ли е? ; 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не колега просто сега съм с 3ген CRV автомат бензин ,тя има външен филтър автомат.

След Зген следва 4ген бензин автомат,но напред в времето.

Тук в форума много малко хора споделят по специфична информация,камоли да качат някоя снимка кое къде е.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами те са сравнително нови. Тепърва ще започват хората да ги ремонтират. Пък и под 100 хил надали има обслужване на кутия. Не, че аз не бих я обслужил. Но в чужбина 100% не.

Все пак само гадая, не съм запознат с автомата много, само знам, че е бавняк, затова си взех ръчка 😂

На 3 генерация кога дават смяна на масло и филтър на кутията? 

 

Би трябвало лесно да се разбере. Ако за 3 генерация се продава филтър, а за 4 няма по магазините...

 

ПП

 

Screenshot_2024-01-14-16-37-39-889_com.google.android.apps.docs-edit.jpg

Редактирано от Bizzito

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, CARPERA написа:

Не колега просто сега съм с 3ген CRV автомат бензин ,тя има външен филтър автомат.

След Зген следва 4ген бензин автомат,но напред в времето.

Тук в форума много малко хора споделят по специфична информация,камоли да качат някоя снимка кое къде е.

 

 

Според мен трябва да има такъв филтър. На трета генерация така ли изглежда?

 

Image 003.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
3 hours ago, Bizzito said:

 

Според мен трябва да има такъв филтър. На трета генерация така ли изглежда?

 

Image 003.jpg

Да на трета генерация е такъв филтъра автомат външен.

15717333_viber__2022-11-08_17-58-29-874.thumb.jpg.550cfda69fb7a5df833bd4215223739c.jpg1423560320_1.thumb.jpeg.f64a586b803edd3d445568a8479dae02.jpegIMG_20190706_131744.jpg.cb5655f2418dd73b2d69a4231b16124b.thumb.jpg.c7e26e9c6651264737ce0b43b0a0228f.jpg

Намира се под кутията на въздушния филтър.

 

Quote

Би трябвало лесно да се разбере. Ако за 3 генерация се продава филтър, а за 4 няма по магазините...

Не не е така срещал сам какви ле не филтри продават на хората за външен,но не и правилния.

Магазинерчето преди това продавало хляб и безалкохолно сега  авточасти,гледа в програмата това дава и го дава.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговора е да,има филтър на автомата. Смених го при обслужването преди 2 месеца и самия филтър струваше около 40 лв.

Между другото това е най-голямото обслужване в историята на колата , което се прави на 120К, но аз го направих на 112К. Пистовия ремък го смених още на 80К когато регулирах клапаните. Беше здрав, но имаше няколко пукнатини и реших. По спомен бе около 70 лв.

Прилагам и снимка какво смених и на каква цена. Малко по-късно смених и горивния филтър. Цена с монтаж 230 лв.

Говорих с майстора и ми стана интересно,че аналогичното обслужване при AUDI Q5 би струвало около 4 000 лева, а CRV4 с моето ниво на обородуване и Q5 са в един клас. Тоест ако ще плащам 4 пъти по-евтина поддръжка ще си трая с по-бавната Хондичка :D

х1.png

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивния филтър е в резервоара на помпата нали? Няма друг?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, вътре е .Друг няма. Беше черен. Може би не е зле да се сменя и по-рано макар да не съм имал проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз друго исках да кажа ама ти пък сега ме ошашави с това черно. :lol:

 

Щях да казвам:

По принцип този филтър не го дават да се обслужва. Аз бих се замислил за него след 10-тата година. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивния филтър да е вечен? Няма как да се съглася :) Виж приложената таблица. Аз ходих още на 80к , но в оторизирания сервиз тогава на Хонда каза, че е твърде рано, нищо че така пише в книжката. Инак самия филтър е бял на цвят, но вътре зад пластмасата беше черно. Предполагам някакви отлагания или нещо подобно идващо от бензина. Дори и да не са стиганти заложените километри годините също са фактор. Надявам се да съм бил полезен.

 

гори.png

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее сега пък и горивен филтър ли трябва да и сменям... :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото майстора(беше 20 години в оторизирания сервиз и съм му виждал диплома от workshop-и на Хонда, но вече си направи сервиз и се отдели) каза, че няма смисъл да ми взема парите за оригиналния филтър ,който струваше двойно и ми предложи афтърмаркет, който каза, че слага на други Хонди около 10 години. Той също има CRV, но единичка. Така, че може би няма смисъл и ти да вземаш оригинален. Относно свещите и филтъра каза нещо от рода: "Реално ти може да караш и до 150 000 км и да нямаш проблем, но вече е време да се сменят".  Така,че не е фрапантно малко да изчакаш ако не си готов сега, но в един момент ще се наложи. А ако се случи на път ще е неприятно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ще го сменя аз, само да намеря кой, че то е малко шибана история с тоя филтър в резервоара. Имам още 3 хил км до 80К ще го измисля до тогава. Аз спадам към групата за интензивно каране, затова сменям масло на 5 хил км. 

 

Между другото за колегата с автомата. Сега ми направи впечатление, че в книжката пише, че на автомата се сменя масло на раздатка. Явно има раздатка автомата. Та да си провери и за това ако го има като обслужване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той колегата "нИ" се появи като светкавица и изчезна и май ще се появи едва при следваща буря (проблем)... . Та колко ни е колега... такива на пътя бол.

Иначе горивният филтър се сменя и даже си има интервал за смяна, аз лично моя не съм го сменял но разчитам на дилъра от Швейцария да е спазвал интервалите след като ми казаха, че всичко е подържано в график и е заверено от тях. 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 16.01.2024 г. at 10:47, AzSum написа:

Отговора е да,има филтър на автомата. Смених го при обслужването преди 2 месеца и самия филтър струваше около 40 лв.

Между другото това е най-голямото обслужване в историята на колата , което се прави на 120К, но аз го направих на 112К. Пистовия ремък го смених още на 80К когато регулирах клапаните. Беше здрав, но имаше няколко пукнатини и реших. По спомен бе около 70 лв.

Прилагам и снимка какво смених и на каква цена. Малко по-късно смених и горивния филтър. Цена с монтаж 230 лв.

Говорих с майстора и ми стана интересно,че аналогичното обслужване при AUDI Q5 би струвало около 4 000 лева, а CRV4 с моето ниво на обородуване и Q5 са в един клас. Тоест ако ще плащам 4 пъти по-евтина поддръжка ще си трая с по-бавната Хондичка :D

х1.png

Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще обслужвам всичко ( масло двигател, скоротски, деференциал + всички филтри и горивен + свещи, пистов ремък, антифриз и спирачна течност). Така ме посъветва майстора, на който мога да се доверя. Ще пиша като цена какво ми е струвало за бъдещите хондаджии. Минах 500км с Cr-Vto и се влюбих в тази кола... Благодаря на Колегите за инфото!

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали приемаш съвет, но с флуидите не прави компромис. Настоявай да са оригинални на Хонда, пък дори и антифриза бих казал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...