Jump to content
richy74

Проблем

Recommended Posts

Здравейте ! Днес си взех един акорд 2.0 бензин . Колеги днес я регистрирах и тази вечер дойдох на работа и ми светна чека. Малко я поизцедих на 2 и на 3 та и светна. Някой знае ли как да чета грешки.  Имам сивик американка и на нея знам. Не съм и сменял маслото още . Утре ще го сменям. Още не съм и се нарадвал и ме изплаши малко . Двойка е , бензин 155 коня . Ако може накой да помогне ще съм благодарен . Честно казано се притесних .

Редактирано от richy74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, richy74 написа:

... Малко я поизцедих на 2 и на 3 та и светна ... Не съм и сменял маслото още ...

Тези две неща, съчетани заедно, ме навеждат на мисълта за грешка свързана с vtec.

 

Моето К20А4 ми направи същия номер, още по пътя от продавача към нас. Изцеждане, излизане от магистралата с 270° завой и чека светнА. От там директно при приятел с компютър - грешка vtec. Не помня номер и име на грешката. Промиване на системата, ново масло и филтър, и чека повече не светнА.

 

Преди 1 час, richy74 написа:

... Някой знае ли как да чета грешки.  Имам сивик американка и на нея знам ...

Предполагам американката я четеш с кламер в буксата под таблото?! Правил съм го на дъртите си Хонди. К20 съм го чел (не лично) само с компютър. Не знам дали, и как става с кламер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно със кламер и по мигането на чека🙂. Сивика ми го правеше това за ламза сондата по същиат начин. Двигатиля е на 190 000 и това ме навява мисълта че и тук е така. Утре ще сменя маслото и филтъра . Колата има сервизна история. Маслото е 5 w 30. Първо това ще направя .

Редактирано от Honda_Z
Моля, не цитирайте цялото предходно мнение! По презумпция се предполага, че отговаряте на него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със кламер даваш на късо двата пина и даваш на контакт , броиш миганията и после в нета намираш грешката. Навремето ме светна един пичага от Плевен . За което съм му благодарен. Аз съм от Ловеч и тук видях че имало добър хондаджия във Плевен Милен. Ако е актуален номера ще го потърся и него. А в   Плевен има един пичага със червена американка сивик той я е правил и е ама много много коне . Ако мога и него да открия ще е добре. Но първо ще се вслушам във твоя съвет колега и ще споделя резултата 👍

Редактирано от richy74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, richy74 написа:

Но първо ще се вслушам във твоя съвет колега и ще споделя резултата 

 Извинявай, не се изказах правилно. Просто споделих, какъв беше моя проблем, в подобна на твоята ситуация.

Първо прочети грешката, както каза @Митко Йотов . Преди да сменяваш, каквото и да е.

 

п.п. Не цитирай цялото предходно мнение. Правиш като мен -  цитираш само думите, които искаш да коментираш, или споменаваш само името ми.

Редактирано от Krasi-mir
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите . Но аз просто така или  иначе трябва да сменя маслото . Ще изсключя сега акумолатора за 5 митути, или следобяд или утре ще свеня маслото и ще видя. На сивика ми правеше така на времето, точно ката го купих. Оказа се ламбда сондата. А моят двигател е D20A6 ако на някой му говори нещо. На сивика е D15B2 много здрав двегател и много икономичен  .

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегата Krasi-mir ! Приято ми е аз съм Калин. Мисля че на 99% си прав. Маслото е 10w40 и е на 8 000 km. Махнах клемата и се занули грешката. Няма да я натискам сега много че ми е жал за валовете. Ще сменя маслото и ще налея 5w30. Има си книга, не разбирам немски но по картинките ще намеря масленият филтър 🤣.  Може и да я покарам малко със Pro-tec във бензина за прочистване на катализатора и ламбда сондата . Благодаря ви много  за съвета и мненията !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

диагностика си трябва,не става като сивика с кламера

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодоря  AMD !  Това е добра информация ! Надявам се да не се наложи. Между другото със сивика навремето ако не се лъжа ти ми помогна за лагерчето на делкото. Ще си сменя маслото и филтъра. Мисля че няма да светне пак но ако не свети мога ли все пак да видя дали ще открия някой който е добър около Ловеч да ми напрани диагностика ?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало ELM диагностиките да ги хванат кодовете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, richy74 написа:

... Мисля че няма да светне пак ...

Дори и да не свети, грешката вече е записана в компа на колата.

Трябва да я закачиш на диагностика, да прочетеш и анализираш записаните вече грешки. Може да се наложи да се отстраняват някои дребни проблеми. Като свършиш това изтриваш всички грешки.

 

п.п. Миналата седмица мой колега имаше проблем с камиона. Светват му чек-а и голяма червена лампа "енджин малфункшън", и камиона неще да запали. Идва (след 2ч чакане) инджИнера от DAF, чете с компа и казва - има многократно записана една и съща маловажна грешка в AdBlue системата. Тъй като грешката е светвала една камара пъти, без да й се обърне внимание, ECU-то решава да блокира двг-то, за да се сети някой да отстрани проблема в AdBlue системата. 

Таааа, тетака, трябва си диагностика, за да не те боли главата някой ден.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...