Jump to content
ivan dyankov

Тропане/Хлопане идващо от волана CRV 3 дизел

Recommended Posts

Здравейте колеги, може и да има такава тема търсих но не открих.

 

Става дума за  CRV 3 дизел, от известно време усещам хлопане/тропане което идва от към волана поне така го усещам, то се се получава когато карам по неравности но малко и отсечени да речем като по чакъл, когато я карам по пътя нормално при дупките го няма. Усещам го като луфт това тропане. Днес съм  си сменил две биалетки отпред и задни тампони на стабилизираща щанга. Има подобрение защото преди тропаше и като си мина през дупка. Сега е  добре, но си остана това похлопване което ми идва от към волана при малко остри неравности както казах чакъл или насечен асфалт. Преди месец  с  майстора ми сменихме преден ляв шарнир, и ми каза че имало мнооого лек луфт във рейката, няма теч . Съмняваме се  и за тампони на амортисьори но по скоро не. Течността на хидравликата си я сменях лятото на село, виеше. Но сега с това похлопване откачам. Къде може да е проблема и може ли да е  някъде в рейката и как се оправя това. че ми предстои зимно пътуване доста. Да, постегна се колата определено се усеща стегната вече, но си остана това. Човека каза, че може да се кара и няма никакъв проблем и бил толкова малък луфта че няма какво да се рециклира.  Каза също, че имам тръгнали носачи. Ама  пф да е от тях хм не мисля.

Редактирано от ivan dyankov
грешки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Залагам на рейката, но щом не тече не пипай, ако не искаш да се вкарваш в излишни филми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се проверят все пак и накрайниците на рейката, особено външните.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо смени тампоните на предната стаболизираща щанга. 

Ако неизчезне въпросното хлопане, почти 95% съм сигурен, че проблема е в тампоните на макферсоните. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има една метална втулка на рейката към кормилната щанга, която се разбива и може да се смени. От нея също се получава тропане.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Emicha написа:

Първо смени тампоните на предната стаболизираща щанга. 

Ако неизчезне въпросното хлопане, почти 95% съм сигурен, че проблема е в тампоните на макферсоните. 

 

Имам един мааалък проблем с  тези тампони на предната стаб щангата и  по скоро с единия болт на предна лява гума. Самия билт е хванал накриво при предишно сменяне и не е стегнат хубаво  сега  е малко като заклинил и ни се затяга и се оттяга и не знам как да се справя с него за да не се скъса, щот доколкото видях са хванати на  носачите и ще трябва да свалям носач да разпробивам  и става малко по сложно. Другите мисля са добре. Аз ги и пръскам с ВД  понякога като се присетя. Но пък ще се усеща ли във волана това похлопване пфф. Но да ще си сменям и тампоните на макферсона макар и да като вдигна колелетата и прилагам усилия в гумата нагоре надолу, не може да се каже че са разбити.  А тази втулка на  рейката сменя ли се лесно или  не ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, ceco_accord написа:

Да се проверят все пак и накрайниците на рейката, особено външните.

Омаслени са  но не били проблем така каза моя човек гледах ги тази неделя сякаш не са разбити , ама не са скъпи може да си ги взема да ги сменя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, ivan dyankov написа:

 

Имам един мааалък проблем с  тези тампони на предната стаб щангата и  по скоро с единия болт на предна лява гума. Самия билт е хванал накриво при предишно сменяне и не е стегнат хубаво  сега  е малко като заклинил и ни се затяга и се оттяга и не знам как да се справя с него за да не се скъса, щот доколкото видях са хванати на  носачите и ще трябва да свалям носач да разпробивам  и става малко по сложно....

 

Усещането за хлопане във волана, може да е от всякъде,като първия заподозрян е рейката, но първо елементарните неща пък накрая нея.

Болтовете на Хонда се късат трудно. Но ако се скъса , разпробиваш и така. И по спомен не е хваната за носача, а за магарето май, но все тая.

Ей в тази тема на 3-та страница съм писал за тези неща, ако ти е интересно чети:

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 16 часа, ivan dyankov написа:

А тази втулка на  рейката сменя ли се лесно или  не ?

Нямам идея. Моята е сменяна в Бултрако Пловдив, когато колата е била на около 100К. Доколкото знам, не съществува като резервна част, но някой ги прави. Майстор хондаджия трябва да е наясно с този казус.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...