TeoTodorov 4 #41 Отговорено 14 Януари На 10.01.2024 г. at 14:10, Тъмнозелен самурай G86-P написа: Аз си спомням като ми монтира газовата преди мен беше дошъл един черен Сивик по спомен беше с разградска регистрация, с италиански произход, и ми показа подобна гняс, която изгребваше също като на клипчетата в началото. Надявам се да е в добро здраве оттогава. Наистина и моята беше в подобно състояние,но след като попаднеш на отговорен,принципен и много добър майстор (Маркони) нещата се променят.След смяна на верига, почистване на целия двигател,масло, монтаж на ГИ колата е супер,тиха,динамична,икономична-супер доволен съм.Бранко е най-добрият 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TeoTodorov 4 #42 Отговорено 14 Януари Наистина и моята беше в подобно състояние,но след като попаднеш на отговорен,принципен и много добър майстор (Маркони) нещата се променят.След смяна на верига, почистване на целия двигател,масло, монтаж на ГИ колата е супер,тиха,динамична,икономична-супер доволен съм.Бранко е най-добрият 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1517 #43 Отговорено 14 Януари @TeoTodorov Преди почистването харчеше ли мотора масло,колко. След почистването с какво масло караш,и харчи ли. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TeoTodorov 4 #44 Отговорено 14 Януари Преди я карах с Meguin 5w/30 харчеше около литър от смяна до смяна на 10000 км.,след като се запознах с Бранко карам само по негова препоръка Amsoil 0w/20 ,от тогава макс. 0.2 л на 8000 км доливам.Снимките са от 22-ра година като ми монтира газовото,а почистването го правихме това лято и все още не съм сменял масло след промивката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1517 #45 Отговорено 14 Януари (Редактирано) @TeoTodorov Тоест на оцапания двигател с Meguin 5w/30 ти харчеше 1 л на 10000хил км,при смяната с Amsoil 0w/20 без да е почистен 0,2л на 8000. След почистването пак с Amsoil 0w/20 ли караш. При почистване не е отваряна двигателя за сегменти. Редактирано 14 Януари от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TeoTodorov 4 #46 Отговорено 14 Януари Да точно така. Сегменти не сме сменяли.Карам само с такова масло,но почистването е преди около 3-4000 км.Сега ми предстои и смяна на съединител 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1517 #47 Отговорено 14 Януари (Редактирано) On 1/10/2024 at 9:54 PM, Markony said: За мен е обидно да си правя труда да пиша и някой вместо да прочете..... да пита пак.и пак... и пак. Тук на първия ред от совйствата пише с шрифт болд за коьоравите: https://www.amsoil.com/p/amsoil-extended-life-0w-20-100-synthetic-motor-oil-xlz/ 37% повече сапун.... Знам точно какво какво има вътре и защо го наливам.Знам и колко километра ще изкара.Само да си посмял да кажеш на някой да си налее такова масло щото Маркони казал...... Определено след първия ти пост двама човека смениха маслото си с AMSOIL XL 0W-20. Сега след последния пост на колегата го карат + 5 човека.Поръчвам го и аз. Идвам при теб за почистване и започвам и аз да карам с AMSOIL XL 0W-20. След въпрос на ЛС към колегата дали за тези 3-4000 км е паднало на щеката,това е отговора. Quote За сега не е паднало, много съм доволен ,доста по-тиха е от преди. Редактирано 14 Януари от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
H.R. 0 #48 Отговорено 22 Януари On 1/9/2024 at 6:32 PM, HondaExplorer said: Брутална тема! Не ми се мисли как би изглеждал изпускателния вал ако беше К20. Може би лаишки въпрос, но какво би станало при К20 (или пък К24Z4) двигател ? Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1517 #49 Отговорено 22 Януари (Редактирано) @H.R. Колегата който си копирал е написал много точно, при К20 и проблема на тези мотори с валовете. Ако не е сеняно маслото както от снимките,при тях положението ще е брутално с валовете. Редактирано 22 Януари от CARPERA 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
diezz 130 #50 Отговорено 26 Май (Редактирано) Това отдолу е к20а4, внос от Швейцария преди 6 години. Колата не е моя, на мой близък приятел е. Няма газ, с масло 0w30 се кара, като за сега по неговите думи масло не пипа. И двата вала са здрави и нямат никакви язви. Това отдолу е моя мотор (к20а4), внос от Франция, пак преди 6 години. Нямаше проблеми с валовете, като я карам с 5w30. Като я взех и сложих газ и всичко беше нормално първите 50к км, в един хубав момент обаче закъснях с реглажа на клапаните и на първи цилиндър на изпускателния вал се появи язва. Картинката е ясна, за протокола - вала го смених тази година защото ме дразнеше иначе колата се движеше нормално . Вала го купих от Бултрако чисто нов. Масло сменявам около 8-9к км. и пипа 300-400 мл. Редактирано 26 Май от diezz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове